• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    NE7RA: "...každý policejní auto mít kameru, každej radar pamět (to už myslim maj) aby nepouštěli magory za blowjob/1000 CZK..."


    PHAILO: zastav si s kamionem v německu na dálnici s tím že ti něják haprujou brzdy / udělej to samý v čr - to samý vjezdy do zakázanejch/uzavřenejch useků atp.
    mobil byl jenom příklad
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADAMIRA: Chceš telefonování? Máš ho mít.

    Německo: 1.566,60 Kč (= 60 EUR dnešní kurz ČNB)
    ČR: 1.500 - 2.500,- Kč

    Co tam máš dál?
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    ADAMIRA: si zase myslim, ze by pak radsi kazdej fizlovy soupnul bura 'bez slozenky'
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    PHAILO: A ano, samozřejmě že problém je i to, v jakym stavu jsou naše komunikace, ale sebelepší silnice ze zlata, bez značek a s osvěžovačem vzduchu kždejch 50 metrů ti jakkoliv neovlivní, jestli bude muset Pepík tu SMS dopsat ted nebo jestli počká až bude stát ;)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    PHAILO: Tak já bych si rozhodně dovolil nesouhlasit. To jakým způsobem tady my nahlížíme na Rumunské nebo Polské řidiče - tak pohlíží západ na nás - celý se to posouvá s přísností policie - takže pokud řidič bude vědět, že místo pokuty 1000 czk nebo hezkejch očí za telefonování za jízdy dostane kontrolu na hodinu, 10 000 pokutu, nebo 6 bodů, prostě si to rozmylsí.

    Pokuty a tresty jsou u nás výsměch.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    SITH: Vybrané pokuty ve správním řízení jsou příjmem obce, ty silnice obvykle obcím nepatří. Takže..

    MVEK: A kdo pak bude kontrolovat ty, co kontrolují ty, co jsou policajti?
    MVEK
    MVEK --- ---
    PHAILO: Jj, to tuším (akorát jsem netušil, že máme poměrově tolik policistů na osobu). Tak přitvrdit by v tom případě znamenalo kontrolovat i ty policisty, tak jsem to myslel já. Ale jak... Kamerama? Hm...
    SITH
    SITH --- ---
    PHAILO: ty značky a kvalita silnic jsou fakt tragédie, to máš naprostou pravdu. Jako kdyby se ty vysoké pokuty a vybrané prachy za vysokou rychlost na D1 fakt nalily do razantní redukce značek a zlepšení silnic 1 a 2 třídy, tak to dva tři roky vydržím, ale takhle je to úplně bez efektu
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MVEK: současný kompromis je tak akorát, nebo lze přitvrdit

    Přitvrdit lze vždycky. Ale je to nesmysl. Policajti i správní orgány na zákony zvysoka, jen se vybírá. Důkazy nikoho nezajímají, řidiči se běžně vydírají, úmyslně se jim lže. Kdo se neumí bránit, má smůlu. To je dnešní praxe. Každé přitvrzení to jen zhorší.
    MELDA
    MELDA --- ---
    MVEK: ja bych vsem spatnejm ridicum sekal prsty a ruce a pak nohy.... to by je mohlo poucit.




    Prosim brat s rezervou, je to mysleno jako vtip
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    ADAMIRA: Represe nikdy nic nevyřešila. Máme jedny z nejtvrdších pokut na světě (ano, už teď). A pomohlo to? Nepomohlo. Máme jeden z nejvyšších počtů policajtů na počet obyvatel na světě. A pomohlo to? Nepomohlo.

    Příliš mnoho značek, nekvalitní silnice, nepromyšlená dopravní buzerace. Teď se k tomu ještě přidá doprasená novela zákona o přestupcích. Tam bych začal.
    MVEK
    MVEK --- ---
    MELDA, ADAMIRA: Když vy máte pravdu oba. A teď je těžké najít kompromis, nebo lepší řešení. Právníci nechť doplní, jak moc je kamera důkaz (mám za to, že už ne, že jen pomáhá najít důkazy). A vše se dá zneužít naopak na nevinného. Některé přestupky se blbě chytají, natož dokazují, tak se honí ty snazší, které jsou ve výsledku buzerace (jako, když kolega nadával, že dostal dvě kila letos na Průmyslové v Praze u Fashion arény, když na sever byla zácpa a chtěl se otočit, nechtělo se mu zajíždět do toho slepého vajglu na dvě auta, rovnou se při zelené na odbočení doleva otočil proti předpisům - policie tam na to očividně čekala; nám se tam stalo před časem něco podobného, jenže tohohle jsme si byli vědomi a chtěli jsme do vajglu otočit a pak při zelené odbočit doprava a nic neporušit, jenže policajti tam taky číhali a z nějakého "záhadného" důvodu nepadala ta zelená doleva vůbec, asi 3 přímé zelené a červené nic, takže někteří se otočili klidně na červenou a schytali pokutu, nám nezbylo než jet z odbočovacího pruhu rovně, když zrovna kolona popojela a vykašlat se na to, nebo možná volat na policii, že se tam porouchal semafor).
    Takže sice bych rád, aby se nedělo, co kritizuje Adamira, ale zas souhlasím s Meldou, že je tu riziko policejního státu, a nevím, jestli tedy současný kompromis je tak akorát, nebo lze přitvrdit.

    Já bych přitvrdil spíš v tom, že bych očividně auta nesplňující technické předpisy kontroloval (jako ty, co z nich stoupá dým nejen při rozjezdu). Nebo dal víc důraz na to, aby ty předepsané hodiny v autoškole byly k něčemu (tedy podle lokality, aby tam byla nějaká víceproudá silnice, okruh, dálnice nebo aspoň slušná silnice mimo obec, aby to k těm 90 šlo i pro nováčka).
    A možná ty STK. Protože pravda, to je 10 let, ale děda dával auto na STK a servis k tomu přidružený, co z toho vylezlo po těch letech (třeba, co teklo z brzdového okruhu, když jsem auto dostal já a vyměňovali jsme ji doma, to se divím, že brzdilo), to jsem koukal. Ale na STK mě pak buzerují, že mám moc bílé blinkry, protože se barva ze žárovek oloupala (chtěl pajsku, abychom se nedohadovali).
    MELDA
    MELDA --- ---
    Vic policajtu, vetsi pravomoci vsem statnim slozkam, vic kamer, radaru, vic strzenych bodu a drazsi pokuty...

    Huraaa..tleskam...to je ten spravnej recept, jak vsechny spatne ridice napravit


    Boze muj.
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: no, nenapravil... jako do smyku dostaneš ve finále každý auto, ale ten podvozek tomu dost napomáhá. Respektive tam kde auto s lepším podvozkem stále jede kam má, tak u druhého už to tak být nemusí. Něco takového vypadlo i z toho testu inkriminovaného zmíněného auta, kde do novější generace nacpali dozadu vlečnou nápravu. Tak se to nějaký web jal testovat, vzali model s ní a s tim co jí neměl (výkonnější motorizace toho samýho auta už ji neměla) a zkoušeli. Verdikt samozřejmě zněl, že to vůbec nevadí a jezdí to v pohodě, ale mimo jiný tam bylo zmíněný i to, že obě dvě auta měly ESP (který IMHO standard výbava snad taky nebyla) a na tom autě s vlečnou nápravou to prostě do řízení šahalo o dost víc...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    MVEK: navíc to je takové to "pyčo" "Mělo by se víc učit" ejkejej "ty mladý dneska..."

    Můj názor je, aby byli mnohem tvrdší postihy, mnohem tvrdší policie, každý policejní auto mít kameru, každej radar pamět (to už myslim maj) aby nepouštěli magory za blowjob/1000 CZK, za telefon u ucha bych dělal pokaždý kompletní prohlídku (to je nasere víc než nějaká pokuta) + 3 body (klidně víc) a tak dále a tak dále.

    To že někomu budu cpát o 10 hodin víc bubububu do ucha je uplně na hovno, když ho za první špatnou věc pořádně prásknu přes prsty - to je něco jinýho.
    Případně bych pokuty doplnil krátkodobejma zákazama jízdy - jízda pod vlivem (čehokoliv) - deadend :)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MVEK: Nezvládá, je to fakt rozdíl. Zásadní.
    MVEK
    MVEK --- ---
    PHAILO: To taky nechápu, ale jsem přesvědčený, že mnoho těch řidičů jede "divně", a tím nemyslím jen opomenutí blinkru, ale divné brždění, rozjíždění, zpoždění reakce atd. bez ohledu na to, že drží přístroj. Věřím, že pár to zvládá dobře, možná hlavně ženy:-).
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MVEK: Já nechápu hlavně telefonující v moderních autech, která určitě mají HF a přesto drží telefon u hlavy..
    MVEK
    MVEK --- ---
    HENRICK: To je špatný pohled. Já tu diskuzi docela pročítal, vesměs vyplývalo, že nehodě by nic asi nezabránilo, ale byl to oslí můstek k debatě o situaci celkově, na které asi je co zlepšovat, jen je otázka, čím se fakt má smysl aktivně zabývat.
    MVEK
    MVEK --- ---
    GRANTORINO: Souhlas, mám podobné zkušenosti, často zjistím, že podivně jel telefonující řidič (a rozhodně to není o držení telefonu v ruce, i když zpravidla vidím tohle, handsfree bych si běžně nevšiml, to možná je další část těch divných jízd).

    SPM: Jo, táta říká, že dneska už automobilky fyzické chyby návrhu nebo nepřesnosti konstrukce dohánějí elektronickými vyfikundacemi. Nevím nakolik je to pravda, nevidím do toho tolik, ale občas ten dojem taky mám. Zrovna ESP má asi výhody v různých situacích, tam by to asi lepší podvozek nenapravil, ale principiálně chápu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam