• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    MINER: Nebude to souviset s viz. screen nějak?

    MINER
    MINER --- ---
    BUCKOWSKI: Jj, špunty. Kdyby to někdo dokázal vyzkoušet s jinými sluchátky, bylo by to super.

    Je potřeba změnit asistenta na Gemini v Gemini app > Settings > Digital assistants from Google > nastavit Gemini.

    Pak je potřeba zkusit ‚Hey Google‘ po chvíli chůze s telefonem v kapse např.

    Ještě lepší by to bylo, kdyby někdo měl Google Pixel Buds 2 a zkusil to na nich, protože jestli to neni vyladěno ani tam, tak je zjevně chyba u Google.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    MINER: to jsou ty špunty? Já mám to samý ve verzi WH (přes hlavu). Akorát Hey Google nepoužívám. Zkusím to vyzkoušet.
    MINER
    MINER --- ---
    BUCKOWSKI: Nemluvím o Android Auto, ale běžném použití bez auta.

    Mezitím jsem zjistil, že starý asistent funguje OK.
    Problém je jen s Gemini asistentem a pravděpodobně jen pokud Android's ‚Activity Recognition‘ detekuje walking či running. Při sitting/staying to je OK i při stejné pozici telefonu.

    Vypadá to na nějaký bug interakce těhle dvou features.

    Zajímalo by mě, jestli to je jen u mě na mých sluchátkách (Sony WF-1000XM5) nebo to je bug Androidu, kde je šance, že to opraví.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    MINER: v nastavení android auto je taky, jestli má poslouchat a čekat na ten zvukový příkaz. Máš to tam povolené?
    MINER
    MINER --- ---
    Používá někdo Gemini s BT sluchátkama?

    Většinou to funguje: ‚Hey Google‘ aktivuje Gemini a ta odpovídá.

    Ale jakmile se rozejdu a dám telefon do kapsy, přestane na ‚Hey Google‘ reagovat.
    Jakmile se zastavim nebo sedim nebo jedu autem (i s telefonem s kapse), zase reaguje OK.

    A problém je jen s Gemini, když přepnu na starej asistent, tak to funguje vždy.

    Jakoby něco v telefonu detekovalo chůzi a během ní vyplo reakce. Nevim proč.

    Nemá někdo páru čím by to mohlo být?
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    Po aktualizacich mo nefunguje widget hodiny, kdyz je deaktivuju, prepnou se na tovarni verzi a funguji, dokud neprobehne aut. aktualizace. Jde aktualizaci zakaz nebo co s tim? diky
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    Ale rozhodně souhlasím, že trvalo nějaký pátek, než jsem si na tuhle "otravnost" zvykl.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    GEKONZPRAHY:
    Jedná se bezpečnostní prvek, ne option. Prostě bez ověření identity platba neproběhne. Byly známé podvody, kdy lidi s terminálem v kradli tak, že někomu dali terminál blízko telefonu.

    Nevím, jestli je to telefonem, ale já prostě přiblížim telefon a vyskočí mi ikona otisku prstu. Přiložím a hotovo.
    Jedině když chci platit jinou než primární kartou, musím si na ní nejdřív najet.
    MEDWYN
    MEDWYN --- ---
    JIMX: Better Battery Stats, verze z XDA Developers a najdi si tutorial pro vysvetleni co co znamena.
    HOUMLES
    HOUMLES --- ---
    teda blbe jsem to rek... reseni je pouzivat data tam kde je hovor a mit zaply VoLTE :)
    HOUMLES
    HOUMLES --- ---
    GEKONZPRAHY: vetsina telefonu na 2 SIM ma pouze jeden modem a jede v rezimu dual standby. reseni je pouzivat data na ty SIM1 a mit zaply VoLTE.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Dal jsem šanci Google Pixelu (8a, je to sekundární telefon, takže jsem chtěl levnější, ale pořád nabízí dost "muziky" za těch 10,5 tisíc).

    Ale válčím s SMSkami. "Hear Incoming and outgoing messages sound" je aktivní, v nastavení notifikací Androidu pro aplikaci Message vidím vše aktivní (ale tady nic o zvuku není, i když snad podle videí na netu dřív bývalo), takže fakt už nevím. Pořád dostávám jen notifikaci do notifikační oblasti (a dot).

    Napadá mě, jestli se něco rozbilo při přenosu nastavení ze starého telefonu (musel jsem takhle odinstalovat a nainstalovat Operu, protože vůbec nestartovala), protože jsem původně měl v nastavení notifikací incoming message úplně vyplou, takže jsem neviděl ani notifikaci v seznamu notifikací.
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    Situace - telefon s dvěma SIM. SIM 1 je primární pro hlas, text i data. Občas nastane situace, kdy přes SIM 1 dělám wifi hotspot notebooku. V momentě, kdy ale probíhá na SIM 2 hovor, tak internet přestane internetovat a je to dost vopruz, protože na tom notebooku data během toho hovoru potřebuju. Hovor musí probíhat přes SIM 2.

    Data jsou případně i na SIM 2. Možnost "Použít mobilní data během 4G volání na druhé SIM" je zapnutá.

    Jde to nějak udělat? Jedná se o Xiaomi 13 Pro, Android 14.
    E42
    E42 --- ---
    GEKONZPRAHY: Ano, to je tohle: E42
    Asi nejméně otravné řešení.
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    NAVARA: No ona mi ta appka vyskočí, když přiložim mobil k terminálu a ten pípne dvakrát jakože platba neprovedena. V ten moment prstem provedu ověření a mobil přiložim zpět k terminálu, ale další pokus o platbu proběhne až třeba za 10 vteřin. Je to fakt otravný, kór někde na benzínce, když je za mnou milion lidí. Ale ano, povolení uspávat tam bylo v defaultu. Vypnul jsem ho, uvidim jestli to bude mít nějakej vliv, ale bojim se že ne.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GEKONZPRAHY: Nemáš tu peněženku uspanou / povolenou uspávat telefonem? Asi dvakrát se mi objevila, ale vždy aniž bych musel aplikaci zapínat, prostě vyskočila z pozadí, dal jsem prst a šlo zaplatit
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    GEKONZPRAHY: Už to bylo tak otravný, že jsem začal platit kartou... ale nedávno jsem si všimnul, že když otevřu Google Peněženku, tak nahoře vyskočí hláška PRO BEZKONTAKTNÍ PLATBU JE NUTNÉ PROVÉST OVĚŘENÍ. Když na ní kliknu a ověřim se otiskem prstu, pak lze platit bez problému jako dřív. Jsou to sice tři kroky navíc (otevři peněženku, klikni na hlášku, přilož prst), ale funguje to.
    JIMX
    JIMX --- ---
    OnePlus 9 ... poslední dobou mi něco občas krutě vysává baterku (jakože dneska v 8 hodin už jsem měl komplet vybito, když ještě v 5 ráno bylo 100 %) ... nemůžu přijít na to, která aplikace to dělá ... v nastavení - baterie vidím sice kolik procent sežrala jaká aplikace, ale je to za nějaký strašně dlouhý období a tudíž se z toho nedá moc nic vyvodit ... nenapadá někoho, jak to líp zjistit, co mi tam zůstává tak divně viset a saje jak zběsilý?
    FAT
    FAT --- ---
    Ahoj, jdu s vlastní blbostí na trh a chci požádat o radu: Mám XRN13Pro+5G, s XiaomiHyperOS  1.0.7.0 UNOEUXM, Android 14 UP1A.231005.007 a když jsem si chtěl upravit vyzvánění u jednoho kontaktu, tak jsem udělal následující: kontakt, tři tečky - nastavit vyzvánění a otevřela se mi nabídka na složky, ze kterých jsem si měl vybrat tón. Protože už to byl třetí kontakt, byl jsem suverén a z nabídky složek jsem si označil možnost "Použít vždy" a zvolil jsem špatnou... A od té doby se snažím nějak se dostat z toho stavu, kdy mi volba nastavit vyzvánění u kteréhokoliv kontaktu vždycky skončí v té, mnou zvolené, ale nechtěné, složce. Zkoušel jsem telefon restartovat a nepomohlo mi to. Zkoušel jsem i opačný postup, zvolit si odpovídající vyzvánění a potom ho zkusit označit jako vyzváněcí tón pro určitý kontakt, ale tuhle možnost mi to nenabídlo. Jediné, co se podařilo bylo to, že jsem si ve složce Zvuky a vibrace mohl vybrat to generální vyzvánění. To mi šlo...Víte někdo jak se dostat do stavu před tím hloupým odkliknutím, tedy mimo možnost továrního nastavení? Má smysl někam chodit aby mi pomohli? Nějaký servis, nebo někam do prodejny O2, T-Mobile, kde jsou lidé, kteří se v problematice mobilů docela vyznají?
    Díky za všechny konstruktivní rady, už jsem si vynadal od včerejška dost a dost...
    V případě obsáhlejší odpovědi můžeme do pošty nebo to nechat na veřejnosti, kdyby se náhodou našel někdo další s netrpělivými prsty.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam