AMANT: Hele, není to jen záležitost Prahy 6, o tom žádná. Je to průser státu, Prahy i Středočeského kraje (případně dalších krajů). Na druhou stranu, když nebudou do Prahy jezdit lidé z okolí, tak Praha nebude fungovat. Prostě sorry, je to úděl města. Kdo tam chce žít, musí s dopravou počítat. Má zase jiné výhody, zejména dostupnost služeb, menší nutnost cestovat atd. Myslím si, že prostě tady by měla být nějaká rovnováha. A né, že nabubřelí měšťáci chtějí všechny výhody města, ale eliminovat nevýhody (bydlet jako na samotě). To mi připadá brutálně sobecké.
Ale zpátky k tématu. Proč dělat opatření, která ve finále situaci ještě zhorší? To je podstata problému. Na jugoslávkách se zúžilo a co se stalo? Jsou tam kolony a tudíž se emise zvýšily. Co je na tomto za opatření? Daleko rozumnější by bylo bojovat za dostavbu okruhů a výstavbu P+R. A samozřejmě, ať se na tom podílí stát i ostaní kraje, to je v pořádku. Když dáš dojíždějícím možnost levného parkování u metra a oni toho stejně nevyužijí, dělej parkovací zóny, ale opačně je to prostě padlé na hlavu. A hlavním důvodem, proč se to takto dělá je to, že namalovat čáry je jednoduché a sypou z toho peníze. A kdyby byla před tím vybudována dostatečně kapacitní P+R, mohlo by se taky ukázat, že zóny nejsou ve většině částí potřeba vůbec. A to by byla přece škoda místní nepumpnout. 1500,-/ročně za auto je celkem slušnej business.