• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SAMOUT: Problém je, že chceme. Pročti si diskuse i tady různě po nyxu, tenhle stupidní program zklidňování dopravy není zdaleka tak nepopulární, jak by sis mohl myslet. Mně třeba touha po vybetonovávání travnatých pásů v ulicích taky připadá jako stupidita a ejhle - sem tu zjevně v menšině, ostatní diskutující by se rádi vrátili k pěknému surovému betonu.
    RALI
    RALI --- ---
    THE_MIRACLE: dobry je taky v noci na okreskach, kdyz je potkas proti sobe, ztlumit na parkovacky, pry to taky dost pomaha.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    HAMSTER: A myslíš, že my tady ty zužovací prvky chceme? Můžu tě ujistit, že ne. Problém tkví v tom, že jakýsi sluníčkář vymyslel normu, podle které nesmí být přechod delší než x (neznám přesný rozměr), a proto se u přechodů pro chodce dělaj ty zcela dementní prvky pasivní nebezpečnosti. To je první věc, která by se měla začít bourat, hlavním kandidátem je třeba Plzeňská. Máme prostě spoustu asfaltu, po kterým se kvůli ochraně člověka před sebou samým nesmí jezdit, a je tedy úplně k hovnu. "Zklidňování dopravy" je mýtus, o kterým navíc většinou rozhodujou cyklofašos, co ani nemaj řidičák.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: v zahranici to k videni je. V Praze na to jeste neprisli.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    Trávníky snižujou hluk, sou hezký a pochytaj prach. Daj se udělat tak, aby se po nich dalo jezdit, ale rozhodně to není plnohodnotná silnice, takže autobusy nepřipadaj v úvahu a sanitky maximálně na pár metrech v případě potřeby. Okolo většiny vyzdviženejch tramvajovejch pásů v Praze sou dvouproudovky nově stažený na jeden pruh + něco (cyklopruh, retardéry, ostrůvky, betonová hradba etc.). Stáhnout dvouproudovou výpadovku do jednoho pruhu a brblat, že se nedá jezdit po kolejích - to bych označil za velmi pražské....

    Každopádně ty ulice konečně vypadaj aspoň trochu k světu. Já sice chápu, že slušný Čech se nějakou estetikou nezabývá, jde mu jen o to, kolik co stojí a co z toho bude mít on, ale ty betonový hektary - to přece není hodno kulturního evropského města. Já si pamatuju, že tramvaje jezdící bez rozvibrování širokého okolí po trávě - to byl před mnoha lety můj první dojem z Drážďan a čuměl sem na to jako puk. Nerušil bych to ani kvůli sanitkám a tím spíš ne kvůli autobusům (chápu, že občas se ty trasy potkaj, ale dlouho souběžně nepojedou, protože obecně - k čemu autobus, když je tam ta tramvaj, ne??) a o bílejch SUV se ani netřeba zmiňovat...
    SITH
    SITH --- ---
    DANYSEK: kde jsou travnaté pásy a jezdí tam MHD? co si tak pamatuji z prahy, tak kde jezdí bus a jsou tam tramvaje, je to vetsinou beton aby tam prave ten bus mohl jezdit taky
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: jak rikam, kvuli par blbeckum za volantem vyrabet zbytecny problem pro X dalsich (tech slusnych) mi jako vhodne reseni neprijde. Realita se casto umele zhorsuje - nerek bych, ze to s jizdou po tramvajovem pasu (tech "nepredelanych") je tak tragicky, jak se snazis prezentovat. Navic on by ten tramvajovy pas mohl klidne slouzit i autobusum (MHD obecne), obcas se takhle (konecne) resi zastavky, ale proc tam nenechat jet i ten BUS? Plno kecu o preferenci MHD a pak silnici udelas v jednom pruhu vedle tramvajovyho pasu a autobus nechas stat v kolone s ostatnimi auty... Tech pozitiv umozneni jizdy po tram.pasu je proste vic, nez negativ - bohuzel o tom rozhoduji zjevne ne zcela kompetentni lide (kteri asi vidi jen ta SUVcka...).
    SITH
    SITH --- ---
    DANYSEK: pro me je samozrejme dulezitejsi sanitka :) jen je rozdíl mezi tím co chceme a jaká by byla případná realita a její následky
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SITH: OK, pro tebe je dulezitejsi, ze neprojede to SUV. Ja beru jako problem, ze neprojede zachranka - kde kazdy zdrzeni muze znamenat, ze uz bude pozde. Sorry, to s temi SUV neni argument - jsou to jednotlive excesy - kvuli kterym fakt neni duvod delat z pozemnich komunikaci prekazkovou drahu. Ostatne jizda po tramvajovem pasu muze mit i legitimni duvody - treba objeti prekazdy (nehoda). Ale my jsme rekli NE! Radsi tu Prahu ucpeme :-)
    SITH
    SITH --- ---
    THE_MIRACLE: aby dostal flastr tam by tam nekdo musel stát a kontrolovat to, což se nestane.
    Ale jako samozřejmě, bylo by lepší to mít průjezdné aby policie, sanitka a hasiči mohli projet, ale víme jak by to v praxi v CR dopadlo. Nejsme na západě a nikdy tam kvůli naší mentalitě nebudeme. Takže se to musí vymýšlet pro český lidi.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SITH: A nebylo by třeba rozumnější, kdyby prostě když tam někdo v tom SUV vjede dostal flastr? Je tu všechno špatně. Vše se nastavuje tak, aby to bylo co nejjednodušší (prostě aby to vyřešilo PROBLÉM bez ohledu na to, co to přinese) a nejlépe s tím bylo do budoucna co nejméně práce (pro stát). Nejlépe tak, aby stát jen dělal výběrka na provozovatele, ošetřovatele, správce atd...
    SITH
    SITH --- ---
    jenze kdyby tam nebyly prikopy, tak by tam kazdy den projelo 20 bilych SUV co nechteji cekat v kolonach protoze kolony jsou pro podlidi a tihle nadlidi muzou jezdit lepe a rychleji
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: kdyby se to nedelalo napul/zmrsene, jak je u nas zvykem skoro u vseho, tak by travnik problem nebyl. V zahranici po zatravnene tramvajove trati zachranka projede (konstrukcne to mozne je), u nas nemozna vec - a nejakym "geniusem" vymyslene prikopy, kde nechas podvozek auta to fakt nevylepsuji... a neni to jen o tech tramvajich, z naseho slavneho IPR pada spousta nesmyslu, ktera zhorsuje prujezdnost mesta.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: Letos se jim to docela daří udržovat, ale musí to stát hrozně prachů... Jako nejsem debil, hezčí to je a asi to fakt tlumí hluk, vibrace a prach, ale jinak je to úplně na hovno.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: kezby zelenych... spise pravidelne zlutych, pac vody se tam moc neudrzi a zalejvat to moc neni jak (kropici tramvaj dopravni podnik zatim nema)
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    THE_MIRACLE: Přesně tohle mi říkal kámoš co jezdí s rychlou : Nebrzdi, ale hlavně uhni !
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: zejmena pasaz o "bezpecnostnich prvcich" a zelenych tramvajovych pasech mi hovori z duse...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Není nutné zprudka brzdit, ale uhnout, říká řidič sanitky - iDNES.cz
    http://praha.idnes.cz/...-zachranna-sluzba-pft-/praha-zpravy.aspx?c=A160707_2258060_praha-zpravy_nub
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: A Rumunem, Bulharem, Polákem...

    KIE: Kategoricky nesouhlasím, D1 není okreska jenom do Brna, ale až po Vyškov.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    HAMSTER: ona k navigaci takových lidí postačí bohatě středová čára, které se drží jak klíště. jejich vesmír je díky tomu zcela bezpečný.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam