Mně přijde celkově spíš debilní vůbec svítit za jasné viditelnosti. Jak moc na to má vliv denní svícení je podle mě taky diskutabilní - dosti pochybuju, že si většina OMV (obsluhovatel motorového vozidla) uvědomuje nějaký svůj odraz. Takže před povinností svícení přes den bych tipl, že takoví by si ty světla stejně nerozsvítili a neměli by ani tu bludičku... Jinak celkem chápu, že se na to začali dělat extra světla. Ono jednak spotřeba žárovek (u halogenu když tam člověk dá něco, co líp svítí, aby v noci viděl, tak to má zase mizernou životnost... takže vyměnit 3x za rok sadu žárovek po 7 stovkách každou sice není největší výdaj na provozování auta, ale taky to jsou peníze spláchnutý do kanálu, když 90% času ty světla svítily do slunce), pak to taky (a to už platí i pro xenony) kurví a vysvěcuje ten samotný světlomet, který takhle odejde zbytečně dřív. A tahá to přes 10A zbytečně z alternátoru. Ale jo, ten zadek tomu mohl klidně svítit, to nechápu... (zvlášť když dnes umí dát ty LED dopředu, tak mít je i vzadu by fakt ničemu neuškodilo).
Jinak s pípákem na světla jsem se taky nachytal. Teoreticky to na jednom autě mám, ale má posraný to čidlo na otevření dveří u řidiče, takže nepípá. A už jsem to taky jednou vybil úplně do mrtě :-) Druhý auto světla vypíná s vypnutím zapalováním. Což mi přijde jako nejlepší řešení a nechápu, proč to tak nedělají všichni.