SPM: Vidis ze delaji .. co presne? Posledni rok a pul jezdim s ACC, lane assistem, front assistem (na long) a hlidanim mrtveho uhlu a nemuzu si to vynachvalit (mam O3 rv 2018, takze to vskutku neni zadny luxusni vozidlo). Jasne, je to trochu jiny styl jizdy a chvili jsem nastavoval na jakou vzdalenost mi co vyhovuje, nicmene uz mi to parkrat zachranilo cumak a seznal jsem, ze to ma proste vyrazne vic vyhod nez nevyhod (ted jezdim na ACC na druhou nejvetsi vzdalenost a zrychluje a zpomaluje to skoro idealne i kdyz se mi tam nasere nejakej kokot co nevi, ze delat cikcak mezi pruhama z lidi lepsi ridice nedela a do cile dojede tak o minutu a pul rychlejc at best). Btw v zatacce zadupne na plno brzdy? To se ti realne stalo, nebo je to urban legend? :) Mel jsem taky pochybnosti o presnosti tech radaru, ale v praxi jsem vyzkousel, ze to proste 99.9% casu funguje a kdyz to nefunguje, tak to nedela picoviny (jako full brake), ale proste to neudela nic (napr. lane assist fakt neni autopilot, proste jen pricmrndava aby clovek nebyl u cary a kdyz nevi, tak nedela nic). A mimochodem, asistenty si muzu vypnout, zapise se to do pameti a tak to zustane i pri dalsim startu.
Ale hlavne: moje zkusenost je takova, ze Cesi obecne desne machrujou jaky jsou skvely ridici a ze by nikdy nejezdili s nicim nez manualem, ze to jako chces mit prece pod kontrolou a zasranej pocitac to resi spatne a DSG moc cuka a blablabla .. jo, ale pak se pulka nerozjede do lehkyho kopce na semaforech, radej s otackama vyrazne vejs nebo niz nez je idealni a na dalnici v zatacce neudrzej linii.
Anyway, sorry za rant, na "manual je nejlepsi" mam trigger ;)