Mně přijde, že to tyhle systémy dělaj snad všechny. Viděl jsem v BMW, kdy to ve městě zahlídlo auto v pruhu vedle a začalo to zpomalovat (byť pomalu, ne nadoraz - ale podobná situace - volná silnice, na semaforu zelená a ono to brzdilo). Pravda, že to bylo před delší dobou, tak nevím, jestli to s nějakou změnou fw zlepšilo anebo jestli se majitel s tím naučil jezdit tak, aby to nedělalo... Kamarádova Octavie 3 nebrzdila, ale při jízdě po městě to řvalo na každé druhé křižovatce. A nářky o tom, že to zabrzdilo při zahlédnutí svodidla jsou najít i u dalších značek... a systém, kdy to při ťuknutí do brzdy zabrzdí na fest, to musí bejt fakt terno. Začnu brzdit do aut před sebou, auto mezitím začne myslet, že je zle a zadupne to. To fakt teda dík. Upřímně by mě fakt zajímalo, když jezdím v těch kolonách, ať už ve městě nebo po dálnici a každou chvíli se stává, i v minimálních rychlostech, že to auto předemnou zabrzdí nadoraz (a já pak prudce brzdim jak kokot, ačkoliv jsem jel 30km/h a měl jsem před sebou 50m místa), tak do jaký míry za to může to, že lidi jezdí jako kokoti a do jaký míra to dělaj tyhle super skvělý bezpečnostní funkce, kde před někoho se do mezery vmáčkne auto a automat mu to zabrdzí na fleku.