• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    PHAILO: to je ale protoze je nepouzivas, tak jsi si jeste nestacil zvyknout :))
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    VYWERN: Já jsem si teda na ty blinkry nezvykl ani skoro po roce a považuji to za totální debilitu.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SPM: To muze byt kvuli tomu, ze kdyz zaradis, nechas ruku na pace a prudce se rozjedes, tak ti ta ruka nevyhodi paku na neutral. Jinej duvod me popravde taky nenapada.
    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: Já nemám nic proti té páce jako takové, ale nechápu to, že když chceš jet dopředu, tak tu páku taháš dozadu. Takže vlastně obráceně. Respektive ono BMW to tam má takhle hlavně asi proto, že přesně takhle je to přehozené i u klasických voličů s více polohama. Ale proč jsem nikdy nepochopil :-)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SPM: me teda na razeni D u bmw nic divneho nepripada, nevim proc, ale naopak mi to prislo prirozene hned od prvniho pouziti.
    Stejne jako packa blinkru, ktera nezustava v zapnute poloze, ale vraci se. Je to skvely system a mnohem lepe se ovlada nez klasicke polohy. Resp funguje to tak, ze prvni tyden to stve, asi jako pri prechodu z androidu na ios a za dalsi tyden uz nechces nic jineho :)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADMIX: Vypadá to takto. P lze stisknout, je to nezávislé tlačítko.

    SPM
    SPM --- ---
    ADMIX: jo, zjevně asi všechny, které mají páku voliče, co se tahá přes x stupňů :-) Logiku toho ale nechápu, protože k zařazení rychlosti nedojde.

    ADMIX: parkovací kolík. Mají takový joystick, který na sobě má tlačítko. Takže buď se joystickem pohne dopředu nebo dozadu, čímž dojde k zařazení D nebo R (a taky je to směrově obrácené) nebo se zmáčkne P, čímž se zařadí P. U automatu to obvykle bývá pevný kolík, který se připojí do soukolí v převodovce (byť teda u dvouspojek by to asi fungovalo, kdyby to tam narvalo normálně rychlost).
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    PHAILO: Mysleno elektrickou brzdu? Cili teda nechas saltpaku v D, akorat zastavis a "zatahnes" rucku a tot vse?
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADMIX: Kdepak. Třeba BMW i Mercedesy mají na P tlačítko, takže není nutno jít přes R.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    SPM: Ja teda zil v dojmu, ze to probliknuti zpatecky delaj vsechny automaty, resp. podle toho poznam automat na parkovisti :D
    SPM
    SPM --- ---
    DAVETESS: J, to mě štve taky. Já tam mám navíc dodělaný parkovací senzory, takže krom bliknutí světel to ještě pípne. A přijde mi to navíc zbytečný, protože tam je na řazení asi půl sekundy prodleva (aby to tam nervalo všechny ty rychlosti při přesunu, ale až tu potřebnou), takže tu zpátečku to tam reálně nezařadí, ale stejně tím světlem blikne.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    SPM: Čéče taky to moc nechápu. U svýho auta mám PRND, přičemž D je směrem dozadu. Taky mi přijde blbý, že když dávám P, tak mi probliknou couvací světla, jak pákou přejedu R.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    JOPS: Většina aut, který jsem v UK řídil měla fakt jenom přehozený sezení. Jinak všechno zůstává. Dost blbá je ta páčka blinkrů, protože jí pak obsluhuje stejná ruka, jako řadicí páku...takže se nedá zároveň řadit a blikat
    DRACONICUS
    DRACONICUS --- ---
    JOPS: U mojí sanity to bylo jen přehozené místo řidiče. Jednička od sebe a pak nahoru (nebo dolů podle typu auta). Blinky a světla levá páčka, stěrače a palubní počítač pravá páčka.
    SPM
    SPM --- ---
    PHAILO: Taky ne. Někde je to na tlačítko, někde za volantem, někde je ta páka přímá s tlačítkovou pojistkou, někde je páka s klikaticí... A pořád mi jaksi nejde do hlavy, proč je snad u všech ta zpátečka před D. Zvlášť u novějších BMW to pak vypadá divně, když se tou pákou cukne dozadu, aby auto jelo dopředu...
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    OMG to je debilní...

    Aspoň že PRND je všude stejně...
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    JOPS: razeni zustava stejny jako u levostranek
    tzn kdyz sedis v anglickym rhd, tak jednicka od sebe a (vetsinou)nahoru

    blinkry a sterace podle auta, nekde to je prehozeny zrcadlove, nekde ne
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    JOPS: na Zélandu jednička nahoru od sebe. tak to maj anglani třeba stejně. jediný, co bylo otočený, tak blinkry a sterace
    JOPS
    JOPS --- ---
    Dotaz do placu. Jak mají Angličané řazení? K sobě nahoru jednička či od sebe nahoru jednička?
    DREWDARK
    DREWDARK --- ---
    FERNIE: Krasa. Z pohledu kamery tam bylo par "drastickych" momentu, ale Pan ridic to daval v klidu a s prehledem :) a hlavne ta kamera je dost nizko a samozrejme zaznamena mene svetola. "Severska rallye" jak to nazyvam ja, je tez moje oblibena. Rychlost 00nic, serpetynky a mista, ktera skvele znam. Zadni nahon je frajerina, ja si to zase uzivam s 4x4 pri 3.6. Nejlepsi je sledovat, jak podobny povrch deli lidi za volantem na ridice a drzitele ridickych opravneni :) . A taky na ty, kteri videli den pred tim nejakou bouracku na TV Hovna. Krasa a diky, asi udelam podobne video...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam