• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    CADDY
    CADDY --- ---
    RAJCHE: nadherna prehlidka...az na ten posledni hnus, ktery novym modelem zase nastesti napravili...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DRAGON: Jestli to vono nebude tím, že exteriér BMW Z8 navrhoval nějakej Fisker... ;)
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOMMY_: a ja snad psal, ze se mi to libi? :)
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    DRAGON: no me prave absolutne nesedi ty proporce. Kdyz kopirujes ( inspirujes se ) necim co je mnohem mensi a ty to vlastne protahnes a pokroutis aby to sedelo do velikosti jakou potrebujes.. prijde mi to paskvill. Z8 je nadcasovy.. karma jen takovej divnej rejnok ( i s tema fousama vepredu )
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    Nekdo v Brne ma pohadkovou svatbu na Špilberku.... s Koncertem Lucie.... a timhle svstebnim dareckem...

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOMMY_: v okamziku, co sem videl poprvy Karmu, tak mi bylo jasny, ze kluci z Fiskeru maj asi dost radi BMW Z8 :) s Emotio nemam jedinej problem, ale mne se zmutovani zraloci libi, nejen na silnicich :)



    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    DRAGON: nedavno jsem videl v Plzni pred dopravnim inspektoratem Karmu.. a vubec me to nevzal.. prislo mi to moc dlouhy, divny svetla a az moc bmw like ta predni maska.. ale nejak divne tvarovana.. tohle me bavi o neco vic.. ale porad je to zepredu jako zmutovanej zralok..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Henry Fisker predstavil koncept novyho elektrickeho Fiskera EMotio. 400 mil dojezd a Lidar navigace.












    plus bych si dovolil moc peknej clanek, nevim kam s nim jinam, tady to myslim panove oceni.
    Nejšílenější sezóna Formule 1: 1986, rok, kdy turba neměla limit | Autoforum.cz
    http://www.autoforum.cz/fascinace/nejsilenejsi-sezona-formule-1-1986-rok-kdy-turba-nemela-limit/

    TOFI: jeste sem nahazej novou Kiu, ta tu chybi :)
    TOFI
    TOFI --- ---




    TOFI
    TOFI --- ---
    Toto je 90 milionů ležících na ulici. Bohatý majitel Chironu s ním parkuje u chodníku | Autoforum.cz
    http://www.autoforum.cz/...parkuje-u-chodniku/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    WACLOSH: To zmenšený je pravděpodobně urban legend, ale ta historka se vypráví o 67 Chevelle, kterou postavil legendární závodník (a závodní podvodník) Smokey Yunick. Je to podobný jako (ta je ale určitě pravá) historka jak mu u technický přejímky nechtěli uznat nádrž, vyndali jí, zkoumali, nepřipustili. Tak se nasral, hodil nádrž do kabiny, nastartoval a odjel...

    ... protože měl palivový vedení udělaný tak, že se do něj vešlo asi 20 litrů, aby vydržel dýl bez tankování.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    BOBASH: Zavodni verze mely pramalo spolecnyho se seriovkou. Americkej motorsport stejne jako kterejkoli jinej motorsport byl o ohybani pravidel. Takze auta s listovyma pruzinama staly najednou na vinutejch perech, karoserie se bud brutalne prohanely ziravinovou lazni do bodu, kdy ses nesmel oprit o strechu, aby se nepromackla (Takhle skoncila prejimka Z28 technickym rozhodcim, kdyz se oprel o strechu uz prijatyho vozu a ona se prohnula az na vyztuhu klece). Nebo se cely auto udelalo mensi. Nevzpomenu si jaky auto to bylo, ale jedno z tyhle ery se zapsalo jako racer s karoserii celkove zmensenou asi o desetinu. Takze zavodni vysledky mely proste nulovou vypovedni hodnotu. Asi tak jako kdyz to auto daj do filmu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    HERR_FLICK: Ty pořád řešíš supervzácný závodní verze, já řeším běžný auta co jezdily po silnic. Normální Mustangy byly laciný, lacině udělaný krámy. To, že Boss 429 byl lacinej krám předělanej na závoďák a stál $5,000 moc neznamená - pořád to bylo levný auto s drahým motorem a upraveným podvozkem.

    Mimochodem, dvě Cudy jsi za $5,000 fakt neměl, v základu stála '70 tuším něco kolem $3k, odpovídající tomu Bossu by byla Hemi 'Cuda, která stála něco kolem čtyř tisíc.

    A jestli ti posunutí motoru níž a dozadu, snížení, Koni coilovery (který BTW rozhodně na Moparech nebyly, protože dát na auto s torzníma tyčema vpředu a listovýma perama vzadu coilovery určitě nebude "mírná úprava v rámci pravidel") přijde jako "skoro sériový auto", tak máme dost jiný představy o sériovým autě.

    Samozřejmě ty auta byly skutečný sérii podobnější než jsou třeba dnešní WRC, který mají ze sériovky sotva siluetu, ale pořád byly dost odlišný na to, aby výsledky na okruhu moc nevypovídaly o tom, jaký bylo běžný auto na silnici - a pokud o něčem vypovídaly, tak o tom, jak dobrá byla ta závodní verze, tedy v případě Trans Amu Boss 302 (Boss 429 nikdy v ničem nezávodil, jednak na to byl moc těžkopádnej a druhak v Trans Amu byl limit objemu 5 litrů, což byl ostatně i důvod, proč vznikl Chevy Small Block 302 dávanej do Camara Z/28).

    Běžnej Mustang, co sis běžně koupil, tedy standardní verze, maximálně nějaký GT nebo Mach 1, kterejch bylo oproti Bossům vyrobenejch spousta, byl prostě furt lacinej krám co byl akorát hezkej, ale moc nejel ani rovně (kupříkladu slavná 390ci co byla v Bullittovi je věc dobrá tak na to udělat z toho lodní kotvu, ne pod kapotu rychlýho auta). Mopary byly v sériový podobě mnohem schopnější a GM taky.
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    CADDY
    CADDY --- ---
    HERR_FLICK: to je mrda...nejvic me bavi, jak se pri dupnuti na plyn zvedne cummak jak u motoroveho clunu :)) Proste to tam je :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    "disclaimer": protoze jsem se ucil jezdit v mini cooperu pujceneho od otce, vyhodili me od zkousek v autoskole, kdyz jsem snazil bez brzdeni poslat felicii v 60ce do pravouhle zatacky
    tento zlozvyk byla castecna pricina havarie meho prvniho vlastniho auta- dodavky mercedesu, ve kterem jsem se pokousel o totez, takze jsem ho zboril hned po koupi jeste v salingradu

    puvodni mini je asi tak ta vubec nejvic nejlip zataciva produkcni vec se zadni radou sedadel, co kdy spatrila svetlo sveta


    ze se ho dokaze v zatacce drzet vic nez 2x tezsi mustang je malej zazrak
    jenomze visjak.. ameriky umi jezdit jenom rovne

    ja si kdyz jsme u tech protinozcu jeste neodpustim par fotek tech nadher, moffat je strasny porno




    a top clanek, pokud nekoho zajima pozadi a technika 302
    Allan Moffat's 1969 T/A Mustang.
    http://www.bowdensown.com.au/collection/allan-moffats-1969-ta-mustang
    par dobrejch cvaku od mnou "milovanejch" stance



    taky skvelej clanek o amc
    The Unbelievable Story of How AMC Won a Trans Am Championship - Hot Rod Network
    http://www.hotrod.com/articles/unbelievable-story-amc-won-trans-championship/
    a tady par radku o rozpustilem (doslova- maceli ho v kyseline kuli snizeni hmotnosti tak dlouho, az se jim rozpadal pod rukama) challengeru, ktery kvuli nespolehlivejm motorum a nedomrly zadni naprave v zivote nic nevyhral
    https://www.hemmings.com/...f-two-sam-posey-driven-trans-am-1970-dodge-challengers-heads-to-auction/
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    CADDY: tady mas jeste lepsi- historicke video, kde upravene produkcni mustangy rezou zatacky na uzke kroucene trati rychlosti mini cooperu)

    Improved Production Touring Cars, Warwick Farm, 1969.
    http://www.youtube.com/watch?v=gTriIxFXYb4&t=84
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam