• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOC256Opera - Fast and Sexy browser
    KOKES
    KOKES --- ---
    ADAM: jakkoliv nejsem webový programátor a tudíž nerozumím technické problematice(vyjma myslím 602XML) pisatel má moje sympatie. Pro mě je navíc pikantní telefonické potvrzení falešného thumbprintu. Přiznám se ale, že jsem od organizace jako Česká Pošta nikdy neočekával nic víc, než co mi dělá: doručuje mi do kastlíku oznámení abych si došel na poštu pro zásilku. ČP chcípe, tak přesunuje svoje aktivity na internet a stát ji padnout nenechá:-(
    ADAM
    ADAM --- ---
    http://www.lupa.cz/clanky/sedm-hrichu-datovych-schranek/

    Obzvláště pikantní je absence podpory prohlížeče Opera v souvislosti s kampaní, kterou společnost Opera Software rozjela proti Microsoftu u Evropské komise. Jedna část byrokratické mašinérie donutí Microsoft, aby znepřístupnil Internet Explorer a nabízel produkty své konkurence, a druhá část téže mašinérie tuto volbu drasticky omezí na jedinou alternativní položku, nadto vůči původnímu stěžovateli konkurenční.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    HASH:
    Opera 10.01
    ...Nová Opera by již neměla způsobovat 100% vytížení procesoru ...
    HASH
    HASH --- ---

    M2 (opera mail client)

    44 hlasy od 44 respondentů

      HASH
      HASH --- ---
      MUXX: hm...priste vyzkousim...ted jsem pozaviral tak polovinu z tech svych 70ti s tim, ze se proste neda nic delat
      MUXX
      MUXX --- ---
      vyhodil si ho i z closed tabs?
      HASH
      HASH --- ---
      HADIAK: to uz jsem udelal 3x a pokazde kdyz uz jsem si myslel, ze jsem ho nasel a pustil ty ostatni znovu bez tohodle, to zacalo znova
      HADIAK
      HADIAK --- ---
      tak asi len zatvarat jeden tab po druhom... ?
      KOC256
      KOC256 --- ---
      HASH:
      aha... po pulce vety jsem chtel napsat, ze staci res a je to OK. ale u tebe asi ne no :(
      HASH