• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BECKOPracujete/podnikáte v cestovním ruchu? Výměna zkušeností, každodenní i nevšední situace s tímto byznysem spojené
    EPSONKA
    EPSONKA --- ---
    zdrawim, máme do školy udělat seminárku o vývoji cestovního ruchu v Dubaji, nemáte někdo nějaká podklady pls??Na netu toho moc neni. Díks moc;)
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    tady sou naky rachoty..
    gastro teda spis
    http://www.euroagentur.cz/cz/kariera
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    ze smlouvy nedavno kontrolovane pravnikem:

    CHLEBA_S_MASLEM
    CHLEBA_S_MASLEM --- ---
    FARGO:
    Díky, díky, díky moc :)
    FARGO
    FARGO --- ---
    CHLEBA_S_MASLEM: zkus to njít tady (já na to teď nemám moc času) - http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cestovni_ruch , popřípadě tady tě taky možná navedou http://www.czechtourism.cz/
    CHLEBA_S_MASLEM
    CHLEBA_S_MASLEM --- ---
    ahoj, nemáte někdo analýzu příjezdu turistů do ČR podle druhu dopravy, prosím, prosím? Děkuju
    SALVAJA
    SALVAJA --- ---
    MISHUGE: v jedný hodně známý :)
    MISHUGE
    MISHUGE --- ---
    SALVAJA: a v jaký ck mas moznost pracovat?(a kde)..a co..ze bych to vzala;))
    SALVAJA
    SALVAJA --- ---
    STHENO: jojo, má právo na reklamaci a CK mu musí ze zákona alespoň 1x odpovědět. pak to klietn může dát k soudu. tak nevim, jestli do otoho jít.
    STHENO
    STHENO --- ---
    BECKO: na vsetko mas zakon.
    STHENO
    STHENO --- ---
    BECKO: tak to nase nemali.
    BECKO
    BECKO --- ---
    LOG_LADY: právě si nejsem jistá jestli si to může ck určit ve všeobecnejch podmínkách nebo jestli je to daný
    LOG_LADY
    LOG_LADY --- ---
    se da zajezd reklamovat
    BECKO
    BECKO --- ---
    STHENO: no podle toho co to bylo žejo.( ale jinak by měla mít delgátka tušim nějaký reklamační formuláře a sepsuje se to na místě? kdyžtak mě oprav
    LOG_LADY
    LOG_LADY --- ---
    BECKO: ja nekde slysela, ze do 3 tydnu po navratu..
    STHENO
    STHENO --- ---
    BECKO: ako kedy.raz takto nejaki klienti nieco reklamovali az po navrate a potom sa s nami sudili a sud vyhrali.
    BECKO
    BECKO --- ---
    STHENO: navíc klient by to měl reklamovat hlavně přímo na místě pokud se nepletu, když si pak přijde pobrečet do cestovky, tak už to je většinou prd platný
    STHENO
    STHENO --- ---
    SALVAJA: je to neprijemne a mnoho klientov to pomocou reklamacii len "skusa". Zalezi na cestovke, ake ma vztahy so svojimi delegatmi. ked som robila v CK, casto sa stavalo, ze prisla reklamacia, ja som ju poslala delegatke a ta mi na to hned odpovedala nieco v zmysle: " Aha, tuto si pamatam - tato pani bola celu dobu spokojna a ani raz pocas jej pobytu s nou nebol ziaden problem, nechapem, preco sa az teraz stazuje na ubytovanie a stravu" a podobne. Ale prepruzit sa to urcite da. Na tejto praci su aj neprijemnejsie veci.
    SALVAJA
    SALVAJA --- ---
    ahoj, chtěla jsem se zeptat, jakou máte zkušenost vyřizováním reklamací klientů? dá se to přežít? zvažuju nástup do zaměstnání k jedné nejmenované ck. bojim se, že to bude psychicky náročný :(
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    ahoj. Sháním vzor smlouvy o zprostředkování ubytovacích služeb (shánim pro náš začínající web který se zabývá zprostředkováním ubytování(pensiony hotely apod.)). Kdyby se někomu válela někde na harddisku....pošlete prosím.... palmex@neklidsnow.com
    Díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam