• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    Jinými slovy, to, na co naráží GLOBETROTTER, tedy prohlášení čím rychleji tím menší emise, je blbost.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    Jasně, ale pokud pojedeš 90 tempomat, tak na tom budeš lépe než 130 tempomat. To je podstata sdělení.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CAIDEL: Jasne, ale pokud budes furt zpomalovat a zrychlovat, tak je to to celkem na pytel, a budes na tom hur, nez clovek, kterej jede 130, ale plynule. To je podstata sdeleni.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    SAMOUT: Nejmenší spotřeba bývá kvůli odporu vzduchu někde u devadesátky, ne?
    SPM
    SPM --- ---
    GLOBETROTTER: statisticky vzato nepozoruju u svyho auta nejaky meritelny rozdil ve spotrebe pri 100 a 120km/h. Patrne proto, ze ten rozdil ve spotrebe pri nizsi rychlosti pujde do kopru jakmile kvuli tomu vic nahustenemu provozu, ktery by tam jinak nebyl, vezmu 2x za brzdu. takze ano, myslim si, ze pri tech 20km stylem brzda/plyn jsem tam vyrobil vic emisi, ze pri 120ce na tempomat. ale u naroda, ktery si dava do zasuvky krabicky na odfiltrovani zlych elektronu z jadernych elektraren, proti kterym kazdou chvili protestuje, ale neni jim vubec blbe si tu elektrinu z nich kazdou chvili brat, kdyz tu svoji zelenou energii zrovna nemaji, mne rychlostni omezeni neprekvapuji vubec. pointa byla v tom, ze v nekterych zemich jsou sice duslednejsi na udrzovani odstupu pred sebou (ano, to v Nemecku a Rakousku je hodne videt), ale zaroven jim neni blby ten prostor uplne debilne brat tem autum za sebou. protoze to neudelalo jedno nebo dve auta. to bylo kontinualnich 20km kdy vsechno, co me predjelo, prede mnou zpomali. coz byl muj trest za to, ze jsem se snazil najit rychlost nizsi, nez povolenou, kterou by slo jet trvale - takze jsem mel pred sebou misto, kam se slo zaradit. (a to co predvadeli auta s nemeckou registrackou ve Slovinsku, darmo mluvit... kam se serou Polaci u nas)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SAMOUT: Respektive v idealnim svete budes mit na tempomatu max limit, kterej moudry stat neomezuje na min nez 130 km/h, coz je imho celkem idealni kompromis, aspon v normalnim dennim provozu.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GLOBETROTTER: Emise neprodukuje rychlost, ale neplynulost. Kdyz na dalnici nebudou kokoti, kvuli kterejm budes muset furt brzdit, tak vyprodukujes emisi uplne nejmin. Vyrazne nejnekologictejsi pedal je brzda, ne plyn. Kdyz das na tempomat 120 km/h, zaradis nejvyssi stupen, tak budes vyrazne min smrdet, nez nekdo, kdo bude furt oscilovat mezi 90 - 100.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    SPM: Je tu nějaká soutěž o perlu měsíce? "řekl bych, že to životní prostředí poškodím ještě víc, když tam tím autem budu smrdět o to déle."
    SPM
    SPM --- ---
    KRUPAN: U těch 3 pruhů mě jinak poslední dobou dost irituje, že ani ty pitomý kamioňáci, který na tý dálnici jsou furt, nemají pojem o vzdálenostech... D11 od Prahy na HK se po pár kilometrech rozšiřuje na 3 pruhy a vede tak k prvnímu sjezdu na 8. kilometru, kde ten pravý pruh je odbočovací. Že hromada vocasů s osobákama to pošle do toho prostředního hned na začátku a jinam už nevlezou, jsem si zvykl. Nicméně ohledně toho značení tam jsou postupně cedule se sjezdem za 1km, pak za 500m a od ní za 500m začíná ten sjížděcí pruh, který je dalších skoro půl kiláku dlouhý. A imrvére se mi stává, že kamion, co jede v pravym pruhu, sotva zmerčí tu ceduli se sjezdem za 500m (tedy ve chvíli , kdy je od toho sjezdu víc jak kilometr daleko a pojede tam ještě další půl hodinu), se začne natvrdo cpát do toho prostředního (tedy buď mi to tam na těsno narve, že stojím na brzdě nebo nenarve, ale sotva projedu, tak na mě zezadu spustí diskotéku, co jsem si dovolil ho nepustit).
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KRUPAN: No, tak holt budeš muset přijmout premisu že někdo at už s děckama nebo bez děcek na dálnici nechce řezat limit a stejně tak se nechce tahnout 80/90 za kamionem. Právo na silnici máte oba stejné a nikdo neporušuje nic.

    To je jak na novinkách tady..... někomu napíšu že se mi nezdá proč bych měl nechtít naštvat silničního magora (lepiče) že mi přijde že je to akorát podporuje v chování, a nevim proč bych měl na silnici ustupovat agresi....a příde někdo, kdy vytáhne jinou hypotetickou situaci.... víceméně asi méně závadnou, podle diskuze která tu proběhla před tím.... ale úplně jinou a začne se v ní stourat aby asi nevim co...."já dělám to, oni zas tohle"," já jsem taky omezovanej" nebo co jako...
    EXAGE
    EXAGE --- ---
    EXAGE: Protože já třeba chci, aby se na mě ten člověk nelepil, tudíž bliknu, předjetí mu umožním mile rád jakmile to půjde. Pokud mu budu hamtat na brzdu nebo jinak stupňovat jeho agresi, zadělávám si na zbytečný problém. Nejsem tu od toho abych ho vychovával.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Odvedle ted

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KRUPAN: Tak to nikdo nerozporuje ze ano, ale pokud máme vybaveni jaké máme, tak pokud maa například natriskany auto deckama a jediná volba je bud valit 80-90 za kamionem nebo jet aspoň 140 abys neprovokoval nerva, tak nic moc ne
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    FRIZER: nekde uz to sleduji, treba velka britanie... je to kvalifikovany jako bezohledna jizda... australie taky (rika google).

    pritom by stacilo tvrde postihovat bezduvodnou jizdu v levym pruhu a byl by klid. v pravym at si jede klidne deda 80 se svoji vytunenou felckou s platem vajec na zadnim okne. :)

    taky jsou bozi experti kde ve trech pruzich jedou prostredkem :)
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KRUPAN: Dálnici máš 80-130 km/h. Cokoliv v rámci tohoto rozpětí poukazováním na "bezdůvodně pomalou jízdu" neobstojí.

    Nehledě na to že institut "bezdůvodně pomalé jízdy" neni schopný definovat ani Nejvyšší soud
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    FRIZER: neni to za urcitych podminek bezduvodne pomala jizda, cili prestupek?
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KRUPAN: Ano, to je v pohodě....nicméně si myslim že lepení je mnohem častější a nebezpečnější.

    Nehledě na to že těch tvejch 140KM/H na tempomatu je maximální povolená rychlost ne závazná, takže si děda může jet 110-120 na dálnici jak se mu zlíbí a nervák at klidně sežere volant. Jasně, je to na palici, vysírá to... no ale tak bud si nekde dám kafe, nebo předjedu až to bude bezpečné. Zažil to asi každý hodněkrát.

    Na druhou stranu máš idioty, co se lepí, troubí, blikají , protože v jejich vnímání světa jsou oni ti borci, a ostatní jim ubližujou svojí neschopností. A tento jev je mnohem, mnohem častější. Nebavíme se o někom před kym zpomalíš anebo blikneš a pohoda. Ale o těch prasatech, kterých sem teda zažil mnohem víc, a možná i ostatní než že by mě někdo brzdil. Na druhou stranu mě je volný jestli někde budu o deset minut dřív nebo později.

    Nedávno jsem jel z Vrchlabí do Boleslavy....šero, navečer, namrzlo...víceméně celou dobu rovně jeden pruh, řezaný každou chvíli obcí. Jel jsem to prvně tak tak 85km....co ty kreteni za mnou vyváděli....kde šlo, nechal jsem je předjet, kde ne, tak měl smulu....stejně jsem je dojel na kruháku v další a další vesnici a v Bolce mohli být o 5-10 minut dřív.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    SPM: zkus si nastavit realnych 100km/h a uvidis ze to pujde lip :)
    SPM
    SPM --- ---
    ANDR3E: hele, mně je úplně jedno, jestli tu rychlost překračují nebo ne, to je celkem jejich problém. Mně prostě vadí to, že oni zpomalí pod těch mých 94km/h. Takže on mě předjede, zařadí se a já jdu na brzdu... a za 10 sekund znova. A pak znova. A celých těch 20km nebo kolik ten úsek je akorát střídavě dupu brzda/plyn, abych nevlítnul do auta, který mě v 94km/h muselo mermomocí předjet, ale pak jede ještě pomalejš. A taky silně pochybuju, že tenhle styl jízdy udělá menší emise, než když jsem před salzburkem jel 110km/h furt.

    (A naftovou octávií jsem taky nejel, kdybys to na mě chtěl vytáhnout).
    SPM
    SPM --- ---
    SAMOUT: ano, mohl jsem se nacpat do toho levýho, tam nastavit těch přesných 100 a z toho pruhu neuhnout. Ale připadal bych si jak... jak ten, co jsi tu o něm před chvílí psal :-) A asi tohle byla ta většinová motivace těch lidí - prostě začali předjíždět kamion, tak přidali, aby ho nějak předjeli, zařadí se... ale zpomalí pod rychlost toho auta, které předjeli. Ale v tom provozu jich bylo mraky a fakt mě to nebavilo. A z kontextu dodržování správného odstupu upřímně nevim, co bych správně měl dělat; hamtat pokaždý na brzdu tak, abych si udržel ten rozestup, mi taky nepřijde úplně nejlepší... (myslim že jsem nakonec s tím tempomatem skončil někde na 80ce, s modtlibama ať už ten blbý úsek skončí a pro změnu s kamionama v kufru, protože to štvalo zase je).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam