• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    RALI
    RALI --- ---
    BIGHEAD: Asitak stejne jako body donutily lidi neprekracovat maximalku :)
    GRANTORINO: Vzdyt se mic nemeni, jen maji benga povinost ti za to dat body a blablabla. Stejne to nakonec budou resit domluvou a vykazou nejakej jinej nesmysl bez bodu.
    WYMA: jo, myslim ze jo, (jeste ted vidim jizni spojku mesic po zavedeni bodu, jak se vsichni sinuli max 80) nez se zjistilo, ze to stejne nefunguje a nez se vybodujes, musis bejt ultradebil.
    MVEK: a prave diky stredopruharum se stava pravej na jizni spojce mnohdy nejrychlejsi, a hojne toho vyuzivam :)


    MVEK: na D1 budu jezdit v levym, a vcas uhybat rychlejsim. kdyz uz za to platim, nemusim si jeste nicit zbytecne auto. Zase na druhou stranu usek Avii mezi Jihlavou a Velkym meziricim v pravym, stacilo si posadit holku na klim a zbytek uz se udelal sam jak to hopsalo :)
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: Přesně tak. A ano, bude mi to víc vadit, až budu mít nové auto, ale tak buď se D1 vyhnu, nebo hlavně zpočátku budu jezdit pomaleji (tedy sto deset a méně), pokud to nebude stačit, tak ano, proč ne, taky bych to bral za překážku, ale překážku do té míry, že v levém nesmím ani trochu někomu překážet já.
    SPM
    SPM --- ---
    SAMOUT: Drncá to všude, silnice u nás nejsou z nejlepších (na druhou stranu zažil jsem i daleko horší). Kdybych měl jezdit jenom tam kde to nedrncá, tak skončím 300 metrů za barákem.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SPM: S funglovkou to tam taky drncalo, neplatnej argument. Na D1 v pravym leda tak ve vznasedle.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    Koukám, že novela, co udělá ze všech vobyčejnejch joudů konečně taky "pyráty" je diskutována horečnatě úplně všude :D :D :D
    SPM
    SPM --- ---
    GRANTORINO: jako takhle - reálně se to tam většinou víc respektuje - ty auta mají větší tendenci z toho levého uhýbat (ačkoliv se tam stále najde hromada jedinců, kteří pojedou 60 v tom levém a není jim vůbec divné, že je každý předjíždí zprava). Nicméně dle předpisů je to stejné, jako víceproudovka v obci - tj. můžeš jet kterým pruhem chceš (s tím že ti vlevo mají umožnit předjíždění) a můžeš legálně předjíždět zprava (respektive v tomto případě to neni bráno jako předjíždění).
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: Když nad tím teď přemýšlím, tak je zajímavé, že prostředním většinou jedu jen od Vltavy na Spořilov, ale opačně většinou ne. Možná je to tím, že opačně jedu ještě nerozjetý, a naopak víc ve střehu, tak mi nevadí uhnout, nevím, ale asi to vždy je jen v případě, že je ten pravý také poměrně využívaný, rozhodně ne při prázdném.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    SPM: me neprijde, me to tam vzdycky psijed jako na dalnici... aspon se tak vetsina chova, kdyz neni zacpa...
    SPM
    SPM --- ---
    GRANTORINO: Tak v hustym provozu je to šumafuk... ale dělat to o víkendu, když je tam provoz 0 a jet celou dobu v levym, nejlépe naprosto souběžně s jediným dalším autem na silnici v pravém, to už mi přijde trochu sobecké... i kdyby oba jeli přesně 50 km/h. Jinak jižní spojka je sice okruh, ale AFAIK tam platí (bohužel) stejný pravidla, jako na víceproudé silnici v obci...

    MVEK: nj, na druhou stranu to na té spojce dělá takhle většina lidí... takže se tam sice postavili 3 pruhy, ale reálně to má propustnost dvouproudovky, protože je každej nasáčkovanej v tom prostřednim...
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    SPM: jizni spojka je okruh, tam to plati prave uplne normalne, levej predjizdeci, pravej normalni....

    to neni treba kdyz jedes podolim, kde se proste jede v levym, protoze pak navazuje vysehradskym tunelema tudiz pokracujes porad levym az z nej je jeden... stejne jako kdyz v braniku se budes cpat do levyho, kdyz stejne se pak zase musis do levyho, aby se dalo pokracovat, pac pravej bude odbocovaci na barrandov a v husty doprave se tam pak uz nenacpes
    MVEK
    MVEK --- ---
    MATHEZ: A je s nimi v levém pruhu problém vyjma předjíždění o pět km v hodině?
    MVEK
    MVEK --- ---
    Ad město a levý pruh - když jsou dva, tak bych to neřešil, poud v levém nejedu pomaleji, než můžu (a nemluvím o rozdílu do 5 km).
    Když jsou tři, tak jo, maximálně stále v prostředním (na pražské Jižní spojce to často dělám, protože jedu dlouhý úsek, tak nechci furt řešit najíždějící a sjíždějící vozidla), ale levý jen na předjíždění.

    Jízda vlevo rychle mi přijde povýšenecká, pokud se opravdu neřítí tolik, že mu ten roztrehaný provoz v pravém pruhu přijde dostatečně hustý, že vlastně předjíždí. Není přece problém na chvíli se zařadit, když jede rychleji, tak nebude mít problém se do levého vrátit včas. To naopak my, co nechceme nervy od lepících se spěchálků, který radši co nejdřív uhneme, s tím míváme problém, protože to občas není spěchálek, a tak je za ním kolona a já musím brzdit za kamionem.

    Na druhou stranu sám někdy na volné dálnici jedu levotočivé zatáčky v levém pruhu, ale tam se se mnou těžko někdo bude hádat, jestli jsem viděl na vozovce díru nebo zdánlivě olej nebo něco, tak jsem to radši objel (s blinkrem).
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: Tak video záznam z mostu přes dálnici by mohl být celkem slušně průkazný. A třeba na začátku D1 v Praze na 3 proudovce by jich pochytali tolik... :-D
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    a neni to mireny na kamionaky?
    SPM
    SPM --- ---
    SAMOUT: Jestli by nebylo lepší pořídit si auto, který má tlumiče :-) (ne, nejezdím tam denně, ale několikrát jsem to projel, včetně i takových vehiklů jako Felicie, jo, je to hnusně rozmlácený, ale nikdy mi to nepřišlo natolik nesjízdný, abych radši blokoval blokoval rychlejší za sebou...)

    GRANTORINO: Je, proto taky v předpisech je ten dodatek, pokud neodbočuješ, neotáčíš se atd... ale blokovat v něm provoz, když víš, že tam pojedeš příštích 5km je celkem zbytečné. Co se týče rychlosti, tak je to IMHO problém toho, kdo to překračuje, ne můj. Je to stejně neplatný argument, jako u těch, co jedou na dálnici v levém těch přesně 130. Zvláště, když těch přesných 130 na tachometru je v každém autě jiná rychlost. Typicky to pak dopadá třeba jako na jižní spojce, kde je člověk rád, že v tom levém pruhu jede 60... a tam se rozhodně nikde z levého pruhu nikam neodbočuje.

    BIGHEAD: Jako celkově mi tam to ježdění víc v klidu přijde, není tam tolik agrese... ale co se týče těhlech nešvarů, tak mi to jako výrazný rozdíl nepřišlo.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Když vidím ty teoretické úvahy o dopadech, tak se zeptám jinak... Jak to budou moct dokazovat? Fotka je v tomhle ohledu na nic, musel by to být videozáznam.
    Takže budou chytat osobně? A jak se to pak ve správním dokazuje, když to řidič na místě neuzná?
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    BIGHEAD: jo a v tom jsem nekdy docela rada, zato, ze je v nekterych usecich merena rychlost, hodne jich to alespon docasne zklidni :P
    jinak vypozorovano mam, ze ty, co nutne musej klickovat aby byli rychlejsi, ty obvykle dojedu normalne padesatkou na nejblizsi krizovatce :P takze to stejne je jen takovej zbytecnej dusevni neklid, pac nikdy nic neurychlej....
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    GRANTORINO: V tomdle mas samo pravdu, jenze i tak se najdou taci kteri chteji jet richlejc nez urceje zakon
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    SPM: Nerikam ze to maj stoprocentni chovani v nemecku a rakousku, vobcas samozrejme se najde nejakej trouba, to je vsude, ja mam po rakousku a nemecku najeto x tisic km a stejne sem se nerad vracel do cr
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    SPM: na druhou stranu levej pruh ve meste je neco jinyho nez na dalnici, protoze je tu spoustu duvodu, kdy potrebujes se drzet v levym, protoze bude odbocovaci nebo smeruje jinam, takze nedava smysl uprednostnovat pravej a to docela casto plus kdyz jedu 70 v useku maximalni rychlosti kde je 70, tak vic uz se jet nema, takze tim bych nemela nikomu prekazet, ze jo ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam