• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    OMNIHASH: V něměcku jsou kluby rodičů, co pro ratolest koupili Smart a kterým se v tom dítě zabilo a silně brojí proti tomu, aby tuhle sebevražednou klícku dětem povolovali.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    OMNIHASH: horsi mi prijde, ze rodice nechaji 15ti lete ratolesti po nocich behat ozrale ve mestech ;) Tato vozitka u nas nejsou rozsirena a ani nebudou. Takze o nic moc nejde.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    Poslední asi půlrok pozoruji novinku. Máme v ČR strašně úzké pruhy, takže řidiči (zpravidla SUV) se do nich nemůžou vejít. Typicky když je předjíždím na dvoupruhu, jejich kola jsou na nebo až za čárou mezi pruhy. Kurva když se nevejdete do pruhu, tak si ty SUVka nekupujte!
    MVEK
    MVEK --- ---
    Taky si myslím, že sice je to bezpečnější než skútru či kolo z hlediska rizika pádu (i od poryvu větru či od předjetí, nebo od nerovnosti), ale jak tu zaznělo, zabírá to celý pruh, takže předjíždět to je větší problém.

    Skoro si říkám, že by něco takového na silnici mimo město nemělo mít dovoleno. Na druhou stranu nejsem zas fanda samých zákazů, dovedu si představit výjimky, nebo že prostě někdo bude jezdit po městě a jen kousek mimo město do nejbližší vesnice apod.
    (Jiná věc je, že mi přijde směšné za to vysolit stejnou částku jako za vybavenou Fabii, nemluvě o tom, že motorizované nákupní tašky se dají koupit ještě levněji, akorát je nikdo nemůže řídit v 16).
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    SPM: to bych vykrvacel na prednich plastech a nejezdil za 7 na 100 :)
    to erko je už benzín, ne? zbytečně ostrá verze pro moje potřeby. furt mám auto jako nástroj, nemusí mít vodotrysk :)
    SPM
    SPM --- ---
    TRISSIE: bezpečnější než kolo možná jo, ale kolem Kladno - Praha bych taky nejezdil :-) A to jsem to nejednou jel, vím o čem mluvím :-D Tenkrát za svých mladých let jsem to pak řešil tak, že jsem z tý prdele dojel na kole do Kladna a tam bus... nicméně já měl výhodu, že jsem měl to kolo kam ukrýt, aniž by si ho opálení kladenští spoluobčané vypůjčili.

    MATHEZ: vyměň za 2.4 type r ;-)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    TRISSIE: imho ty vytíženější okresky kolem Prahy budou právě největší peklo, oproti kolu/skůtru to zabírá celej pruh, takže tě neustále předjíždí další řidiči, dokážu si představit tu stometrovou nasranou kolonu před Hostivicema, která ho konstantě v duchu posílá do škarpy.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    SPM: moje 2.2 naftova turbo honda type s nesouhlasi :)
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    OMNIHASH: no, na dálnici se s tím nesmí a po okreskách... furt bezpečnější než kolo.
    SPM: když ono stačí, aby blbě vycházely spoje, když je potřeba přestup. Jako Kladno-Praha je autobusem fakt bezkonkurenční, ale nejhorší je vždycky dostat se z jedné prdele do druhé prdele, co je sice na dohled, ale na jiné lince příměstského autobusu.
    SPM
    SPM --- ---
    OMNIHASH: to víc, dvě hodiny denně by to jel s normálnim autě, tohle se o další dvě hoďky protáhne :-) Ne že bych byl fanda MHD... ale než Kladno - Praha tímhle, tak bych si asi fakt radši koupiil ten lístek na autobus :-D
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    TRISSIE: mě spíš zarazilo, že rodiče nechaj puberťáka drandit v ne uplně bezpečným vozítku, co jede polovinu a váží třetinu co ostatní auta dvě hodiny denně.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    OMNIHASH: no, ono úplně stačit bydlet v nějaké vesnici u Kladna a do Prahy jezdit do školy (z "jezdím do města za kamarády" vyvozuju, že sám asi ve městě nebydlí).
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    MVEK: najezdit v patnácti pět set kiláků tejdně v opláštěným skůtru, co to vytáhne stova na padesátku, to je solidní výkon, to snad jezdí studovat do Kladna.
    BLAF
    BLAF --- ---
    SPM: Jen k tomu dvoutaktnimu dieselu :)
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: Ono i u těch malých benzinů je to otázka... Třeba 4 taktní sekačky taky existují :-) A nevím, jak je to teď (jestli se to nezpřísnilo), ale když jsem před pár lety koukal na ty malé skútry, tak si dost často u jednoho modelu šlo vybrat mezi dvou a 4 taktním motorem. Myslim, že jeden z těch rozdílů byl, že ten dvoutakt na tom byl typicky výkonově líp, za cenu toho, že pálil olej (a jinak to byly snad všechno jednoválce).
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: Sypu si hlavu popelem... Samozřejmě do křoviňáku neliju naftu... (slabou omluvou mi je jen to, že ho používám dvakrát do roka).
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    hoši nejezděte do I
    potkat tam Piaggio Ape tak vám hrábne :)
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: dvoutakt to nebude, to u dieselu snad ani nejde (to palivo se tam cpe až potom). Nicméně jo, nafta patří do traktoru, do malejch aut je to tuplem zhůvěřilost a dělat tyhle mikronafty speciálně jenom proto, že se někdo v zákoně uklep a omezil objem jenom pro zážehový motory, to už je extra kokotina.
    MVEK
    MVEK --- ---
    BLAF: Jasně, z toho videa v článku jsem si tolik nevšiml, ale věřím, že naživo to bude asi působit jinak.

    HERR_FLICK: Dieselem obecně, ale ok, tam je to spíš o zdraví z hlediska mikročástic než o životním prostředí. A obecně snad každý diesel je víc cítit, když zapracuje turbo, nemluvě o tom, že potkávám i nové modely ve špatném stavu, kdy to čadí hodně při každém rozjezdu.

    Jinak možná se mýlím, pod dvouválcem si představím automaticky dvojtakt mazaný olejem přímo ve směsi. Ale netuším, jestli tohle autíčko oproti sekačkám, pilám apod. má nějaké lepší lapače zplodin apod.
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    je potreba to brat jako skutr na 4kolech, ve kterym clovek nezmokne, a to i z hlediska bezpecnosti
    a taky ze na cestovani mimo mesto to stejne jako 50ccm skutr fakt neni
    s tou rychlosti to je trochu napytel

    nove je na tom hodne napytel, ze uz s tim clovek nemuze bezplatne stat na modrejch zonach

    MVEK: cim trpi tvoje srdce ekologa?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam