• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JOSEF_KBlues starejch kolejí
    FIN
    FIN --- ---
    KACIR: ty jsi tu vrchní odborník - naplánuj nové výpravy :-) (až tak za týden, až budu moct chodit.) dáme výpravu přes den, třeba o víkendu, a skončíme večer ve zmíněném zázraku ve strašnicích :-)
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    KACIR: To by bylo ideální...
    KACIR
    KACIR --- ---
    Zmíněný Vráťa Skořepa byl odborový předák... :-( Ale zkusím někoho ukecat...
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    Trošku to tu zneužiju, ale jelikož jsem majitel auditka, patrně mi to projde:)).


    Je tu nějaká dobrá duše, která pracuje/pracovala na železnici v dobách velké stávky v roce 97 případně v době jakékoli jiné stávky a byla by ochotná mi trochu pomoci? Potřebuji do jednoho článku nějaké info o stávkách a pohled zevnitř by se mi hodil. Nechci žádné traktáty, jen: "dělo se to a to a přineslo to tohle a tohle". Kdyžtak pošta...
    KACIR
    KACIR --- ---
    V novinách 24 HODIN je článek o nádraží Vyšehrad s vizualizací plánovaných budov. Dost děs. Podle článku ale nebude budova už fungovat jako nádraží...
    KACIR
    KACIR --- ---
    Nejen trať z Masaryčky směr Kladno odchází, i lidé, kteří k ní patří. Před pár dny jsem se dozvěděl, že umřel výpravčí z Ruzyně Vráťa Skořepa, velký ctitel Karla Kryla a správnej chlap...
    KACIR
    KACIR --- ---
    HARALD: Propojení rozdělených čtvrtí by šlo i mostem. Historická hodnota je hezká věc, životaschopnost šturcového nádraží s mizernejma přestupníma vazbama je věc jiná.

    U Negrelliho viaduktu si nejsem jist, zda nebylo v úvaze postavit hned vedle most novej, ale to nezjistím.
    HARALD
    HARALD --- ---
    Proč je taková katastrofa zrušení Masarykova nádraží? Uznávám, že historicky první nádraží v Praze má svoji hostorickou hodnotu, ale jako člověku, který má Prahu hodně prochozenou pěšky, musím říct, že odříznutí Nového města od Karlína a severní části Žižkova je poměrně nepříjemné. Zkratku s poněkud předpisy odporující cestou podél magistrály se seběhnutím na Florenci samozřejmě znám, ale regulerní průchod by pomohl oživení celého Florence a prostoru mezi Masarykovým nádražím a ulicí Na Poříčí určotě taky.

    Čímž si nedělám iluze o motivech investorů a vůbec ne o pánech Kněžínkovi, Burgermeisterovi a Bemovi. Ale zrovna argument propojení Opletalky a Florence je imho zcela regulerní a pádný argument.

    BTW, vážně pochybuju, že by šlo zrušit Negreliho viadukt. Spojení na sever Prahy by bylo strašné a zcela by popřelo chystané zavedení M-Bahnu v Praze.
    SHAGA
    SHAGA --- ---
    Mimochodem, nevíte co mají všechno dělat při výluce hlavní-smíchov? Dost teď pobývám v nuslích a výměna kolejí by mi udělala radost, ty současný dělaj fakt kravál.
    KACIR
    KACIR --- ---
    Stavební ohrada naproti Dejvickému nádraží naznačuje velké změny. Tu trať bychom měli pojmout celou co nejdřív, z ní za chvíli nezbyde kámen na kameni...
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    SHADOWALKER: To mi povídej. Co jsem se tam najezdil...
    SHADOWALKER
    SHADOWALKER --- ---
    JOSEF_K: No fuj! To je mi sok po ranu. To mi nejak uniklo, ze mi chteji rusit nadrazi... Vzdyt je to ted muj matersky pristav na ceste do Prahy... Achich ouvej.
    KACIR
    KACIR --- ---
    SHAGA: Z hlavního do Holešovic a dál výhybna Stromovka po stávající trase. Bez zajíždění na Libeň to bude přibližně stejně rychlý. Z Buben bude nová čtvrť, kdo ví, jestli tam vůbec počítaj s tratí, zaslech jsem totiž i úvahu zrušit trať na Negrelliho viaduktě...
    Plánek na stránce Nového spojení http://www.novespojeni.cz/vizualizace_detail.php?id_swf=1 s Bubnama zatím počítá...
    SHAGA
    SHAGA --- ---
    KACIR: Ale spojka hlavák-most přes štvanici prostě není, takže nahoru na kralupy by se to muselo hnát horem jak jsem popisoval, což je o dost delší.

    Já námitky proti dvěma nepropojenejm nádražím v centru chápu, taky i chápu že by to urbanisticky pomohlo (propojení opletalky s florencí), vlášť v součinnosti třeba s obnovením tramvají vinohradská-václavák-opletalka, ovšem je mi jasný že jde o něco úplně jinýho a nějake rozvoj města je dotyčnejm u prdele, jen se jím oháněj když se jim hodí do krámu.
    KACIR
    KACIR --- ---
    Jestli se nepletu, tak právě Nové spojení doplňuje traťový spojky, takže Masaryčka zrušit půjde... Ale další obchodní galerie, když vedle je Millenium Plaza a o pár metrů dál Palladium, to je prostě kravina...
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    SHAGA: No právě. Od toho se to, obávám se, bude vyvíjet dál. Nedaří se mi dohledat, jestli má vůbec statut nějaké památky, ale snad ano. Pokud ne, tak už patrně nepomůže ani krucifix.
    SHAGA
    SHAGA --- ---
    JOSEF_K: Což o to, že jsou tam řekněme "silné tlaky" je jisté, takovej rozhlehlej pozemek přímo v centru, to je ložený.
    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    SHAGA: Těžko říct, do této problematiky nemám zrovna ten správný vhled. Ovšem jsem si zcela jist, že investoři, kteří by tam chtěli něco postavit, na úplatcích nešetří. Bürgermeistera známe už z minulosti, takže se není na co těšit. Těžko říct, jak to dopadne...
    SHAGA
    SHAGA --- ---
    JOSEF_K: A je to v moci pouze Prahy? Argumentům o přestupech rozumím, ale počítal s rušením například projekt novýho spojení? Existují všechny trasy ve variantě s hlavním (například vlaky vypravovaný do ústí jedou z masaryčky, jak by mohly jet z hlavního? Oklikou přes nový spojení, libeň a spojku do holešovic?)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam