CEPAL: V době, kdy Mustang "proslavil" Bullittův případ už to bylo auto, kterýho se za první rok prodalo víc než jakýhokoliv jinýho auta v historii. Souhlasím sice s tím, že ve srovnání třeba s Challengerem je to krám (a vlastně i ve srovnání s lecčíms jiným), ale jeho kouzlo není o tom, že by to bylo dobrý auto, ale že to byla první úspěšná realizace receptu "vezmi rodinný kompakt, dej na něj hezkou kastli a udělej z toho lacinej sporťák pro mladý", na který potom stojí kategorie pony cars dodnes.
CEPAL: E30 opravdu nemá tuhou nápravu. A těžká? Ehm...
WACLOSH: Hehe, spoustu věcí jsi napsal za mě :)
CEPAL: Mustang je legenda proto, že pro spoustu lidí představoval sny mládí, který už je v trapu. To, jestli se auto stane legendou, nezáleží na tom, jestli bylo dobrý, ale jestli po něm lidi toužili jako mladý a jestli vypadá dobře ve filmech a na plakátech.
HERR_FLICK: Zrovna Boss 429 nebyl schopnej ujet víceméně ničemu a nikde mimo dragstrip, ta věc vznikla jen kvůli homologaci toho motoru pro NASCAR a v Mustangu to absolutně nefungovalo. Jakejkoliv Mustang s big blockem moc nezatáčel (ne že by ten se small blockem jo, ale nebylo to tak hrozný), ale 429 vyžadovala dokonce i překutat motorovej prostor, byla těžká a to auto s ní prostě nefungovalo.
Boss 302 byl dost jiná pohádka, to na svoji dobu zatáčelo velmi solidně.