• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    HARLOT: promiň, dokavaď se nenaučíš číst tak fakt nemá cenu pokračovat ;)


    DIVA: Možná to pro tebe bude šok ale nejsi jedinej člověk kterej umí zacouvat na václaváku ( :D ) a nejsi jedinej člověk kterej pracuje "v oboru" - tvoje namachrovaný teze na téma realita ve formě buranskýho kapitalismu firem který "podnikaj" ze dne na den versus "internetové teze o bezpečnosti dop. provozu" jsou sice hezké a krásně vykreslují to, kolik jsme toho za 30 let dosáhli, ale stále nic nemění na tom, že je to špatně a já doufám, že jednou naprosto obyčejnou a hnusnou restkrikcí dosáhneme toho, že pojedou podnikat leda tak někam do zemí třetího světa kam patří. ;)
    DIVA
    DIVA --- ---
    HARLOT: tak hlavne je provoz toho auta nasmlouvany dopredu. Kdyz vypadnes, zastavis zavazeni stavby, zastavis taky jeraby a bagry a houf delniku, ale jejich taxy bezi, smlouvy dal ubihaji, pripadne sankce se blizi a blablabla. Proste ztratis pravidelnou zakazku na pul roku. Jasne ze by ceske firmy mohly byt bohatsi a drzet si treba nahradni stroje .) nebo by se mohly nehroutit z nake noboze ztraty. Ale pak tu mame tu pitomou realitu, ktera si internetovymi teoretickymi koncepty proste vytre zadek a jede si svoje. Stejne jako ta fyzika u prechodu pro chodce.
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    SPM: A že jich je! :-)
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    ADAMIRA: Jedná se o důsledek působení všemocné a "neviditelné ruky trhu" :) Myslíš, že by takové vozidlo po opravě brzd měli nějakou dobu testovat mimo provoz (jestli se závada znovu neobjeví)? To auto tě, jako majitele, stojí peníze, i když stojí a nic neveze. Minimálně na pojištění, ale třeba taky mzdu řidiče, pokud pro něj nemáš náhradní vozidlo... To je velká utopie.
    JOPS
    JOPS --- ---
    SPM: to jsou curaci, to nema s endorfinama nic spolecneho
    SPM
    SPM --- ---
    Není někde nějaký psychologický rozbor, jaké endorfiny nebo jiná pozitiva se vyplavují v těle individuu, které na okresce přidává při předjíždění? Dneska hned dva takoví těsně po sobě...
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    HARLOT: Jasné no, a pak se lidi dívej ze na ne lidi nadavaj....nejlépe podpořené demagogii typu " kdybyste ty věci nekupovali, tak nebude tolik kamionu"
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    HARLOT: A někteří nedokáží pochopit, že tady nejde o to jestli se to děje nebo ne, ale o to, zda je to v pořádku a nebo ne.

    To že timhle způsobem lidi fungujou je obecně známo, proto taky každej německej/rakousekj fízl zvedne obočí když vidí že se blíží auto s českou značkou, stejně jako když čech vidí přejíždět poláka žel. přechod tak se jde raději schovat do sklepa.

    A v "oboru" dělám s přestávkou už cca 10 let, vyprávěj mi o tom prosím ;)

    PS.: jinak všem řidičům který díky svý předvídavosti dokážou bez brzd zastavit naložený Ducato před dítětem který jim skočí před kola posílám taky palec nahoru ;)
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    DIVA Diva má pravdu. Problém, proč to někteří nedokáží pochopit, tkví v tom, že se realita profesionální dopravy dost liší od romantických představ laické veřejnosti. Není všechno ideální, takové věci se z principu provozu prostě dějí. A je na umění řidiče/řidičky, zkušenosti a předvídavosti, jestli takovou situaci zvládne.

    Takže za mě *thumbs up!* :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    VYWERN: ne nikdo netvrdí že je u nich všechno supr, korekt a takové věci se u nich nedějí ale ta hustota je jiná a tak celkově to větší procento obyvatelstva který podobný věci považuje za exoti - to dělá rozdíl
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ADAMIRA: oni si Němci vždy najdou nějaký důvod, jak se na ostatní národy dívat svrchu. Myslet si, že je u nich vše supr a korekt a podobne situace se u nich neději, je trochu dementní :)
    DIVA
    DIVA --- ---
    Tak urcite .) a zcela priznacne je, ze takovyto soud vynese id, ktere je samo popularnim tercem internetove psychoanalyzy. Svet jak ho zname .)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    No krásnej příklad, DIVA je jeden z těch díky kterejm se na nás koukaj němci jako my koukáme na poláky. :)
    DIVA
    DIVA --- ---
    SPM: reknu ti to z pohledu toho mechanika. Zadani je opravit slabe brzdeni. Prohlidnes to, vidis opotrebovany spotrebni dil. Nahradis ho, auto projedes, auto brzdi, auto odevzdas. Ridic v plnem zatizeni brzdu proveri, brzda funguje, provoz je obnoven. Po rekneme triceti plnycj zabrzdenich nozni brzdou* brzda zacne v krajni pozici slabnout. Odevzdas auto mechanikovi a jedete druhe kolo.

    Nektere zavady proste jsou takove, ze odstranujes mozne priciny, dokud nenarazis na tu skutecnou. Akorat nakladak ma vetsi spektrum vykonu a sirsi pole, kde se neodstranena zavada muze projevit. Jinak tenhle princip zna kazdy mechanik.

    *coz neni primarni zpusob regulace rychlosti vozu. Nozni brzdu pouziju casto jen lehkym natiskem, abych rozsvitila bezdovky a osobaky co preze me nevidi poznaly, ze zpomaluju.
    SPM
    SPM --- ---
    DIVA: Chyby sice dělá každý, ale je trochu rozdíl, jestli mi někdo 2x posere opravu klimatizace nebo opravu brzd tak, že nebrzdí. A pokud tu opravu posere už 2x a zase to nefunguje, tak půjdu prostě jinam. Kdyby opravoval tu klimatizaci, tak mu to třeba ještě vrátím, protože ta mě ani nezabije...

    Mně se na osobáku s automatem vysrala škrtící klapka. Motor prostě držel 1500 otáček a nechtěl jít níž. V kombinaci s automatem a tím, že to i při těch 1500rpm mělo docela sílu byla celkem fuška to zastavit. Taky jsem s tím odskákal na první parkoviště a do práce jel metrem. A zaplatil bůra za odtah. Protože mi to přišlo furt lepší, než někoho nebo sebe zabít a ve výsledku asi i levnější, než když to auto ještě nabořím. Ale podle téhle logiky bych s tím asi skákal přes celou Prahu ještě do servisu...
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    DIVA: nam nic vysvetlovat opravdu nemusis...
    DIVA
    DIVA --- ---
    KRUPAN: no, nemyslim si .) ale vidim ze je to tu samy odbornik, tak co vych komu vysvetlovala .)
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    DIVA: kdyz se ti vyserou brzdy, tak je ti opatrnost k hovnu
    DIVA
    DIVA --- ---
    KRUPAN: no .) tak ted zvaz toto, vsecky opravdu rizikove stavby zavazim v ramci firmy adresne ja. Kde je naka seriozni pravdepodobnist skody na zdravi a majetcich, tam posilaji me. Spratelene firmy si me pujcujou na ruzne tyhle neprijemnosti typu vaclavak atp. Protoze jsem halt opatrna zretelne vice nez ostatni. Dobre, ze? .)

    Tak snad jsem nekomu zatrasla jistotama a trochu nad tim porozjima. Moje trocha je ve mlyne .)
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    budu ti rikat hepnarova
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    DIVA: se tesim az nekoho sejmes a vyjde najevo, ze jsi vedela o brzdach ze jsou v pici. to je tak 10 ler v chladku, mozna 15? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam