HERR_FLICK: Ty pořád řešíš supervzácný závodní verze, já řeším běžný auta co jezdily po silnic. Normální Mustangy byly laciný, lacině udělaný krámy. To, že Boss 429 byl lacinej krám předělanej na závoďák a stál $5,000 moc neznamená - pořád to bylo levný auto s drahým motorem a upraveným podvozkem.
Mimochodem, dvě Cudy jsi za $5,000 fakt neměl, v základu stála '70 tuším něco kolem $3k, odpovídající tomu Bossu by byla Hemi 'Cuda, která stála něco kolem čtyř tisíc.
A jestli ti posunutí motoru níž a dozadu, snížení, Koni coilovery (který BTW rozhodně na Moparech nebyly, protože dát na auto s torzníma tyčema vpředu a listovýma perama vzadu coilovery určitě nebude "mírná úprava v rámci pravidel") přijde jako "skoro sériový auto", tak máme dost jiný představy o sériovým autě.
Samozřejmě ty auta byly skutečný sérii podobnější než jsou třeba dnešní WRC, který mají ze sériovky sotva siluetu, ale pořád byly dost odlišný na to, aby výsledky na okruhu moc nevypovídaly o tom, jaký bylo běžný auto na silnici - a pokud o něčem vypovídaly, tak o tom, jak dobrá byla ta závodní verze, tedy v případě Trans Amu Boss 302 (Boss 429 nikdy v ničem nezávodil, jednak na to byl moc těžkopádnej a druhak v Trans Amu byl limit objemu 5 litrů, což byl ostatně i důvod, proč vznikl Chevy Small Block 302 dávanej do Camara Z/28).
Běžnej Mustang, co sis běžně koupil, tedy standardní verze, maximálně nějaký GT nebo Mach 1, kterejch bylo oproti Bossům vyrobenejch spousta, byl prostě furt lacinej krám co byl akorát hezkej, ale moc nejel ani rovně (kupříkladu slavná 390ci co byla v Bullittovi je věc dobrá tak na to udělat z toho lodní kotvu, ne pod kapotu rychlýho auta). Mopary byly v sériový podobě mnohem schopnější a GM taky.