• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ATOMIKS: ze ty budes ten prototyp slusneho cecha ?

    - vlavo
    - 109km/h
    - nepustit nikoho predseba
    - zahadne na to slapat ked ta chcu dat sprava
    - zo 20 nalepiek typu "honzik v aute", "anicka v kociku"
    - 3.6l/100km
    - tankovanie za 150,-
    - hmlovky za kazdeho pocasia
    - pohlad blbeho

    HANZO
    HANZO --- ---
    SITH: toho jsme si teda nikdy nevšiml
    SITH
    SITH --- ---
    RALI: k té rychlé jízdě v levém pruhu a tomu strachu že mi to tam někdo z pravého šoupne, to jsem kdysi zjistil v Německu, že oni v noci blikají dálkovýma tak aby to každý v pravém pruhu věděl, že se v levém řítí nějaká raketa. U nás to moc nefunguje, ale tenkrát mi to přišlo jako dobrá věc. Občas to tu zkusím, ale bojím se, že působím spíš jako pirát než někdo komu jde o bezpečnost nás obou
    RALI
    RALI --- ---
    PHAILO: doporucuju Most nebo Brno, tam je to o zabave. Jezdit 170 protoze se nudis je zajimavy pristup.

    Ale je fakt ze 130 tachometrovejch je snad nehorsi mozna varianta na cesky dalnice, na levej pruh ses pomalej, protoz je plnej Phailu a na pravej zas moc rychlej.

    Nadavas tu na to ze lidi mrnou do zrcatka, ale neresi jakou rychlosti se priblizujes. Ve dne s to odhadnout celkem v pohode, v noci je to uz o poznani horsi. By me zajimalo, jak moc ty ve svych 170 sledujes auta v pravym, odhadujes jejich rychlost, kterou se priblizuji k pred nimi jedoucimu kamionu a pravdepodobnost ze budou predjizdet a co delas pro to aby si je svymi 170 neomezi ci neohrozil? Preci jen dopredu vidis lip a koukas tam 90 % casu.

    V tomto ohledu jsem zjisti, ze problikavat ze o nem vim a muze mi to tam poslat nefunguje, jediny co zabira, a je v pravym na to misto, sundat nohu z plynu a zaradit se za nej do pravyho. Vzhledem k tomu ze nejezdim 170, nemuzu rict, zda je to aplikovatelne.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    PHAILO: ok
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ATOMIKS: Kupodivu jsem z dlouhodobého pohledu s touto rychlostí spokojen nejvíc. Zkoušel jsem víc i méně. Méně znamená usínat nudou, víc zase nezvládají kokoti bez zrcátek.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    PHAILO: ty si zas pořiď vrtulník, když potřebuješ jezdit po dálnici 170
    SITH
    SITH --- ---
    jsem si dneska ráno na strakonické opět provětral své rychlé reflexi :) jedeme po vedlejší a blížíme se k připojovacímu pruhu na dálnici. Za mnou linkový autobus, klasicky asi pět metrů za mojí prdelí, a před náma takový to hrzně úzký městský auto, kia nebo deawo. Jakmile to auto dojede do připojovacího pruhu, zadupne to a začně stát na čáře mezi pravým pruhem a připojovacím. Mno trošku jsem si cvrnknul do kalhot, protože jsem čekal že bude zpomalovat, ale ne že to zadupne ,tak jsem to rychle vzal doprava a podjel jsem ho tím připojovacím pruhem, naštěstí tam bylo dost místa pro mě a i pro autobus, který zareagoval stejně jako já a asi si taky cvrnknul :) tímto zdravím toho kreténa co se tam připojuje ještě teď
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ATOMIKS: Ne, to je o tom, že když jsi lakota, je nesmysl vůbec vyjíždět.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    ADMIX: to je vskutku knížecí poznámka...
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    jak uz tu nekdo říkal, lidi v zrcatku checknou vzdalenost, ale rychlost ne. proste si nedaj tu praci tam mrknout na dyl nebo vickrat aby odhadli rychlost bliziciho se vozidla. taky precenujou akceleraci svyho auta v souvislosti s rychlosti bliziciho se vozu.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Ja jezdim kolem tech 130 a i tak mi to tam kazdou chvili nekdo posle tesne pred kamionem. To neni o predpisech, ale o tom ze lidi nekoukaj zrcatek nebo jsou fakt trotlove co proste na vsechny okolo serou.. A bez brzdeni po dalnici se jezdit fakt neda, at uz kvuli tomuhle nebo naopak kvuli tomu, kdyz to tam nekomu nechci poslat ja..
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    ATOMIKS: Ja nevim, myslim ze v momente kdy zacneme resit spotrebu paliva a brzd, tak se tak nejak stavame soucasti problemu :))
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    ADMIX: taky to chce míň přemýšlení, že řídím jako debil, který sleduje v zrcátku rychle jedoucí auta, aby se jim vrhal těsně před hauptnu. vždyť i Phailo zmírnil své prvotní tvrzení o intenzivním brždění. já dle situace volím ty tři varianty, které jsem tu popsal a obecně musím říct, že jízda i předjíždění na D8 jsou v pohodě.

    jinak na D8 jde čas od času vidět takový úkaz, že německý řidič nezvyklý, že silniční opravy u nás nemívají ukončovací značky, jede i několik kilometrů za nima stále tou stanovenou osumdesátkou .o) ...
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    VIRTUALVOID: To ses teda poučil dost blbě.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ATOMIKS: A to bychom do toho mohli vnést ještě další komplikace. Třeba tím, že sice jede rychleji, než je limit, ale nedopouští se tím ničeho protiprávního.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    ATOMIKS: Ono to chce obecne min premejslet ve stylu "on je debil, tak ja budu taky debil" :D
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    TRISSIE: hm... taková situace, že za mnou jede auto nepředpisovou rychlostí, jede v nepředpisovým pruhu (dokud mě nezačne předjíždět, to mu tam samozřejmě nevjedu) a já se mu tam nepředpisově nakýbluju.
    no nic, jdu si o tom nechat zdát. a Vám děkuji za briskní paragrafy.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    ATOMIKS: To je dobra otazka takhle k veceru!
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ATOMIKS: zákon o provozu na pozemních komunikacích:

    § 12
    Jízda v jízdních pruzích
    (5) Přejíždět z jednoho jízdního pruhu do druhého smí řidič jen tehdy, neohrozí-li a neomezí-li řidiče jedoucího v jízdním pruhu, do kterého přejíždí; přitom musí dávat znamení o změně směru jízdy. Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběžného pruhu. Tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, aniž by bylo zřejmé, který z nich je průběžný, nesmí řidič jedoucí v levém jízdním pruhu ohrozit řidiče jedoucího v pravém jízdním pruhu.

    § 2
    Vymezení základních pojmů
    Pro účely tohoto zákona
    l) nesmět ohrozit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí,
    m) nesmět omezit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nebylo nijak překáženo,
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam