• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMIAndroid - otevřená mobilní platforma
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DRAGON: Já se mezi dvěma soukromými účty přepínám přímo v Google Play, umožní mi to nainstalovat aplikace uzamčené jen pro CZE. Zkus jestli tam nenajdeš ten pracovní.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NAVARA: jak to prepnu do pracovniho profilu?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NEVILL: clovece to je divný, to tam nikde nemam, jestli myslis v tech tools ikonkach typu poetrait, flight mode, vibrate, mobile hotspot atdatd ikonkach).
    nikde to tam nevidim.
    na zbytek kouknu, dik.
    ja bych to nejradeji uplne odinstalovat ten firemni profil. pamatuju si ze sem kvuli vpn do prace neco instalovat, ale to uz sem odinstaloval a zbylo po tom tohke nadeleni
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Možná je ta appka (placená?) nainstalovaná jen v pracovním profilu a proto vyžaduje přepnutí?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    DRAGON: Když stáhneš horní lištu, tak tam jsou takové ty rychlé volby nastavení na zapnutí a vypnutí, tak jedna z nich má ikonku takového kufříku, to je pracovní profil. Mrkni jestli to je zapnuté nebo vypnuté. Já teda pochopitelně nevím jak jsi to tam měl nastavené, ale co to máme od nás z práce, tak pracovní profil znamená, že tam vlastně máme některé aplikace duplikované a pokud se v to menu ten pracovní profil vypne, tak všechny tyhle pracovní apky se vlastně deaktivují a jsou šedé. Možná se taky podívej jaká jsou oprávnění aplikací, když dáš nastavení a aplikace, tři tečky vpravo nahoře, speciální přístup, Připoj. osobní a pracovní aplikace a tam vidíš co je a není připojeno a dá se to vypnout. Hádám že to by mohlo být ono.
    MINER
    MINER --- ---
    DRAGON: Jestli si to dobře pamatuji, tak ta app, která za to může, by měla být zapnutá v Device Admin Apps v Security settings.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Prosím, jak se zbavím tohoto? Když někdy dávám načíst fotky do nějaké appky, tak mi to řekne "přepnout na pracovní profil" a když na to kliknu tak se objeví toto.
    Asi sem měl dřív instalováno něco kvůli práci, zaboha nemohu přijít na to, co. V seznamu appek nic nevidím. A je to dost otravné, dá se to zrušit?
    díky

    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    TOOMIX: Hele, když už, tak jít rovnou ke zdroji - ta jejich appka je jenom "nějak" upravenej Simple Dialer https://github.com/SimpleMobileTools/Simple-Dialer
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    COMODOR_FALKON: Tak poté, co jsem Pixel updatoval na android 15, tak se aspoň šlo přihlásit přes propojená zařízení…
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    GEKONZPRAHY: Tak problém vyřešen, přišla aktualizace na Android 15 a streaming funguje jak má :)
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    CASTER: FX file manager?
    CASTER
    CASTER --- ---
    Zaskocila me sousedka duchodoveho veku co chtela pomoct s tabletem, ze Files manager souboru na zip s heslem rekne, ze neumi. Nejake doporuceni na nejaky co nejmene otravny unpacker co nebude otravovat moc s full screen reklamama a nesmyslama s predplatnym atd, a soucasne to nebude pro starsiho cloveka slozite ovladat (takze ne totalcmd?) dik
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    CASTER: Nepomohlo, ani reinstal… 🙄
    CASTER
    CASTER --- ---
    COMODOR_FALKON: smazat data aplikace?
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Automaticky se mi log-offnul WhatsApp a teď se do něj nejde přihlásit - ani to neodešle ověřovací SMS - nějaký nápad na řešení…?

    Pořád jsem ještě nezkonvertoval dost lidí na Signal… :'-(
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ed ale resim dalsi problem a to jsou nakupy v aplikaci. Tam nedojde vubec k nicemu, nakup v jakekoliv aplikaci proste selze. Aplikace to vyhodnoti jakoze nedoslo k platbe a jde o krok zpet. Z pohledu android zarizeni - zadny dotaz, zadne okno, zadna moznost zadat spravcovske heslo, zadna notifikace ani zaslani zadosti. achjo

    Dneska jsem stravil 40 minut prochazenim CZ i EN podpory a nenasel jsem jedinou informace o tomhle problemu. Tyvole tak nejsme v pionyrskych dobach, tohle ma bejt vyresene.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    IV0: Ano, tam to bylo vsechno v poradku. Problem byl ze nedosla ani notifikace/zadost a to v situaci ze na vsechno ostatni notifikace chodily.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    Dekuji za prispevky. Tak nakonec to po 2 tydnech zacalo samo od sebe fungovat. U stejne aplikace, stejny pokus a najednou notifikace prisla na email spravce rodiny a po odsouhlaseni doslo k nakupu.
    IV0
    IV0 --- ---
    PETER_PAN: A ještě bych se zeptal, jestli nákupy v rodičovském zařízení fungují (je tam úspěšně něco koupené spárovánou kartou)?
    IV0
    IV0 --- ---
    PETER_PAN: U nás taky bez problémů, kromě jednoho výpadku v listopadu, kdy to dva dny nefungovalo. Máme dva rodičovské a dva dětské účty, rodičovské se používají i z PC a iPhone. To bys viděl, jak blbě to může fungovat, když se snažíš řídit dětský iPhone. Typicky problém bývá, že si dítě vypne všechna data (wifi i mobilní), pak dojde čas a pak to chce prodloužit - nezbývá, než to prodloužit rodičovským kódem přímo na dětském zařízení. Ale to je očekávatelný stav. Jinak vždy bez problémů. Jaké verze OS jsou na těch mobilech?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam