• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MEDVIDEKEnneagram aneb nástroj sebepoznání, který se s člověkem nepáře...
    NEKDO_CIZI
    NEKDO_CIZI --- ---
    JOGINKA: taky občas vidíš, že už není kam utíkat a co víc s tím udělat než to nechat spadnout.....
    CHIMERA
    CHIMERA --- ---
    KILIAN já jsem pětka, ale kombinovaná :-)
    JOGINKA
    JOGINKA --- ---
    KILIAN: Moje domácí Pětka je takový introvert, že by sem ani nenahlédl.:-))
    KILIAN
    KILIAN --- ---
    Je docela překvapivé, že tu nemáme žádnou 5. Protože IT je doménou tohoto typu. U nás ve firmě náš tým (vývoj SW) byl vždy tvořen ze 3/4 typem 5.
    Možná tady jsou, ale zatím z povzdálí pozorují, protože to jsou "pozorovatelé".
    JOGINKA
    JOGINKA --- ---
    NEKDO_CIZI: Se strachem jsme na tom podobně - jsem náramný kejklíř v technikách, jak od strachu utéct.
    NEKDO_CIZI
    NEKDO_CIZI --- ---
    JOGINKA: myslím, že jo - jenže mám strach ze strachu a tak se mu snažím všemožně vyhnout....., ale dnes mě to nějak dohnalo
    JOGINKA
    JOGINKA --- ---
    NEKDO_CIZI: Hele, seš určitě šestka?:-DD
    NEKDO_CIZI
    NEKDO_CIZI --- ---
    JOGINKA: to je tak hezký a dojemný ...... dnes se z těch slz fakt nedostanu :-)
    JOGINKA
    JOGINKA --- ---
    THE_SECOND_GUY: Jestli Ti to pomůže - můj muž je PĚTKA.
    JOGINKA
    JOGINKA --- ---
    NEKDO_CIZI: Něco bude ve vduchu, protože já jsem taky od rána dojatá...

    Jeden "dáreček" jsem dostala včera v hlavní knihovně během své služby. Do naší lehce přizamčené kuchyňky (je zamčená, ale klíč je ve dveřích) se vloupala zlodějka a zcilila mi peněženku (krásnou novou od Ježíška) s dvanácti stovkama. Nejspíš jsem ji vyrušila z akce, protože ve chvíli, kdy jsem se blížila ke dveřím, je ona chvatně opustila. Ale než jsem zjistila újmu, byla už v trapu...