• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    VYWERN: V nemecku mi naopak pripadal mnohem uzsi.
    DYNK
    DYNK --- ---
    VYWERN: Znacka omezeni sirky na 2,2m neudava sirku pruhu. Udava jenom to, jak siroka auta tam muzou jet.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    A jeste jeden poznatek ze zahranici, v Rakousku a Italii je zuzeny pruh 2,2m sirsi,nez u nas. Tak nevim kdo ma blby metr.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    12km kolona pred Brnem, protoze lidi neumi pouzivat zip na zuzeni. Me klepne. Samozrejme par zmrdiku,kteri to brali chvili z P ne L bylo a nikam se driv nedostali.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    GORG: tak na to znám odpověď docela přesnou. Protože v Itálii používá při předjíždění blinkr jeden z deseti, tak se nechává blikat po celou dobu, aby se průměrná doba používání blinkru srovnala s okolními státy.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    GORG: v Itálii a Španělsku je zvyk blikat po celou dobu předjíždění a aplikuje se to i na dálnice, kde to prostě znamená, že předjíždí, nic víc...
    JOPS
    JOPS --- ---
    GORG
    GORG --- ---
    btw co znamená to, jak všichni ve Španělsku blikají levým blinkrem, když jedou v levém pruhu na víceproudovce?
    nejdřív jsem si říkal, že ho prostě zapomněl zapnutý, ale pak mi přišlo, že ho tak "zapomínají" všichni :) asi by šlo takový signál vyložit "Teď rozhodně nejdu zabočovat vpravo...", ale mám pocit, že to z toho taky úplně nevyplývalo. Tak asi situace viz níže Itálie :)
    MVEK
    MVEK --- ---
    Pobavilo mě, že ve Foriu na Ischii je na vjezdu do městečka zákaz troubení:-).
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    Po 16ti dnech v Italii mi diskuze o blinkrech prijde komicka :) Tam fakt blikne obcas jedno auto z 10ti a normalne funguji a to i ve velkych aglomeracich typu Milano. Tam se ale ovsem hodne troubi. Italove maji zvyk jezdit mezi pruhy a kdyz takhle zatarasi mozny vyjezd pro jine auto (coz je na kazde krizovatce), tak na sebe okamzite troubi :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    TRISSIE: Myslel jsem to tak...
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    THE_MIRACLE: já bych teda doplnila, že nejen "vždy", ale současně "a pouze tehdy".
    Zrovna dneska ráno jsem potkala borce, co se před sjezdem rozblikal, ale sjížděl až o jedna dál, dost matoucí.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: Jak tu někdo psal. Bohatě by stačilo, kdybychom se naučili blikat vždy, když kruháč opouštím.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ADMIX: Souhlasím, že pokud by to používali všichni, tak na velkých kruháčích to může mít smysl. Tady v Čr a dále na jih to ale fungovat nebude...
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    HERR_FLICK: Fakt mi to tak nepřijde
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    PHAILO: prave se casto krizi... u slozitejsich vytizenejch kruhacu je blinkr na obe strany hodne velky plus..
    hodne to urychluje bo cekajici vidi kam jedes mnohem driv a lip
    ale to si musis zazit

    treba pres tenhle sem jezdil nekolikrat kazdej den
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    Hele ono to vypada jako nesmysl, dokud nejakej cas neridite v zemi, kde to takhle vetsina ridicu dela. Pak to najednou zahadne funguje.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    HERR_FLICK: Pokud se nekříží, tak přece není problém.
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    PHAILO: no a pak mas dvoupruhy vyjezdy.. na ktery vyjizdej obe auta klidne zaroven s vyjimkou pokud zrovna ten vnejsi nema blinkr dovnitr
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam