SAMOUT: no to stoji ted... protoze to je holt nejvyhodnejsi cesta a taky chybi usek 511 D0, kterej holt zene tranzit k jizni spojce... Navic asi uplne nemuzes planovat jen podle toho, jak to vypada jen ted a chlacholit se tim, ze dnes to potreba neni a ze privadec od Benesova k D1 staci. U techto staveb musi byt nejaka vize, tohle se nestavi jen s vyhledem na nasledujici ctyri roky... a taky porad se bavime o obsluze uzemi kolem Jiloveho, Krhanic, Tynce n/S atd - kde zije pomerne dost lidi a kde zadna poradna komunikace defacto neni (
ano, z pohledu ridice, co si chce uzit jsou ty II/III-jkovy silnicky fajn, ale denni dojizdeni tam je peklo) - a bohuzel je to tak slozitej teren, ze ani vlak to v tech koncinach nevytrhne, vlakem je to tak na prijemnej vylet.... kdyz mas spoustu casu :)
Nehlede na to, ze od Benesova je jeden pruser primo v Mirosovicich, kde ten prutah vede defakto v dedine. Holt styl staveni za komunistu. Terminovat u Mirosovic "plnotucnou" D3 je proste nesmysl i z tohoto pohledu. Blbej je ten samotnej prutah I/3 i kolem Benesova, defacto mas tah nalepenej na baraky. To je proste cely blbe. Historicky.