CITRONAK: Souhlasim, ze automaticka odezva servisu je super.
Rychlost po objednani servisu take.
Ale to samo o sobe zjevne nestaci.
Mam rekl bych celkem opodstatnene pochybnosti o tom jakym zpusobem byla vlastne porvedena ta diagnostika.
A uprime, v zakone o ochrane spotrebitele dokonce primo stoji:
§ 5 odst. 1 – Klamavá obchodní praktika:
„Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci… která vede nebo může vést průměrného spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.“
Coz bohuzel je presne ta situace, kdy ti servis rekne ze je potreba vymenit zakladni desku za ctyrnasobek ceny vymeny baterie, v pripade kdy to evidentne neni nutne.
A to nepisu jako nejakej apple hater, ale jako zakaznik ktery u nich v prubehu let utratil vskutku nemaly penize, jejich produktu pouzivam celou skalu takze apple ekosystem jako pracovni prostredi je pro me dnes uz pomerne nenahraditelny.
Tohle totiz neni situace kdy by se dalo rict “chtel jsi opicku takze musis mit na banany”, a ja bych jako chtel vedet kde je teda ta kvalita (coz pro me znamena prave i ten servis) kvuli ktery jsem klientem prave teto znacky.
A myslim si, ze na tomhle by melo zalezet nam vsem, tady.
Tohle totiz, za me osobne spis zavani diletantstvim.
—-
(Uplne stejne to mam napriklad u fotaku (taky jde o celej ekosystem) apod.)