• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TSOHpermakulturni zahrady, zemědělství a tak... aneb upadající kult Přemka Podlahy
    JESTERKA_NA_ZDI
    JESTERKA_NA_ZDI --- ---
    nikdo k tomu nemáte nic?JESTERKA_NA_ZDI: Dost by mi to pomohlo, jsem opravdu stromový začátečník. Nebo alespoň, kam se obrátit pro radu jinam?
    KAREN
    KAREN --- ---
    OGMIOS: ja to treba nechci na koureni, ale na konzumaci vyluhu - a to fermentaci chce. loni mi to ovsem bohuzel zplesnivelo ;/
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    To hulte nefermentovany vy rozmazlenci :D
    ZRNKO
    ZRNKO --- ---
    nechte tabák jet až do mrazu,jak mi přemrzl celkem snadno, slušně se fermentoval,když nepřemrzne taky dobrý ,ale myslím že začne žloutnout až se vysemení,takže to se asi nedočkáte,pravidelně měl ta virginka 2 metry
    KAREN
    KAREN --- ---
    URPUTNIK: videla jsem na nakym videu pohodovy mensi stohovatelny v diy verzi z kybliku od primalexu...
    DENDROBATA
    DENDROBATA --- ---
    VEVER
    VEVER --- ---
    URPUTNIK: Já mám vermikompostér vyrobený z plastových bedniček z ikei, je i skladovatelný do víc pater...podle mě ty prodávané jsou pro lidi co se jim to nechce vyrábět nebo to neumí. Taky bývají hezčí.
    A mám ho přímo v kuchyni a nesmrdí, není celkem třeba ho cpát na balkon, tam je to s bioodpadem daleko :)
    URPUTNIK
    URPUTNIK --- ---