KAZATELL: Přesně, jak píše kolega. Bluetooth beacony jsou pasivní prvky, jen emitují svoje IDčka do okolí. Klientská appka na iOS musí mít obojí: a) povolený / zapnutý bluetooth, b) povolený přístup ke sledování polohy (ideálně na pozadí). Jinak si neškrtne a beacony nedetekuje a nic nemůže o tobě reportovat (pokud nemá nějaké další mechanismy, jak přibližně detekovat polohu).
Bottom line: využívání beaconů pro mikro geolokaci (např. v obchodech mezi regály nebo v obchodním centru mezi obchody) a případné poskytování geosenzitivních nabídek je buzzword, který mají různé agentury a tech firmy v prezentacích už pěkných pár let. Reálně ale na tom nebyl zatím nikdo schopen postavit dlouhodobě fungující řešení. Právě díky těm překážkám: uživatel si musil stáhnout appku, zapnout BT, dát appce práva na polohu... A za to je sledovaný a dostane 1 pitomou promo akci za měsíc, když jde kolem obchodu, kam stejně nemá namířeno. Logicky appku ASAP maže...