• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    WANAH
    WANAH --- ---
    Tak aspoň, že se po předjetí zařadil zpátky :).
    VIDEO: Po dálnici D4 jela červená formule, po řidiči pátrá policie | iROZHLAS - spolehlivé zprávy
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/formule-1-dalnice-d4-policie-pribram_1909121341_ako

    Btw: titulek na tn.cz “Šílené záběry z D4” :D
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    SITH: v prostředním a levém pruhu auto tolik nežere, tos nevěděl? :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    HARLOT: To je naprosta kravina. V Nemecku mam najezdino dost, a Nemci oproti CR naprosto zadna zmena. On ten mytus, ze Cesi jsou za volantem (dosad oblibene invektivum) je akorat nase oblibene sebemrskacstvi, neni zalozeno na realnem stavu. Jako styl rizeni se v ramci Evropy meni, to jo, ale ve smeru severo - jiznim, da se rict, ze hranice jsou Alpy.
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    TOMBRIDER: Delam to uplne stejne :D
    SITH
    SITH --- ---
    TOMBRIDER: právě, ja taky :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    SITH: počkej, ten je náhodou skvělej, často jak vyjedu z tunelu, tak do tohohle třetího přejedu. Předjedu ty narvané dva pruhy a před Zlíchovským tunelem se zas zpátky zařadím :)
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    DIVA: Moc Ti nerozumim. Pro me je nejvetsi zdrzeni "zaplanovani" nebo v pripade druheho auta z Bremerhavenu rozkaz "nejdriv rozvezem Nemce" a ne ze bych se nemohl dockat auta, protoze ridic cestou nemohl predjet dva rumuny a turka. Po nejakejch zakazech extra nevolam jen rikam ze jejich aplikovani neznamena ze nic nikam nedojede, chapes?
    SITH
    SITH --- ---
    já poslední dobou fakt skoro denně brečím, když vidím, jak se řidiči z Radlické směrem na Barrandovský most řadí na Dobřížské, kde naprosto ignorují ten kilometr dlouhý připojovací pruh a perou se hned do prostředního pruhu, kde se tak tvoří téměř kolony. Často tak přejedu právě do toho pravého připojovacího pruhu a ten kilometr předjedu snad desítky aut, abych se na konci přes zip připojil. Je to strach z pravého pruhu, nebo kde se to v těch lidech bere?


    GUMBA
    GUMBA --- ---
    EXAGE: Jsou dve moznosti: jede budto v levem (to z te popisovane situace vypada jako pravdepodobnejsi varianta) nebo v pravem pruhu. Kazdopadne je-li druhy pruh volny a odehrava-li se to v obci, tak je uplne jedno, kterym pruhem jede. Paragraf 12 mu nijak nenarizuje jet v pravem. Jinymi slovy je to fuk.
    EXAGE
    EXAGE --- ---
    GUMBA: Pise, ze jede ve "SVEM" pruhu. Proto jsem se ptal, ktery je ten JEHO pruh.
    SPM
    SPM --- ---
    DIVA: no on by tam tak jako tak neměl vjet, protože nesmí omezit, že...

    mně by to jejich předjíždění bylo vcelku jedno, ale naprosto nechápu jednu věc. Jezdím do/z práce po D11 do Prahy, která má na začátku trošku větší kopec. Když jedu zpátky, ten provoz je poměrně hustý. A dost prořídne už po 8km po prvním exitu. Takže například absolutně nechápu (a že to tam vidím snad každý den), že kamion to do sebe menší mezery v levým pošle a začne předjíždět druhý v tom stoupání. Takže ho předjíždí tak 3km a mezitím má za sebou kolonu nasranejch aut, která končí až na Barranďáku. A prostě nemůže těch pár km od hlavního města počkat, kdy ten provoz prořídne a kdy teda tím předjíždím třeba i někoho omezí, ale nevyrobí tím vláček, kterej se potáhne až kdoví kam. A úplně stejně to nechápu ráno v opačném směru. Tam teda jede dolů z kopce, ale končí na ucpané jižní spojce. Fakt nechápu, proč teda 2km před koncem dálnice musí za sebou vyrábět šňůru aut, aby si do té kolony na spojce, ve které bude čekat hodinu, stoupnul před ten druhý kamion...
    DIVA
    DIVA --- ---
    FORTRESS: jestli jsem to odhadla, ze sis na tu skodovku musel pockat, tak proto, ze v tom nejsi zdaleka sam, a ostatni pochopitelne nemaji ten nejfajnovejsi odstin bile na okrese.

    Presuny jsou pri vyrobe klicove, kazdy jednotlivy prd cestuje pres nekolik hranic nez se dostane do fabriky, kde to cele sesroubujou. Kdyz jsem vozila automotiv, objednavali me pro dily, ktere jeste nesjely z linky. A jakmile sjely, auto muselo stat u rampy a vyjet s tim v rezimu nejtvrdsi expres. A stejne to pak konci tim, ze na ten svuj extra krupavy rohlik za majlant musis stoupnout do fronty s taxikama a firemnima flotilama. On ti ho totiz svym zpusobem jeste teply veze kamion z Kyrgyzstanu zavratnou rychlosti 89 kmh, teda pokud nepotka cisternu benzinu s omezovacem zarazenym jeste hloubs.

