FORTRESS: jestli jsem to odhadla, ze sis na tu skodovku musel pockat, tak proto, ze v tom nejsi zdaleka sam, a ostatni pochopitelne nemaji ten nejfajnovejsi odstin bile na okrese.
Presuny jsou pri vyrobe klicove, kazdy jednotlivy prd cestuje pres nekolik hranic nez se dostane do fabriky, kde to cele sesroubujou. Kdyz jsem vozila automotiv, objednavali me pro dily, ktere jeste nesjely z linky. A jakmile sjely, auto muselo stat u rampy a vyjet s tim v rezimu nejtvrdsi expres. A stejne to pak konci tim, ze na ten svuj extra krupavy rohlik za majlant musis stoupnout do fronty s taxikama a firemnima flotilama. On ti ho totiz svym zpusobem jeste teply veze kamion z Kyrgyzstanu zavratnou rychlosti 89 kmh, teda pokud nepotka cisternu benzinu s omezovacem zarazenym jeste hloubs.
Kdyz maji oba ridici trochu taktu, predjedou se az je na chvili levy volny, pomalsi dvakrat klepne po tempomatu a za chvilku je po vsem a ani to nebolelo. Coz se zhusta deje, akorat to lidi nak nevnimaji, protoze se jich to netyka, dokud to funguje. A tech par prasat se holt najde v kazde profesi, je proste treba to nak prezit. Nekdy si vsimni, kdyz ficis levym sam a mines skupinu kamionu, ze se tesne za tebou nektery vyloupne. To neni nahoda, to ti pockal, zrychluje si totiz strategicky na svatou Mezeru. Kterou si necha kolikrat zavrit nakym torpedem (jako ze tam nevjede kdyz by moh) a cely ten pracne vyzdimany vykon pusti z pedalu, ubere, poodjede si dozadu a zas muze zacit vyhlizet. Jestli se ovsem zatim nezmenil teren nevyhodnym zpusobem nebo neminul zakaz nebo nedojel vyklepaneho stryce ve vyklepane Fobii a tak ruzne.
A to nejdulezitejsi malym pismem pod carou, vsecky tydlety zakazy jsou spojene nadoby, sedime vsichni na jedne vetvi. Zijem v nejsvobodnejsi dobe z cele predvalecne budoucnosti .) Jestli bych brzdila, tak idealne v teto discipline.