BATEAU: a existuje takový? :-) Já třeba znám lidi, co na to nedají dopustit a říkají, jak je to super a podobně. Ale taky jsem přesně s takovým zažil, že to auto v levém pruhu na dálnici při předjíždění kamionu (který normálně jel ve svém pruhu a nedělal žádné blbosti) zaflekovalo natvrdo brzdy. Což je přesně ta situace, kdyby to auto bylo moje, tak ho prodám a v životě do něj už nevlezu :-)
TROJKA: tak já to zase tak striktně nemám. Mám těch aut několik jedno i s automatem a upřímně na automat nedám dopustit a naopak nechápu, že někoho baví, tim klackem furt míchat benzin. Ve chvíli, kdy tím táhneš 2 tunový vlek nebo manipuluješ někde v blbym terénu, tak je ten automat úplně k nezaplacení (teda pokud je to automat a ne hračky typu DSG). Taky si třeba myslim, že by se dneska nemělo vyrábět nic bez automatický klimatizace, protože to neustálý šmrdlání na ovladače mě taky dost nebaví :-) Tempomat v autech, ve kterých je, používám skoro furt. S manuálním sytičem bych se asi zvládnul naučit, ale zase - u citywágenu, který taky během pár hodin třeba 6x nastartuju, mi to přijde jako zbytečná sebetrýzeň a jsem rád, že na to nemusím myslet. Ale z principu mě sere, když mi auto tahá za volant tam, kde za něj tahat nemá, brzdí když brzdit nemá, věčně na mě něčím tůtá a pípá (to má i naše debilní firemní caddyna, která je tak vosekaná, že má i černý nárazníky, ale nějakej pojebanej radar, kterej na mě úplně bez důvodů řval, v ní zjevně namontovanej je) nebo že si přečte značku s omezením rychlosti na předjížděném kamionu a začne mi samo určovat jak že rychle teda mám jezdit. Prostě ne, buď jsem za to řízení auta zodpovědný já a pak mi to auto do toho nemá co hrabat anebo je za to zodpovědná automobilka a pak ať to rovnou řídí samo.