FRIZER: Tech terminu je v Praze holt malo, asi jeste porad nejsou lidi. Pred cca 8-9 lety byl tak kriticky nedostatek tech zkusebnich komisaru (asi 30 jich tenkrat vyhodili, protoze brali uplatky - v jednu chvili snad zbyli na Bohdalci jen dva komisari), ze se na terminy cekalo jeste dele. A dost pochybuju, ze se to od te doby nejak zazracne zlepsilo.
Je mozne, ze jsi holt narazil na blbou kombinaci ucitel/komisar. Asi bych ti radil zkusit jeste ten treti pokus, a pak jit jinam. I kdyz mi to vyhozeni za nepodrazeni prijde trochu divne, tak jako v principu u zkousky bys mel predvest, ze umis ridit aspon trochu plynule (imho ale pokud ti to zrovna 3x nechcipne nekde v krizovatce, tak to neni duvod k vyhazovani). Zakladni jsou podle mne dve veci:
1) prvni dojem na komisare. Precti si schvalne, na co
vsechno on te ma spravne otestovat. To se realne neda za tu jizdu zvladnout, to byste museli po Praze krouzit dve hodiny. Takze je to nekdy dost o pocitech a prvnim dojmu pri rozjezdu. (V tomhle se dost projevi i ten ucitel. Muj tenkrat pred jizdami komisari prinesl cerstvou kavicku, celou dobu v aute ho rozptyloval povidanim o vnoucatech atd. a vsichni v tom terminu v pohode prosli :))
2) snazit se nedat jim zaminku te vyhodit - to je treba to "belmo oci". Proste nestaci, ze se podivas tak, abys videl ty, musi i komisar z toho zadniho sedadla jasne videt, ze se divas, kam mas. Takze otacet hezky celou hlavu, vyznamne se podivat do zrcatka apod. Stejne tak s tim razenim - i kdyz to pak realne dost lidi nedela, holt na zkousce musis hezky poctive podrazovat, pri zastaveni vykvaltovat atd...