• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SPM: tak nerikaj, jakej typ zaznamu to je... a jsou borci co maj "v p*c*", a navzdory postihum veci delaji opakovane (a vedome).
    SPM
    SPM --- ---
    By me zajimalo, co clovek za tim volantem musi delat, aby vubec nasbiral 2 desitky zaznamu v karte...
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    ADAMIRA: zase ti Pirati, to je fakt des!!
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    :D

    Piráta z Adršpachu poslal soud do vězení, porušil podmínku za předchozí smrt - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/ridic-nehoda-adrspach-soud-podminka-premena-vezeni.A220914_084447_hradec-zpravy_iri
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ANT_39: Uz jsem to videl. Auto zabranilo primy srazce dvou tramvaji.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    SAMOUT: já na mobilu taky ne, jde mi to normálně přehrát. I v privátním tabu.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ANT_39: Bohuzel si to neprohlidnu, pac nemam fb :-(.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    SAMOUT: tady z videa to vypadá spíš na vinu tramvajáka, ale chtělo by to ještě pár vteřin před začátkem:
    MHD86.cz - Už ani zvonkem tramvajáci nebrzdí... | By MHD86.cz | Už ani zvonkem tramvajáci nebrzdí...
    https://m.facebook.com/MHD86cz/videos/u%C5%BE-ani-zvonkem-tramvaj%C3%A1ci-nebrzd%C3%AD/788795049122380
    Ještě že v autě neměla děti tyjo...
    SPM
    SPM --- ---
    SAMOUT: A případně jak to bylo doopravdy. U hromady tramvajáků si nedělám úplně iluze o tom, že ikdyž je na vině řidič auta, tak se zrovna moc odvrátit tu nehodu nesnaží. (Svym způsobem jim to i závidim, mám na obou autech prasklej nárazník, ale ty reflexy v krajních situacích jsou u mě bohužel nějak rychlejší, takže si to asi budu muset opravit za svý :-DDD).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Docela by me zajimalo, jestli je na vine tramvajak nebo ridicka Toleda.
    Řidička vjela mezi dvě tramvaje, které auto doslova slisovaly - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-nehoda-tramvaje-zenklova-auto-mezi.A220914_102353_praha-zpravy_vapo
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Vic takovejch trestu

    Za smrt policisty ve smeteném autě na magistrále dostala řidička 13 let - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/praha/zpravy/ridicka-naraz-auto-soud-trest-usmrceni-policista-rudovicova.A220907_102803_praha-zpravy_klu
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    WARSHEEK: Já měl cca dvouvteřinový na příjezdu z dálnice "uprostřed" Berouna. Během toho okamžiku jsem si to autem namířil přímo směrem na kandelábr. Vybral jsem to, ale ten následný adrenalin přesně jak píšeš.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    SPM: Stolní počítače a notebooky měl úplně vytlačit tzv. tablet to byl podobnej pokrok do slepé uličky.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    RALI: já spoléhal s tranzitem na senzory a reklamní poutač zasahující do mýho profilu na stání mi vyrazil zadní okno.
    SPM
    SPM --- ---
    VYWERN: Tak záleží na konstrukci té převodovky... CVT v Subaru je převodovka s hydroměničem, která, ano, bude mít horší účinnost, než třeba ty dvouspojky. Nicméně určitě pojede rychleji, než kdyby ta stejná převodovka se stejným motorem prostě emulovala to pumpování 4-6, kde se ten motor, nedejbože ještě atmosferický, půlku času motá v otáčkách, kdy má dost mizivý výkon... A ty dvouspojky mají zase hromadu jiných negativ - rozjíždí se to na normální spojku, takže v koloně/kopci/terénu to člověk stejně kurví a nejede to plynule, na tahání vleku je to špatné ze stejných důvodů, ... prostě zrovna u normálního auta, kde nepotřebuju řešit desetiny sekundy ve zrychlení, mi převodovka s hydroměničem přijde lepší (z mého úhlu pohledu, kdy tím občas něco táhnu nebo jedu někde mimo asfalt... u fábie jezdící od domova na nákup je úplně jedno, co v tom bude za převodovku).
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: tak je to "spotřební" věc, prostě to časem měníš za nový... a když vidíš, že na výběr úplně moc neni... Střet generací nevim, tak starej ještě nejsem a jak jsem psal, matlací telefon jsem měl v době, kdy hromada lidí netušila, že něco jako dotyková obrazovka existuje. Přesto mi nepřijde jako dobrej nápad s tím domrdat ergonomii v něčem jako auto, který je podle mě potřeba ovládat nějak intuitivně s tím, že to nevadí, protože do toho můžeš čumět a místo tebe řídí asistent, který řídí jako 10 letý dítě po 3 pivech... Přijde mi to jako podobný pokrok, jako kdyby teď vymizely všechny notebooky a desktopové počítače, protože co, mobil přece každýmu stačí, na co vyrábět klávesnici pro těch 5% populace, co píše rychleji, než jedno slovo za minutu... :-)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    SPM: realne tam budu mit 8s neco mezi 4-6, protoze vetsina konkurentu to zvladne rychleji, nez CVT v Subaru vytocene na 6k :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: Moc lidi na ne nenadavalo ale všichni si kupujou nový. :)

    Ja se obavam ze tohle je o střetu generaci a době kdy byla tráva zelenejsi ;)
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: Jenže proti těmhle veteránům taky tak moc lidí nenadávalo... ono říkáš, že si máš koupit auto, co má na vypnutí line assist tlačítko. Jenže to zas bude mít v tabletu schovaný zapínání světel nebo něco podobnýho. Obecně těch kontroverzních vylepšení a kontroverzních ovládacích prvků je dneska v autě už tolik, že najít něco bez perverzního ovládání je dost nemožný (úplně se stačí podívat na tom, kam všude dneska výrobci cpou tlačítko na zapnutí varovných blinkrů... za to bych sbíral homologace rovnou).
    RALI
    RALI --- ---
    MIKEE: Mozna to vyznelo vic utocne nez jsem zamyslel a verim ze to muze spoustu veci zachranit, ale obecne mi prijde, ze to spis zehli nepozornost nez cokoliv jineho. Taky jsem se na dalnici na motorce bokem oprel o auto v levym pruho (nastesti to byl nejakejopelichanej opel, ridic jen mavnul at jedu do hajzlu a me to stalo urvanej slider na leve bote) a to jen proto, ze jsem nedaval pozor a spolehal jen na zpetna zrcatka. V 99% se pri prejizdeni mezi pruhy mrknu pres rameno pro overeni prave tech mrtvejch bodu. Kolega z prace spolehal na senzory parkovani a sundal dopravni znacku, pac to vychazelo zrovna do slepeho mista senzoru. A jeste jak ji vyvratil, tak rovnou popojel dopredu a urval si celej zadni naraznik o ten vyvracenej betonovej zaklad :DDD
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam