• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    DATEL
    DATEL --- ---
    DATEL: tak druhý pokus - právě jsem si přinesl vyměněný telefon, tak snad budu mít větší štěstí :-/ Ale tentokrát do něj zatím přesunu jen to nejdůležitější a co není potřeba zdlouhavě přeregistrovávat.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Razer Kishi 2 mi prave dorazil domu.

    Jeste promyslim, ale asi to poslu dal. Mam tu 4 pouzdra na S22U, dve orig, 2 neorig, vsechny jsou tlustsi kvuli nozicce a ani s jednim se ta S22U do drzaku nevejde, ani se sundanymi nastavcemi. S tenkym pouzdrem (tenkym dole u USB-C portu, tlustsi v miste fotacku nevadi) by to myslim slo. Druha vec je, ze me v praxi desi nasazovani na USB-C port. Ja chapu ze tenhle strach je dost mozna subjektivni, ale tak...

    Je to skoda, jinak to vypada slusne.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    LAUNCHER: Aha, tak to sorry... První Samsung... Netušil jsem, že se při přenosu na nové zařízení převádí i tohle...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ZBYNEK: "Total call time" je suma za celou znamou historii meho volani. Takova suma mi k nicemu neni. Nize pisu objem volani od dne nakupu telefonu doted.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    LAUNCHER: To mi na s10e ukazuje i origo volací appka

    Call - recents - ... - total call time (pro každou sim zvlášť)
    DATEL
    DATEL --- ---
    LAUNCHER: Hm, takze to bude optavdu kus od kusu. By me zajimalo, jestlintonje opravitelna softwarova zalezitost nebo je problem v hardwaru. No, pujdu to nejspis teda zkusit vymenit.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DATEL: LAUNCHER: ~49 hodin, od doby co ho vlastním.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Krásná statistika v tehle app:

    Call Log Analytics, History Manager, Tags & Notes - Apps on Google Play
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qohlo.ca
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    LAUNCHER: V appce minuty nevidím, ale je to na faktuře.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Najdu někde v mobilu nebo v te Tmobile appce, kolik minut mám přivoláno přes klasický hlas? Vidím tu jen 7 minut zahraničí. Hlas po ČR mám neomezený, ale nějaký ukrutny volac myslím nejsem (ten balíček jsem dostal). Většinu teda bude jedna BTS, protoze home office. Ale nějaké výlety jsou a rád volám z auta, šetří to čas.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DATEL: T-mobile v CZ.
    DATEL
    DATEL --- ---
    LAUNCHER: No, to je prave to, nad cim spekuluju. Ale ten Ultra se mi libi. K tem BTS, jestli si to dobre pamatuju, tak je pravda, ze lidi zminovali, ze by to mohl byt problem u jednoho konkretniho operatora, ale nevim no. Ja mam dve SIMky, primarni volaci u virtuala v siti TMobilu, druhou na data od O2. U te datove jsem zatim vypadky v datech nepozoroval, tak treba opravdubzlobi jen ten TMobile. Ty mas co za operatora?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DATEL: Jeste je druhá věc, jestli radsi nezvazit jiný mobil - třeba tam máš BTS, se kterýma se to více nepotkáva a budes mit problémy i s druhým kusem 😕 Pokud máš načteno, že je toho víc i s novými kusy...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Včetně mého. Ale beru na vědomí, že některé nové kusy stále KO. Ach jo 🙄
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DATEL: Bavíme se jen o nastavení a o ztracených zprávách v top secret komunikatorech, která se ale ztratí s každým dalším mobilem (tzn u mě by to bylo cca kazdy půlrok)?

    Na starém telefonu se nastavení žádných apps nesmazalo. Problém bude druhá S22U, na té budeš muset znova nastavit některé apps a uznavam, že to je pruda.

    Já mám základ nového tel nastaven do 30minut, ale chapu, ze někdo toho bude muset nastavit vic nez ja.

    Nevim jestli to byl jen povzdech z té prudy, nebo jestli tě to zaukoluje na několik hodin... Jestli přes 60 min tak upřímnou soustrast.

    A obecně se omlouvám, do čeho jsem tě upekl. Nenapadlo by mě, že i s novými může být problem. Kolem mě 3 nové kusy OK.
    DATEL
    DATEL --- ---
    LAUNCHER: U Androidu to funguje tak, ze za beznych okolnosti se u aplikace automaticky zalohuji jeji interni data (databaze, nastaveni, dalsi soubory) na googlacky servery. Je to teda omezene, mam dojem ze 25 MB na aplikaci nebo tak nejak. Pak, kdyz aplikaci instalujes znova, at uz na stejnem telefonu ci na novem, tak se zaroven tato data obnovi, takze otevres aplikaci a fungujes kde jsi skoncil. Jenze vyvojar aplikace tohle muze zakazat, protoze u nekterych typu aplikai je to bezpecnostni riziko - napr. bankovni aplikace, messengery zamerene na bezpecnejsi komunikaci apod. Ted od Adroidu 12 je novinka, ze lze nastavit (vyvojarem) zvlast zalohovani do cloudu a zvlast lokalni - takze muzu zakazat zalohovani do cloudu, ale povolit lokalni - tj. pak bude treba fungovat prenos aplikace na jine zarizeni vcetne dat.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DATEL: "ma aplikace zakazane zalohovani dat ven kvuli bezpecnosti" - Jako že data vznikají na mobilu v nějaké zabezpečené app, ale nikam se ta data kvůli bezpečnosti neposilaji? K čemu ta data na tom mobilu potom jsou?

    Omlouvám za neduvtipnost, ale zajímá mě to a při vší snaze nechápu, o cem je rec.
    DATEL
    DATEL --- ---
    LAUNCHER: Cloud bohuzel ne vzdy pomuze, kdyz ma aplikace zakazane zalohovani dat ven kvuli bezpecnosti. Banky jsou nastestinv pohode, tam jsem si nechal pristupy i na puvodnim telefonu.

    Dnes js.jeste projizdel fora v CZ, SK i zahranicni, jestli se problem uz vyresil a bohuzel, u nekoho ano, u nekoho ne. Takze se desim toho, ze dotahnu znovu jinou Ultru, zas tam vsechno nataham a ono to bude zase blbnout :-D
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DATEL: Au 😕

    Data: Prijde mi neprekticke tvorit primarni data na mrnavem display telefonu a přijde mi troufalé to nezálohovat do cloudu. Obecně co můžu, mam (také) v cloudu, at uz to vzniká kdekoliv.

    OTA a banky: Vše co mam, smi být na více zařízení naraz. Tímto děkuji mým klientum a bankam.
    DATEL
    DATEL --- ---
    LAUNCHER: nesmazal, ale hlavně znovu nastavit různé authentikátory, které se odpojily, když jsem je přenesl na nový telefon. Pak přenést data aplikací, které mají zakázaný backup, a potřebuju mít aktuální data z nového telefonu.

    GEKONZPRAHY: akorát Ultra nemají skladem, přijímají předobjednávky :-/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam