LALINA: prosimte neblazni. Bhagavadgitu sem cetl a nevim co ma spolecnyho s teorii chaosu. nelinearnost casu je mi docela ukradena, protoze pro me zadnej cas neexistuje. cas je pohyb hmoty urcitou rychlosti - to znamena nejakej teoretickej konstrukt. pro me jsou dulezutejsi otocky planety okolo slunce :) a ty sou. v tom nasem vnejsim svete alespon. takze potud mohu mluvit o nejakejch rokach. ci milionech let.
jeste k te Bhagavadgite: kdyz uz si to nakousla, tak tvuj citat mluvi o urcitych obdobich ktere se daji pocitat ruzne - podle veku dvapary - satja, dvapara, treta a kali juga. coz by znemnalo, ze brahmova noc, tedy faze kdy nejsou ve vesmiru hvezdy a brahmuv den, tedy faze kdy hvezdy ve vesmiru jsou a je tam i zivot, trvaji tisice techto veku, ktere sami trvaji treba az miliony let a dostavame se k tomu na co prisla moderni veda, vyjde nam nejakejch par miliard let existence vesmiru. bohuzel se porad vrtame v tech nasich rokach, ktery sou uboze kratky, takze to jde do vysokejch cisel.