    Kdyz maji oba ridici trochu taktu, predjedou se az je na chvili levy volny, pomalsi dvakrat klepne po tempomatu a za chvilku je po vsem a ani to nebolelo. Coz se zhusta deje, akorat to lidi nak nevnimaji, protoze se jich to netyka, dokud to funguje. A tech par prasat se holt najde v kazde profesi, je proste treba to nak prezit. Nekdy si vsimni, kdyz ficis levym sam a mines skupinu kamionu, ze se tesne za tebou nektery vyloupne. To neni nahoda, to ti pockal, zrychluje si totiz strategicky na svatou Mezeru. Kterou si necha kolikrat zavrit nakym torpedem (jako ze tam nevjede kdyz by moh) a cely ten pracne vyzdimany vykon pusti z pedalu, ubere, poodjede si dozadu a zas muze zacit vyhlizet. Jestli se ovsem zatim nezmenil teren nevyhodnym zpusobem nebo neminul zakaz nebo nedojel vyklepaneho stryce ve vyklepane Fobii a tak ruzne.


    A to nejdulezitejsi malym pismem pod carou, vsecky tydlety zakazy jsou spojene nadoby, sedime vsichni na jedne vetvi. Zijem v nejsvobodnejsi dobe z cele predvalecne budoucnosti .) Jestli bych brzdila, tak idealne v teto discipline.
    RALI
    RALI --- ---
    Ahoj, nemate nekdo tuseni, jak to dnes funguje s Ceskou kancelari pojistitelu? prislo mi od nich, ze sem nemel 10 dni povko a ze prej dej nam 1160 Kc. A ja myslel, ze tohle zlo uz je vymycene...
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    DIVA: Však mně nevadí že jezdí, jen zpochybňuju to že když se nepředjedou rozdílem 1km/h tak že nastane v ČR armageddon a nebude ani toaleťák. Jsou země kde mají předjíždění zakázáno. Já na výrobu svojeho lehce poštelovanýho superba čekal hlavně pro to že bylo pro Škodovku ekonomický nechat projet leasingovky a taxíky a až pak řešit nějakej custom spec L&K, 4x4, 206kW, Panoramu protože u těch a zvláštního lakování se jim musí sejít víc aut aby je pustili na linku.
    DAVETESS
    DAVETESS --- ---
    Můžete mi někdo prosím pomoct s tím paragrafem 12?
    Věta: "Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit" na mě působí dojmem, že by paní jedoucí v levém pruhu měla uhnout tady Tombriderovi v dodávce, jedoucí rychleji.
    Nevím si ale rady s pojmem " vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích". Paní s nikým současně nejede.
    Nebo jede současně ve stejném pruhu s Tombriderem a tím mu brání?
    SPM
    SPM --- ---
    DIVA: vono by v tomhle možná bylo nejlepší, kdyby vyráběli auta, který vydrží funkční dýl než rok - pak by jich nemuseli vyrábět tolik :-DDD
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    HARLOT: Mně v této situaci není jasná jedna věc: Co mám vlastně dělat. Snížit rychlost na stejnou jakou jede to prase v levém pruhu? A jak daleko za ním mám jet?
    DIVA
    DIVA --- ---
    FORTRESS: rohlik chapej v prenesenem vyznamu, docela velkou cast navesama premistovaneho zbozi zabira automotiv, cili jestli mas pockat na vyrobu svoji lehce postelovane ochcavky jenom mesic, tok velkokapacitni prepravy se potrebuje nezpomalit.

    Kdyz predjizdejici i predjizdeny ridic nejsou blbi ani skodolibi, muzou se na pohodu minout i v kamionu. Kdyz jsou, musi vahova kategorie jim nepomuze.
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    FORTRESS: Hele, všichni jedeme pro to, že se potřebujeme někam dostat, a je jedno proč... A proto bychom se měli chovat vzájemně ohleduplně slušně, abychom tam taky všichni dojeli. Možná ten tvůj příspěvek tak úplně nechápu :)
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    HARLOT: To o čerstvym rohlíčku dovezenym C+E náklaďákem je fakt floskule která od kluků od kulatejch lopat zaznívá nejčastěji.
    1) I jiní lidé na silnici používají auto aby pak někde vykonali pracovní činnost a potřebují někde být včas - třeba opravili kamioňákovo starý kapající kohoutek když je celej měsíc v prdeli.
    2) Velká část kamionů českem jako transitní zemí jenom profrčí bez nějaké přidané hodnoty.
    3) Jejich nicneřešící předjíždění vytváří na dálnici pomalu se trhající kolony v rychlejším pruhu.
    4) To zboží nám nevezou zadarmo z jejich dobré vůle, ale je obsaženo v tržní ceně kterou pak platíme.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam