• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SMAGUEkojení ... aneb miminko papá
    SIMCIIQ
    SIMCIIQ --- ---
    MYJKA: jo ja o tom chvili premyslela, ale nakonec jsem se na to vyprdla, kvuli vsem komplikacim, ktere me i malyho provazely od porodu.. uvidime zitra, to uz bych revers podepsala.. zloutenka slabne a zustavat tu jen kvuli vaze je zbytecny..
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    SIMCIIQ: Domu muzes jit na svou zadost. Nemusis cekat az te pusti.
    LP pak zkontroluje i uzdicky. Treba bude problem tam.
    SIMCIIQ
    SIMCIIQ --- ---
    PROMETHEA: ja taky verim, ze technika je na prd.. proc by se mi to jinak delo? Jen proste nikdo neni schopny mi pomoci.. takze se tu snazim sama, studuju videa poloh a uvidime doma..
    Dneska me nepusti, maly ubyva, takze ho musim vykrmit UM a verim, ze zitra pujdeme domu a tam se to zlepsi..
    PROMETHEA
    PROMETHEA --- ---
    SIMCIIQ: mě taky u druhýho začly opět bolestivý prsa, až mi náhodou (!) v nemocnici překontrolovali techniku, tak přišli na to, že špatně...ono to na pohled může vypadat v poho, ještě klame to, že už kojíš podruhé, tak třeba si říkají, že už to umíte. Fakt je jiný kojení novorozence a batolete, které se přisaje z 10 cm od prsa :))
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    SIMCIIQ: Vzdy je pak muzes prodat.
    SIMCIIQ
    SIMCIIQ --- ---
    MYJKA: uz mi odepsala, ze si pro ne muzu zajet.. tak je koupim, bude to dobra investice.. nu a pak uvidim, co mi rekne LP doma..
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    SIMCIIQ: Ja to tak udelala. Volala jsem a hned pro ne jeli. Zkus to. Tam je to zlepseni rychle. Vzdyt vis.
    SIMCIIQ
    SIMCIIQ --- ---
    Jinak ja jsem jeste v porodnici a cekam, jestli me dnes pusti..malej ma zloutenku..
    SIMCIIQ
    SIMCIIQ --- ---