• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADAMIRA: Represe nikdy nic nevyřešila. Máme jedny z nejtvrdších pokut na světě (ano, už teď). A pomohlo to? Nepomohlo. Máme jeden z nejvyšších počtů policajtů na počet obyvatel na světě. A pomohlo to? Nepomohlo.

    Příliš mnoho značek, nekvalitní silnice, nepromyšlená dopravní buzerace. Teď se k tomu ještě přidá doprasená novela zákona o přestupcích. Tam bych začal.
    MVEK
    MVEK --- ---
    MELDA, ADAMIRA: Když vy máte pravdu oba. A teď je těžké najít kompromis, nebo lepší řešení. Právníci nechť doplní, jak moc je kamera důkaz (mám za to, že už ne, že jen pomáhá najít důkazy). A vše se dá zneužít naopak na nevinného. Některé přestupky se blbě chytají, natož dokazují, tak se honí ty snazší, které jsou ve výsledku buzerace (jako, když kolega nadával, že dostal dvě kila letos na Průmyslové v Praze u Fashion arény, když na sever byla zácpa a chtěl se otočit, nechtělo se mu zajíždět do toho slepého vajglu na dvě auta, rovnou se při zelené na odbočení doleva otočil proti předpisům - policie tam na to očividně čekala; nám se tam stalo před časem něco podobného, jenže tohohle jsme si byli vědomi a chtěli jsme do vajglu otočit a pak při zelené odbočit doprava a nic neporušit, jenže policajti tam taky číhali a z nějakého "záhadného" důvodu nepadala ta zelená doleva vůbec, asi 3 přímé zelené a červené nic, takže někteří se otočili klidně na červenou a schytali pokutu, nám nezbylo než jet z odbočovacího pruhu rovně, když zrovna kolona popojela a vykašlat se na to, nebo možná volat na policii, že se tam porouchal semafor).
    Takže sice bych rád, aby se nedělo, co kritizuje Adamira, ale zas souhlasím s Meldou, že je tu riziko policejního státu, a nevím, jestli tedy současný kompromis je tak akorát, nebo lze přitvrdit.

    Já bych přitvrdil spíš v tom, že bych očividně auta nesplňující technické předpisy kontroloval (jako ty, co z nich stoupá dým nejen při rozjezdu). Nebo dal víc důraz na to, aby ty předepsané hodiny v autoškole byly k něčemu (tedy podle lokality, aby tam byla nějaká víceproudá silnice, okruh, dálnice nebo aspoň slušná silnice mimo obec, aby to k těm 90 šlo i pro nováčka).
    A možná ty STK. Protože pravda, to je 10 let, ale děda dával auto na STK a servis k tomu přidružený, co z toho vylezlo po těch letech (třeba, co teklo z brzdového okruhu, když jsem auto dostal já a vyměňovali jsme ji doma, to se divím, že brzdilo), to jsem koukal. Ale na STK mě pak buzerují, že mám moc bílé blinkry, protože se barva ze žárovek oloupala (chtěl pajsku, abychom se nedohadovali).
    MELDA
    MELDA --- ---
    Vic policajtu, vetsi pravomoci vsem statnim slozkam, vic kamer, radaru, vic strzenych bodu a drazsi pokuty...

    Huraaa..tleskam...to je ten spravnej recept, jak vsechny spatne ridice napravit


    Boze muj.
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: no, nenapravil... jako do smyku dostaneš ve finále každý auto, ale ten podvozek tomu dost napomáhá. Respektive tam kde auto s lepším podvozkem stále jede kam má, tak u druhého už to tak být nemusí. Něco takového vypadlo i z toho testu inkriminovaného zmíněného auta, kde do novější generace nacpali dozadu vlečnou nápravu. Tak se to nějaký web jal testovat, vzali model s ní a s tim co jí neměl (výkonnější motorizace toho samýho auta už ji neměla) a zkoušeli. Verdikt samozřejmě zněl, že to vůbec nevadí a jezdí to v pohodě, ale mimo jiný tam bylo zmíněný i to, že obě dvě auta měly ESP (který IMHO standard výbava snad taky nebyla) a na tom autě s vlečnou nápravou to prostě do řízení šahalo o dost víc...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    MVEK: navíc to je takové to "pyčo" "Mělo by se víc učit" ejkejej "ty mladý dneska..."

    Můj názor je, aby byli mnohem tvrdší postihy, mnohem tvrdší policie, každý policejní auto mít kameru, každej radar pamět (to už myslim maj) aby nepouštěli magory za blowjob/1000 CZK, za telefon u ucha bych dělal pokaždý kompletní prohlídku (to je nasere víc než nějaká pokuta) + 3 body (klidně víc) a tak dále a tak dále.

    To že někomu budu cpát o 10 hodin víc bubububu do ucha je uplně na hovno, když ho za první špatnou věc pořádně prásknu přes prsty - to je něco jinýho.
    Případně bych pokuty doplnil krátkodobejma zákazama jízdy - jízda pod vlivem (čehokoliv) - deadend :)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MVEK: Nezvládá, je to fakt rozdíl. Zásadní.
    MVEK
    MVEK --- ---
    PHAILO: To taky nechápu, ale jsem přesvědčený, že mnoho těch řidičů jede "divně", a tím nemyslím jen opomenutí blinkru, ale divné brždění, rozjíždění, zpoždění reakce atd. bez ohledu na to, že drží přístroj. Věřím, že pár to zvládá dobře, možná hlavně ženy:-).
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MVEK: Já nechápu hlavně telefonující v moderních autech, která určitě mají HF a přesto drží telefon u hlavy..
    MVEK
    MVEK --- ---
    HENRICK: To je špatný pohled. Já tu diskuzi docela pročítal, vesměs vyplývalo, že nehodě by nic asi nezabránilo, ale byl to oslí můstek k debatě o situaci celkově, na které asi je co zlepšovat, jen je otázka, čím se fakt má smysl aktivně zabývat.
    MVEK
    MVEK --- ---
    GRANTORINO: Souhlas, mám podobné zkušenosti, často zjistím, že podivně jel telefonující řidič (a rozhodně to není o držení telefonu v ruce, i když zpravidla vidím tohle, handsfree bych si běžně nevšiml, to možná je další část těch divných jízd).

    SPM: Jo, táta říká, že dneska už automobilky fyzické chyby návrhu nebo nepřesnosti konstrukce dohánějí elektronickými vyfikundacemi. Nevím nakolik je to pravda, nevidím do toho tolik, ale občas ten dojem taky mám. Zrovna ESP má asi výhody v různých situacích, tam by to asi lepší podvozek nenapravil, ale principiálně chápu.
    JOPS
    JOPS --- ---
    ADAMIRA: no, asi tak. V clanku je napsano tezka zraneni, ale sedela tam jenom ona a fakt jenom par skrabancu. Myslim, ze za dva dny byla ze spitalu doma, kde ji meli jenom na pozorovani.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    JOPS: ty vole to je neuvěřitelný, debilita asi vytváří nějaky ochraný pole
    WYMA
    WYMA --- ---
    JOPS: zase to nepřeháněj :)
    tuhle pravdu říkají autobusáci, u nich to platí bez debat.

    jinak jak říkáš, každej, kdo se (třeba tady) kasá, jak je skvělej řidič, by se měl v první řadě profackovat.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Holka v 21 neumi ridit. Umi tocit volantem a radit rychlost a pouzivat brzdy. Sel jsem jednou s kamaradkou z vlaku a dostali jsme se k tematu auta. A ona mi na suverena rika, ze auto ma v maliku, ze ridit umi. Ja ji rikam hele, jezdim asi o 10 let dele nez ty a netroufam si tvrdit, ze ridit umim a to jsem uz par krizovek uspesne vyresil. A to jsem se po tom jeste za volantem pul hodiny klepal... a ona mi rika, ze s rizenim nema problem.

    O cca 2 mesice pozdeji

    Dozvidam se, ze tato slecna nechutnym zpusobem roztriskala auto v mirne zatacce o strom. Auto uplne na sracky a ona diky bohu jenom par skrabancu. Byla i v poradu v ceske televizi, ktery se jmenoval "Prezili svou smrt" ci tak nejak se to jmenovalo.

    Pravda je takova, ze kdyz clovek leze do auta, tak je jednou nohou v hrobe a druhou v kriminale...

    KOUDY
    KOUDY --- ---
    FORTRESS: ja tam jezdim i vic :))..chce to siroky gumy a nizky auto no :))
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Já tam zejtra jedu pracovně tak to taky zkusim ve 160 :-D
    BLAF
    BLAF --- ---
    KRUPAN: Jasny, jen si koupim kafe do ruky a jdu na to :)
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    FORTRESS: no a nejlip prezije ten, kdo nema zadny autonehody... a to proste neni o aute, ze by bylo nutny omezovat stary auta
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    BLAF: natocis nam to? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam