• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LALINAVODA - prostě H2O - a něco navíc
    LALINA
    LALINA --- ---
    MONKEYMAN: tyjo, to teda jo... a prislo se na to, proc to ty lidi maji?

jedna holka rikala, ze jeji pribuzna se bala vody, pac vzdycky mela strasny nutkani do ni vejit a jit a jit porad.... jak ji to tahlo do jezera jako nejakej vodnik...

nojo...vodnici je taky tema, který tu nemuzeme pominout :-)))
    _H2O_
    _H2O_ --- ---
    MONKEYMAN: pred casem jsem cetl o pripadu, kdy se jeden clovek tohoto nutkaveho pocitu zizne zbavil tim, ze podstoupil regresni hypnozu..
    MONKEYMAN
    MONKEYMAN --- ---
    jasny. oni taky v angicky mluvicich zemich pisou 3.8 misto 3,8 jak jsme zvykli v Cechach, coz jen nekdy matouci.
    medicinu studuju.
    ah..dneska jsem se rozhodoval o cem budu psat tento rok praci, neco jako bakalarku. ted si rikam ze jsem mel dat water intoxication, nejak me ta voda chytla:)
    no nic, uz jsem formular odevzdal, budu psat o prionech.

..taky jsem ted nekde cet o nemoci zvany psychogenic polydipsia - to jsou prave psychiatricky pripady (casto u schizofreniku) kdy ma clovek nutkani neustale pit. A casto pak dochazi k one intoxikaci vodou. zajimavy, tyhle veci..
    _H2O_
    _H2O_ --- ---
    MONKEYMAN: zajímavé - studuješ biologii?

ad galon - tam právě má být, počítám, za 3kou desetinná čárka, čili to odpovídá těm 3,8 l ale zprvu mě to taky zmátlo..
    MONKEYMAN
    MONKEYMAN --- ---
    _H2O_: jo, tak to uz dava smysl:-)

stejne, galon je fajn slovo. Vylozene vodni. Evokuje onu hmotnou silu vody, jaksi nepostihnutelnou, uz tim ze ruzne zdroje uvadi pro galon ruzne hodnoty.
    A k tomu mi to pripada jako vhodne citoslovce plnohodnotneho a osviceneho lokani. Smeleho, samolibeho lokani. Olbrimiho az megalomanskeho loku.
    mm..galon. galon.
    MONKEYMAN
    MONKEYMAN --- ---