• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    BINARY_PARANOIC: a jedno vítězné ejchuchů nakonec :)

    super, můžem to tu zavřít :)

    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Dvacetiletý řidič na Českobudějovicku rozpůlil BMW, na místě zemřel - Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/...vacetilety-ridic-na-ceskobudejovicku-rozpulil-bmw-na-miste-zemrel-40325741
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    SCHRAPNEL: KM prona, diesel pro plus (bez biosr*cek)
    VRAN
    VRAN --- ---
    SCHRAPNEL: Podle výtoče konkrétní benzínky. Osobní preference je EuroOil a OPTIMAL DIESEL + s VIFem. Když není, tak Benzina.
    KIE
    KIE --- ---
    SCHRAPNEL: Verva disel (Benzina) , do služebáku jsem to lil a pak lítalo samo , nic dalšího se tam dávat nemuselo. ( https://www.facebook.com/Benzina.cz/posts/401259536647859/ )
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Já osobně do dieselu tankuju nejraději naftu.
    Kdekoliv.
    V kufru mám plechovku VIFu a poctivě přidávám při každém tankování.
    SCHRAPNEL
    SCHRAPNEL --- ---
    Ahoj, po 10r sa zbavujem benzínu a kupujem TDI.
    Čo tankujete? Kde tankujete? Ako sa k tomu chovať? Aditívujete? (Audi 3.0 V6 TDI 200kW)... Dik
    SPM
    SPM --- ---
    RALI: protože z profesních řidičů je větší bakšiš :-) Podobně jako ty psychotesty na to (2 - 3 tisíce za křížkování papíru, kterým neprojde v podstatě akorát někdo, kdo by neměl mít ani občanku, natož řidičák).
    RALI
    RALI --- ---
    TRISSIE: sam nevim jak bych reagoval:) ale pokud by te ten kamion mel sesrotoval, tak bys nejdriv zvejkla chodce ty a pak jeste kamion, teda pokud by nemel kliku a neodlitnul nekam mimo :)
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    RALI: já koukala před sebe (kdy už bude chodec pryč a já se budu moct rozjet), takže tohohle borce jsem si všimla, až když už stál.

    Ale manžel mi pak večer říkal, že kdyby si měl vybrat, jestli sestřelí chodce nebo se nechá sešrotovat (ideálně přetíženým, protože papír snese všechno) náklaďákem, tak jde do chodce, že ten by furt měl lepší šanci na přežití.
    RALI
    RALI --- ---
    TRISSIE: vsechny dopravni prostredky muze ridit cvicena opice, a podle toho to taky zacina vypadat...

    napriklad vubec nechapu profesni ridicak, to by uz spis meli testovat nekoho, kdo vytahne auto jednou za rok na dusicky, zda si jeste vsechno pamatuje, nez lidi, co za volantem sedi denne...

    a jo, je mezi kamionakama spousta nezkusenej, premachrovanejch a mnoha jinymi zpusoby nebezpecnejch lidi, stejne jako u motorkaru, ridicu dodavek, osobaku, kolobezekl, bicyklu, traktoru atd..

    to bych stipal prdeli hrebiky, tohle se mi stat.
    A popojela si, kdyz uz pesec uskocil, nebo jsi cekala na ranu? :D
    HIMLHERGOT
    HIMLHERGOT --- ---
    je to naky zacykleny
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    BINARY_PARANOIC: No, to si spíš jenom SAMOUT prostě vymyslel svého nepřítele (protože o ničem jako speciálním živočišném cyklodruhu tu celou dobu řeč právě vůbec nebyla, naopak byla o běžných cyklistech) a teď s ním zuřivě bojuje. Drobátko Don Quijotovské :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    TRISSIE: Tak kamionaci jsou kapitola sama pro sebe. I kdyz po tom, co jsem videl predvadet ridice nakladaku a busu ve Vietnamu, jsem na ty v Evrope vyrazne smirlivejsi.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    BINARY_PARANOIC: s těma kamioňákama... moderní kamiony může řídit prakticky cvičená opice a podle toho to začíná vypadat :-(

    Zrovna včera mě kamion málem sestřelil - pouštěla jsem chodce na přechodu (ve městě, na padesátce, přechod označený i na značce nad silnicí), ale v protisměru zastavilo až třetí, takže jsem tam stála už dobrých pět vteřin, když najednou chodec oči navrch hlavy, uskočil dozadu - za mnou strašný rámus a když jsem se koukla do zpětnýho zrcátka, tak asi metr za mnou kamion s vyvráceným předkem, musel brzdit vším včetně motorové brzdy a ještě mu to vyšlo jen o to, že tahač stočil do pangejtu (mezi tahačem a návěsem úhel 45 stupňů, jet o trochu rychlejc, tak ho ten tahač strhne...)
    Klepala jsem se ještě doma, hlavně teda při myšlence, že kdyby chodec už v tu chvíli přecházel a kamion to do mě napral, tak sice já budu nejspíš v cajku (přeci jen v dodávce jsou deformační zóny od zadku HODNĚ dlouhý), jasně nevinná, ale budu to moje auto, co toho chudáka zabije.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    BINARY_PARANOIC: Rozdil tkvi v tom, ze motorista musel aspon jednou delat zkousky z predpisu, a tedy aspon okrajove tusi co kde jak nac proc. Militantni mestsky cyklista nikdy zadny zkousky nedelal, bo nema ridicak, tedy vubec netusi ktera bije, zcela ignoruje vyznam dopravniho znaceni (mozna ho ani nezna), a je mu to srdecne u prdele, protoze celej svet se musi prizpusobit jemu, neb on je nadrazena rasa povznesena nad svetske zakony. Ridic dvoustopych i jednostopych motorovych vozidel je kvuli takovym neustale jednou nohou v kriminale.
    SPM
    SPM --- ---
    Začínám mít taky pocit, že na tu červenou jezdí proto, že jim chudákům nikdo nevysvětlil, že se na červenou taky nejezdí :-) Najel do rohu křižovatky, tam zjisitl že v tom volném směru furt něco jede, tak čekal, dočkal se až ve chvíli, kdy stejně z toho místa, kde projel na červenou padla zelená, tak se tam nacpal a vjel pod auto, které tam mezitím dojelo a čekalo (a asi úplně nečekalo že cyklista stojící někde bokem za křižovatkou se zase bude cpát pod auto). Časová úspora 0, jednomu vlítne pod kola, další řada aut co jela na zelenou se akorát musela soustředit na to, jestli jim pod ty kola vlítne nebo ne, když tam takhle čeká. No nic, kokoti jsou všude, ale jenom k tomu poměru lidí - na téhle křižovatce stojím denně už 5 let, cyklistů tam taky je poměrně dost, protože na té cestě je něco jako příroda. A co si tak vybavuju, tak za těch 5 let z té křižovatky na červenou neprojelo ani jedno auto, na tom přechodu na červenou prošel jeden chodec (vedl v ruce kolo), ale cyklistů co tam zastaví je méně než 50%.
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    SAMOUT: zjevně mají společného předchůdce se speciálním živočišným druhem „militantní městský motorista z předsvědčení“. Takovej je v mnoha případech pouze motorista (a na jeho návycích stran pohybu v provozu je to kua znát).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    BINARY_PARANOIC: "drtivá většina cyklistů jsou zároveň jindy motoristé" - tady je rec o specialnim zivocisnem druhu "militantni mestsky cyklista z presvedceni". Takovej je v mnoha pripadech pouze cyklista (a na jeho navycich stran pohybu v provozu je to kua znat).
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    Mno…porušují cyklisti předpisy častěji, než motiristé? S velkou pravděpodobností ano. Porušují chodci predpisy častěji, než cyklisté? S velkou pravděpodobností ano. Jsou tedy cyklisté větší kokoti než motoristé a chodci větší kokoti než cyklisté? No…ne. Už proto, že drtivá většina cyklistů jsou zároveň jindy motoristé a jindy chodci. Mám spíše pocit, že čím „nebezpečnější“ dopravní prostředek člověk v danou chvíli používá, tím méně si troufne pravidla (~předvídatelnost) porušovat. Věřím, že z pohledu kamioňáků se chovají jako naprostá hovada nerespektující pravidla řidiči osobáků, pro strojvůdce budou naprostá hovada nerespektující pravidla řidiči kamionů, pro dopravní piloty budou naprostá hovada nerespektující pravidla strojvůdci a pro astronauty budou naprostá hovada nerespektující pravidla piloti dopravních letadel :)

    Ano, lidi se často chovají jako dementi. Bohužel. Ale tenhle hejt tu na motoristy (vskutečnosti možná cyklisty v autě), tu na cyklisty (vskutečnosti možná motoristy na kole), tu na chodce (vskutečnosti možná motoristy a cyklisty jdoucí pěšky) fakt způsobuje jen další zvyšování arogance a demence na silnicích. Jako ničemu nepomůže cyklista klestící si cestu davem po chodníku, tak fakt ničemu nepomůže motorista, co při předjíždění ostřikovačem oblaží cyklistu jen protože „zkurvenej pumpičkář“.

    Z vlastní zkušenosti, kdy se pohybuji často po Praze jak autem, tak pěšky, tak i na kole, je suverénně nejméně příjemným zážitkem to kolo (byť je mi nejbližší a i díky zkušenosti ze zahraničí to považuji v kombinaci s funkční MHD za ideální městský dopravní prostředek). Upřímně mám snad pocit, že spoustu cyklopruhů je dělaná „z trucu“ — nepomáhá ani cyklistům, ani motoristům, jen navyšuje čísla v tabulce „km cyklopruhů v Praze“. Ale procento kokotů vidím ve všech třech skupinách podobné :)

    A propos — každý úsek, kde dá cyklista přednost silnici sdílené s motoristy před paralelní stezkou pro cyklisty, je především známka blbě udělané cyklostezky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam