• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    DOCKINEZ: Zrovna na popojíždění po městě na semaforech je adaptivní tempomat dost pohodlnej. Zkusil jsi to vůbec?
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    treba jste jen zatim nejeli v aute, kde je to dobre udelane .. ;)
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    SITH: mě stačilo ABS a tempomat. ..a elektrický vokýnka jsou taky pěkná píčovina. .
    . .co vlastně delaj lidi , kdyz stojej ve štrůdlu dve hodiny a chce se jim na toaletu? Já měl žigula s prorezlou podlahou , ale to ještě přítelka jezdila po Praze na židli a hlasila v rádiu co kde stoji. .
    DURDIN
    DURDIN --- ---
    SPM: To mi povídej, jsem měl před časem půjčené auto s hlídáním jízdního pruhu a v zatáčce mi to nejednou začalo tahat volat do protisměru, protože byl sníh a nebylo pruhy pořádně vidět.
    SITH
    SITH --- ---
    sledování jízdních pruhů je to první, co v aute vypnu poté, co ho nastartuju :D
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    SPM: já bych to nechtěl , mě se ekluje i automatická převodovka a samočinnej sytič )
    nejsem proti tomu ale , jen proste mne zneklidnuje ta míra , jakou se na elektroniku spoleha a nejen v tomhle oboru ..
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Je asistent a asistent. Auto bez ABS bych už řídit nechtěl ani ve městě, ale třeba bez sledování jízdního pruhu nebo adaptivního tempomatu se v klidu obejdu, protože 90 % mýho nájezdu je městské popojíždění mezi semaforama.

    A zase když někdo jezdí primárně dálnice, tak bez tempomatu ani ránu.
    SPM
    SPM --- ---
    TROJKA: No, nicméně ony všechny ty asistenti a podobné stejně fungují na marketingových letácích lépe, než v reálu... Jinými slovy je i u toho moderního auta nutné ten provoz sledovat (mimo jiné i proto, že na x případů, které ten asistent vyřeší, připadá zase y jiných případů, kde asistent udělá nějakou píčovinu, která by bez něj fungovala úplně v pohodě) a fakt, že na to většina lidí peče vede přesně k tomu, že ten počet nehod stále stoupá, ačkoliv auta mají stále více systémů, které se tomu snaží zabraňovat.
    HANZO
    HANZO --- ---
    TAX: to vůbec nerozporuju, olsanska je zcela zkokotena místníma zelenýma a piráty. Někteří jsou i na nyxu.
    ale schválně jsem koukal, jak to je a nedovedu pochopit, jak mohl vjet na ten ostruvek
    HARDCABB
    HARDCABB --- ---
    TAX: ja tam nedavno jel ve tme kdyz prselo/snezilo a nedokazal jsem rict, ktera z car na zemi aktualne plati - jestli jeste dva pruhy po staru, nebo jeden nesmyslne sirokej uprosted, peklo
    TROJKA
    TROJKA --- ---
    . .líbí se mi záhlaví tohoto klubíku - nejde o to dodržovat striktně pravidla , ale při pohybu na komunikaci myslet !
    . .boomersky uvádim , že dřív se musel člověk řízení vozidla PLNĚ věnovat , asi nemá cenu srovnávat mou Tatru s letošnim modelem Tesly, ovšem nyní je tolik funkcí svěřeno umělé inteligenci a ta supluje řidičské dovednosti natolik, že řízení samotné už s myšlením moc společného nemá. .a zdá se , že evoluce v doprave nenabízí jinou alternativu jako třeba inteligentní koně a pštrosy nebo šlapací vzducholodě. .
    TAX
    TAX --- ---
    HANZO: no Olsanska... to je pokusny prostor nejakych zdegenerovanych kryplu z magistratu. tak dojebana ulice se jen tak nevidi. jak tam nejdriv udelali podelne parkovani u tramvajoveho pasu uprostred ulice. pak se ukazalo, ze vozidla parkuji u zabradli, ktere ridicum brani z vozidla vystoupit. tak tam udelali odskok! jizdni pruhy se samozrejme zredukovaly na jeden. zbyl absurdne siroky jalovy pas asfaltu. tak je tam ted asi 3 m siroky pruh pro cyklisty. k tomu vselijake umele ostruvky, vyboceni, nastrahy.
    HANZO
    HANZO --- ---
    TOOMIX: hele, úplně v klidu si mohl splést silnici. Spíš mne teda fascinoval idiot, co předevčírem vylétl z Olšanské....
    Řidič vyjel na nástupní ostrůvek a zdemoloval desítky metrů zábradlí - iDNES.tv
    https://tv.idnes.cz/krimi/ridic-nehoda-praha-olsanska.V230207_150047_idnestv_tjz
    BOREC
    BOREC --- ---
    Ty skla jsou ale z kalenyho skla, tzn se při nárazu rozsype na malé neostré střípky.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    JOPS: i kdyz ho cekas tak neudelas nic. Neudrzis sebe, neudrzis dite, neudrzis batoh na kline.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    TRISSIE:
    JOPS:
    Proto je vždy ve všech pozemních dopravních prostředcích nejbezpečnější sedět proti směru jízdy v letadlovém uspořádání sedadel.
    JOPS
    JOPS --- ---
    TRISSIE: zkus nekdy na youtube mrknout na videa z vnitrnich kamer autobusu, co takova srazka dela s pasazery, tam proste nechces byt a podle tech videii to vypada, ze si fakt daji vsichni na drzku, protoze ten naraz vetsinou necekas.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    když jsme u toho přežití...
    včera jsem jela příměstským autobusem, za takovým tím sklem vpravo za řidičem (co v některých modelech odděluje nástupní zónu od sedících pasažérů). Samozřejmě že v protisměru někdo riskantně předjížděl a mě tak napadlo, jestli v případě srážky by bylo bezpečnější zůstat sedět (je to sklo dostatečně pevné nebo mě podříznou střepy?), nebo se sesunout do uličky (s tím, že člověk teda poletí směrem k místu nárazu)?

    ono to bylo jen pár kilometrů vzdušnou čarou od toho místa, kde žába s čerstvým řidičákem pár let zpátky autobus rozstřelila, tak si to člověk tak nějak víc připouští.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Me teda nejvic sokuje ze to prezil, kdyz vidim ten vrak.
    TAX
    TAX --- ---
    TOOMIX: napadlo me to same. objekt bezpecne daleko od silnice, presto ho nejaky mamlas trefi. mozna se mu zdalo, ze silnice jde doprava, pze je tam kousek asfaltu. pri cumeni do mobilu za jizdy mi to neprijde jako uplne nerealne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam