• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    ZVIRATKO: No jako abych pravdu řekl, tohle mě v tu chvíli fakt nenapadlo. Jako hlavně mě to nenapadlo z toho důvodu, že na tuhle otázku "Parkoval jste to vy? " Se mě ptali už na odtahovým parkovišti. A tam jsem šel s vědomím toho, že jsem blbě parkoval, zaplatím pokutu a bude to vyřešený. Že z toho budou takovýhle tahanice mě ani ve snu nenapadlo.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    PNXNTDD: neni treba lhat, je treba mlcet
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    ZVIRATKO: No a jak jsem to měl udělat ? Jako uhrát to na to, že to parkoval třeba kamarád z ukrajiny co už je dávno mimo ČR ?
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    PNXNTDD: hlavni chyba byla, zes jim rekl zes to tam zaparkoval...
    PNXNTDD
    PNXNTDD --- ---
    SAMOUT: Dopadlo to tak, že jsem podával dvoje odvolání skrz to, že to místo nebylo vyznačený podle norem atd atd... a vždycky mi došlo vyrozumění, že i když to není podle norem, tak že to zřetelně vyznačený bylo a že řidič se má vždy chodit přesvědčit jestli někde nestojí blbě atd... Jako jednání s lidma co tohle řeší je kapitola sama o sobě, to je jak kdybys mluvil do dubu, nezajímají je fakta který držíš v ruce (technický výkresy ulice, normy vodorovného dopravního značení) pro ně je důležitej jejich názor. Nakonec jsem to vzdal protože odjíždím na celkem dlouhou dobu do zahraničí a neměl bych to jak dál řešit a hnát to výš, takže jsem zacáloval 6000kč a seru na to už.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PNXNTDD: Jak to vlastne dopadlo?
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    PREVIT: Tak mi k tomu dnes přišla pokuta 300 Kč za "zastavení ve vzdálenosti kratší, než 5 m od hranice křižovatky". Skoro mám chuť se hádat, protože když už - tak jesm stál v křižovatce a ne 5 m od její hranice a nešlo o zastavení, ale o stání. A podle mého to byla křižovatka ve tvaru T a já stál v její průběžné části. Tvar T není nikde definován, tak předpokládám, že nemusí obě vozovky svírat pravý úhel. Ale za 300 korun - nekup to, žejo? .)
    MVEK
    MVEK --- ---
    Při stěžování si na pomalé jsme zapomněli na ty, co jedou pod 50 na radaru, kde je 70 (Průmyslová do Hloubětína). Je tam asi krásně vidět, kolik řidičů nesleduje pořádně značky nebo možná celý provoz.
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    Z dnešního srazu Rolls Royce, Bentley a veteránů v Dubči.... :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    VYWERN: a zajimavej pruzkum by byl ctyr- az peti-pruh... do jakyho pruhu by se nakyblovali pak :-)
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    VYWERN: to vis, kazdej ma nejaky mouchy :) hlavne kdyz s tim umi pracovat... .))
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    PISKVOR: standard na dalnici, 3 pruhy, P a L volny a v prostrednim snura aut. V CR se vlastne 3 pruhy nemusi vubec stavet :)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    GRANTORINO: no je sranda, ja jsi pro tu bezpecnost na silnicich a pak z tebe vypadnou sluchatka na hlave :)
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: Vždyť píšu, že se na to nesmí nikdo spoléhat. Stejně jako se nesmíš stoprocentně spolehnout na to, jestli někdo dá nebo nedá blinkr... Taky asi nikdo neche zrušit blinkry.
    SPM
    SPM --- ---
    MVEK: tak ono líp vidět to bude, ale zase pak je o to hůř vidět to ostatní. Takže když někdo ty světla třeba zapomene. A dost na to taky nadávali třeba motorkáři, kteří tu povinnost svítit měli i předtím, takže ta motorka v tom provozu byla výrazně vidět, dneska mezi těma světlama aut splyne...
    RALI
    RALI --- ---
    PISKVOR: prostredni je idealni na to nic neresit, neblokujes zas az tak moc rychlejsi a nemusis resit pripojujici se vozidla (50 v prostrednim jsem na spojce nevidel snad nikdy) :)
    MVEK
    MVEK --- ---
    SPM: U staré Felicie mi svícení taky vadilo, protože mi navíc hicovala přístrojovka, což v létě bylo "fajn", jak svítily všechny žárovky pod tlačítky a tak.
    Ale už tehdy jsem nemohl popřít, že jsou případy, kdy to pomáhá plynulosti, nervům a teoreticky menší spotřebě v některých případech. Např. na křižovatce, kde špatně vidíš (třeba i se zrcadlem). Když jsi viděl světla, věděl jsi, že můžeš v klidu čekat a nemá smysl stát na spojce. Samozřejmě je problém, když si někdo myslí, že nevidět světla je postačující podmínka k vyjetí, přitom ona je jen nutná...
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    CAIDEL: "když by se jenom řeklo" ... no co k tomu dodat...
    SPM
    SPM --- ---
    Mně přijde celkově spíš debilní vůbec svítit za jasné viditelnosti. Jak moc na to má vliv denní svícení je podle mě taky diskutabilní - dosti pochybuju, že si většina OMV (obsluhovatel motorového vozidla) uvědomuje nějaký svůj odraz. Takže před povinností svícení přes den bych tipl, že takoví by si ty světla stejně nerozsvítili a neměli by ani tu bludičku... Jinak celkem chápu, že se na to začali dělat extra světla. Ono jednak spotřeba žárovek (u halogenu když tam člověk dá něco, co líp svítí, aby v noci viděl, tak to má zase mizernou životnost... takže vyměnit 3x za rok sadu žárovek po 7 stovkách každou sice není největší výdaj na provozování auta, ale taky to jsou peníze spláchnutý do kanálu, když 90% času ty světla svítily do slunce), pak to taky (a to už platí i pro xenony) kurví a vysvěcuje ten samotný světlomet, který takhle odejde zbytečně dřív. A tahá to přes 10A zbytečně z alternátoru. Ale jo, ten zadek tomu mohl klidně svítit, to nechápu... (zvlášť když dnes umí dát ty LED dopředu, tak mít je i vzadu by fakt ničemu neuškodilo).

    Jinak s pípákem na světla jsem se taky nachytal. Teoreticky to na jednom autě mám, ale má posraný to čidlo na otevření dveří u řidiče, takže nepípá. A už jsem to taky jednou vybil úplně do mrtě :-) Druhý auto světla vypíná s vypnutím zapalováním. Což mi přijde jako nejlepší řešení a nechápu, proč to tak nedělají všichni.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    Mno. Tak k té maximální povolené - jezděte si jak libo, ale proč, když je ve třech pruzích 80, tak musí jet 50 v tom *prostředním*? Pravej málo nóbl? (Dnešní a vlastně každodenní Jižní Spojka)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam