ALMAD: tedy, já to takhle nevidím. já trávím prakticky 16h denně vstřebáváním nových informací... resp. min část z nich jsou nové informace. ale prostě přísun informací na VŠ měl řadu problémů, oproti internetu. samozřejmě, že to, že někdo ověří, zda se informace ty neztratily a nezkreslily, a absolvent je schopen je prakticky použít, je dobré a chybí mi to, ta zpětná vazba.
ale prostě mi to přišlo jako překážková/opičí dráha, která je víceméně šitá na míru normální lidské bytosti... a dá se normálně překonat... ale pak je tam najednou úmyslně něco nemožného ... co já vím, něco jako několikametrová hladká stěna, po které nejde vylézt. jako já samozřejmě vidím, že to ostatní nějak prolezli, a že to je zřejmě cílem - ale zároveň mě to celé není jasné, protože po cestě bylo taky několik pseudopřekážek, k jejichž zdolání nebylo třeba vůbec žádné úsilí, a pak jde třeba o to, že já umím pár hezkých fint, jako třeba postavit si vlastní žebřík ... jenže to se nepočítá, protože já mám za úkol použít existující obrovský těžký ocelový žebřík který neunesu, a neřeší se jestli si umím vyrobit žebřík sám... atd., atd. prostě můj pocit z toho všeho je rozpačitý.
ale přiznávám, že pár demencí jsem udělal, hlavně v začátcích studia... ale pak jsem se už relativně snažil, a stejně mi to nějak bylo nanic.