• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    Jeli k ty buchte neasi!
    SPM
    SPM --- ---
    Normálně měli velkej hlad :-)
    JOPS
    JOPS --- ---
    DYNK: ono spechajici hlidka :) ono to je trochu slozitejsi, ale pritom strasne jednoduche :) a ne, nebudu to tu rozebirat :))) ale je to presne jak pises, trochu bizar :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    JOPS: Ze ridici neuhybaj, pripadne, ze uhnou tak, ze stejne blokujou prujezd zadkem auta, to uz jsem videl. Ale ze by spechajici hlidka najednou nasla cas na pokec s nekym, kdo jim neuhnul, to jsem jeste nepotkal. Nevim kdo z tech dvou je vetsi bizar.
    JOPS
    JOPS --- ---
    kamarad policajt vypravel. Mame zapnute majaky, jedem uz nevim k cemu a pred nama buchta v aute. Troubime na ni, problikavam ji, majaky houkaj, pak ji predjedem a proste mi to nedalo, zastavime ji a ona to moje spoluzacka co jsme se asi 15 let nevideli. A ona na me. Ahoj Honzo, to bylo na me to houkani ? :)

    ja mam pocit, ze obcas spousta ridicu vubec do tech zrcatek necumi. Pak ctu diskuzi na idnesu a tam nekdo napise, prece nebudu kazdou minutu koukat do zrcatka... Uh eh, ja nevim jak vy, ale zrcatka kontroluju kazdejch par vterin. Prece jenom mam rad, kdyz vim co se za mnou deje...
    WYMA
    WYMA --- ---
    MRAKY: možností je celá řada...
    např. vím, že budu positivní na alkohol/drogy a zítra musím někam řídit.
    konkrétní případ znám např. ten, že orientační test byl positivní, z krve nebylo zjištěno nic, leč ŘP byl měsíc zadržen.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    MRAKY: Třeba v případě těch 0,2 promile... 8-)
    WYMA
    WYMA --- ---
    DAVETESS: Řidičské oprávnění opravňuje jeho držitele k řízení motorového vozidla zařazeného do skupiny vozidel, pro kterou mu bylo řidičské oprávnění uděleno.
    Řidičský průkaz je veřejná listina, která osvědčuje řidičské oprávnění držitele a jeho rozsah a kterou držitel prokazuje své jméno, příjmení a podobu, jakož i další údaje v ní zapsané podle tohoto zákona.

    blíže 361/2000 Sb.

    Je to tak, jak tu někdo psal. Řekneš-li hlídce, že nemáš ŘP u sebe, tak ti jej hlídka nemůže zadržet, a ty můžeš řídit až do té doby, než správní orgán rozhodne. Je to v určitých případech rozumný postup.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    SPM: S tou malou mrdkou jsem dneska předjel 3 auta naráz, bez problému a potom si sa zobudil s mokrym pyzamom :)
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    Teď si dovolím vrátit se ještě k nedávnému tématu. A to je zadržení ŘP policistou.
    Je mi jasný rozdíl mezi ŘP a ŘO. Kdosi tady psal, že když zastaven hlídkou nepředložím ŘP, nemůže mi ho policista fyzicky zadržet (třeba za nadýchané 0,2 promile) , a než se věc vyřeší se správním orgánem, budu moct jezdit, protože ŘO stále mám.
    Je to opravdu tak? Mohli byste vy, kdo to víte, popsat jednoduše, co se děje s ŘP a ŘO třeba v téhle situaci s nadýchanou 0,2 promile? Co může zakázat policista a co až spávní orgán?
    Díky
    SPM
    SPM --- ---
    Mám auta dvě, jedno má 39kW, druhý 154. Předjíždět se dá s obojím, jenom to chce používat mozek. S tou malou mrdkou jsem dneska předjel 3 auta naráz, bez problému (a to dokonce nevídaně měly i mezi sebou rozestupy). Naproti tomu u toho druhého by se dalo čekat, že bude trhat asfalt, ale taky to zrovna tak není... Jo, jsou místa, kde s tím výkonnějším se v pohodě předjet dá a s tím druhým to zkoušet nebudu. Ale je to zase jenom o použití mozku. Jediná nebezpečná věc na tom slabším autě je, když člověk potká dementa, který mu při tom předjíždění přidává (nějakou záhadou je to navíc oblíbený sport u aut pro rodiny s fakanama typu VW Touran, Sharan, Octavia, ... u hodně výkonných aut, kde by to majiteli mohlo zkrátit penis, se to obvykle moc často nestává). Jinak další pro mě naprosto nepochopitelná věc je ježdění po silnicích, kde je občas (do kopce) rozdvojení na dva pruhy. To jsem viděl nedávno na E55 směr ČB. Zatímco v jednopruhé části se jede okolo 80km/h, tak jakmile se to rozdvojí, tak jedou všichni 120... co z toho mají nevím, výsledkem je, že po skončení dvou pruhu jedou zase všichni ve vláčku za sebou, protože ten kretén, co to zdržuje, tak v místě, kde se dá úplně v pohodě předjet čímkoliv, zrychlí tak, že ho nikdo předjíždět nechce.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Já to nechám předjet a pak když na mě přijde řada tak vezmu celej vláček.
    HANZO
    HANZO --- ---
    PETJU: hlavně nechápu toho kretena v cervený káře, které po bouračce šlápne na plyn a jede dál...
    DYNK
    DYNK --- ---
    Tohle mi prijde prirozeny. Ceskej autopark ma takovy slozeni, ze casto opravdu jen jedno auto v tom vlacku je schopny bezpecnyho predjeti na pomerne kratkym useku. Ostatni musi cekat na delsi rovinku. Kdybych mel cekat, az na me vyjde s predjizdenim rada, tak me mrdne.

    Obcas teda jezdim i s linym autem a pak se nikam nezenu, protoze vim, ze misto pro bezpecny predjeti v tu chvili v podstate neexistuje a jedu vpravo.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    CAIDEL: pravidelně se ale někdo sebere z posledního (nebo třeba čtvrtého) místa vláčku, rozhodne se že nebude čekat na ostatní chudáky a začne předjíždět všechny

    Jo, tohle se mě týká, dělám to pravidelně. Obvykle teda chvilku počkám, jestli se někdo rozhoupe. A obvykle se nikdo nerozhoupe, takže rychle zmizím.
    GUERILLA
    GUERILLA --- ---
    CAIDEL: Já mám jiný modelový příklad, mám 1.9 TDI 81kW a tak čekám až se vláček rozhoupe... z 10 případů se rozhoupe tak jednou. Z praxe mně osobně tedy vyplývá, že nemá smysl čekat i přes to, že vozidlo/a přede mnou nakukujou. A s tímto výkonem předjíždím celkem často, přičemž bezpečně! A to není subjektivní dojem, zabít se nechci ale ztrati mládí v řadě nýmandů taky ne (pro mne větší riziko újmy na zdraví jak předjíždění). Tak nám tu neříkej, že někdo s pomalým autem nemůže předjet pomalejší Avii, je to prostě o tom chtít předjet a ne 1000x dokola o tom jen přemýšlet a čekat na 2km rovný úsek ;)

    Obecně pomalejší vozidlo by mělo jet prostě co nejvíce vpravo, aby před něj byl a) dobrý výhled; b) aby se dalo bezpečně předjet (experti na hranici středové čáry či přímo na ní nejsou ničím ojedinělým). Zpravidla ve středu jezdí hovada anebo lidi z města, kterým nedochází souvislosti (sám jsem z velkoměsta a učil jsem se řídit v něm, ale zřejmě narozdíl od ostatních používám mozek). Btw i když předjedu nebo prostě jedu na okresce, držím se vpravo!).
    SPM
    SPM --- ---
    ATOMIKS: já se nepřu o tom, že nesmíš. Jenom že stejně tak nesmíš do někoho najet, když to nějakej debil udělá. Něco podobného jako když jedeš po dálnici - taky nesmíš jet přes 130, ale stejně tak, když jedeš přesně 130, tak to tam nesmíš poslat do auta, co tě předjíždí a jede rychlejš. Takže jenom řikám, že pustit si blinkr a narvat to tam není dobrej nápad, protože až přijedou policajti tu nehodu vyšetřovat, tak to schytají oba.
    PATISLAV
    PATISLAV --- ---
    J3RRYNA: mne prijde, ze zacal brzdit ve zlomku vteriny. Za me dobry.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ATOMIKS: To podobné střelce ale rozhodně nezastaví :(

    Znám to ze zkušenosti.

    Modelová situace: Na okresce třeba Avie, za ní já a nějkolik dalších aut ve vláčku. Předjíždět chci, ale nedisponuji autem o milionu kW, které na lehké polechtání plynu Avii přeskočí vzduchem jako jiní tady a taky nehodlám předjíždět někde, kde nemám dobré rozhledové podmínky (rychlé auto asi vyvolává pocit nezranitelnosi), tak zkrátka čekám. Úmysl předjíždět tam ale snadno pozorný řidič vyčte - příležitostně "nakukuji" jestli by to šlo a tak podobně. Pak přijde pěkný úsek na kterém je volno, hodím blinkry a chci se dát do předjíždění, pravidelně se ale někdo sebere z posledního (nebo třeba čtvrtého) místa vláčku, rozhodne se že nebude čekat na ostatní chudáky a začne předjíždět všechny. Takže blinkr neblinkr, musím s tím zase přestat, uhnout mu, promarnit šanci a čekat dál, přičemž dotyčný ještě občas všechny předjet stejně ani nezvládne. Když se takoví sejdou v koloně dva, je o dramatické situace zaručeně postaráno, protože se tam vyřítí oba a pak se zas tak porůznu tlačí zpět, když si jeden druhého všimnou.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    SPM: to je v zákoně .o) nesmíš předjíždět vozidlo, které dává znamení změny směru jízdy vlevo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam