• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANKLARPejsci a pejskari - pohled z druhe strany
    DANKLAR
    DANKLAR --- ---
    BLACKSKY: myšlena veřejně přístupná místa...
    BLACKSKY
    BLACKSKY --- ---
    DANKLAR: ad anke: na veřejnosti - město, ulice ..., bo všude? To zásadně ovlivní mou odpověď :-D
    DANKLAR
    DANKLAR --- ---
    Nová anketa! by KUZMA42

V minulé jsme se shodli na tom, že výcvik ano. Imho to ukazuje na rozumnost hlasujících. Tato nová navazuje.
    KOCHANSKIT
    KOCHANSKIT --- ---
    GIO: diky moc, jsem tady začátečník no:)
    GIO
    GIO --- ---
    [ PES = LASKA CLOVEKA...pro vsechny majitele nemych tvari ]
    treba namatkou, pak spousta auditek o chovu psu a o jednotlivych plemenech.)
    KOCHANSKIT
    KOCHANSKIT --- ---
    GIO: je nějaká diskuse pro pejskaře (ne z druhé strany)? já jsem ji nějak nenašla
    KOCHANSKIT
    KOCHANSKIT --- ---
    RAMJAH: mě to rozhodně normální nepříjde z nějkolika důvodů. 1) Nevyhovující prostředí,ale hlavně nedostatek kontaktu. Štěnata, která pro svůj vývoj obzvlášť potřebují nějakou interakci jsou izolovaná od matky a zároveň většinu dne bez lidského kontaktu (až na ty procházky). 2) tímto způsobem si mohou psa s větší pravděpodobností koupit lidé, kteří nejen že nevědí nic o konkrétní rase (prostě se jim líbí štěňátka) ale dost možná ani pořádně nepouvažovali nad tím, co vše chov psa obnáší. Když se člověk vydá do nějaké chovné stanice (případně útulku), tak už o tom asi předem popřemýšlel. V nějakém zverimexu to však může být jen spontánní rozhodnutí uprostřed horlivého nakupování jiných věcí...
    GIO
    GIO --- ---
    RAMJAH: mno, pes ci kocka ve zverimexu toje pro mne silne kafe..
    ale tohle neni auditko vhodne pro takove tema..
    RAMJAH
    RAMJAH --- ---