ALMAD: tak u jakékoliv operace tužkou na papíře je pouze záležitostí statistiky, než se člověk splete v tom, jaké číslo ve kterém řádku či sloupci násobí s kterým... v té době opravdu pro mě strojové násobení čísel v počítači byla samozřejmost, počítače už dávno byly komodita a používaly se pro zábavu, zatímco jedna z věcí, kvůli kterým jsem propadal ve škole, byla de-facto zkouška z "krasopisu čísel"...
celkově jsem v době VŠ studia (hlavně v jeho pozdějších fázích
používal počítač jako naprosto výhradnou formu textového procesoru, a celé uspořádání přednášek a cvičení s děláním "poznámek na papír" mi nevyhovovalo, protože s poznámkami na papíru jsem prostě už dávno pracovat neuměl.
(zajímalo by mi, jak to dnes dělá "smartphone generace" ... asi bude běžné různé natáčení přednášek na video a takové věci, ale popravdě... taky si neumím představit, že bych shlédl na videu přenášku, na které jsem nebyl... pro mě je klíčová textová informace, studium z podkladů které mají charakter knihy, nebo ideálně hypertextu...)