• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    PIVECEK
    PIVECEK --- ---
    DOCKINEZ: Já jsem na tohle rapl, takže jedu vpravo a navazuji oční kontakt.. :))
    SITH
    SITH --- ---
    Pardon. Souběžná jízda
    SITH
    SITH --- ---
    DOCKINEZ: jedu vpravo a predjedu ho. Není to podjíždění ale souvislá jízda ve vedlejším pruhu
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Mne na úsecích dálnic se 3 pruhy fascinuje, že se vždy najde někdo v prostředním pruhu, kdo se sice plazí stovkou, ale do pravýho pruhu se prostě neodjebe (asi pod úroveň nebo co).

    Já pak jedu v pravým na tempomat 115-120 a řeším, zda plaziče předjet přes levej pruh nebo na něj srát a prostě pokračovat ve svým pruhu (to ale nedělám, protože mi to smrdí podjíždějím, ale třeba jsem zbytečně útlocitnej).

    Jak to řešíte vy? Já vyměknu a předjedu ho přes levej pruh, ale radost z týpka nemám.
    SPM
    SPM --- ---
    STRACENA: Kilo jeste dobry, na D11 v roztrojeni klidne 150 :-)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    STRACENA: Klasika 😀.
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    Tady jede diskuse poslední dny, chtěl bych se podělit taky o jeden z nešvarů co mě sere. Jeden pruh všichni jedou 70, začnou dva pruhy a najednou všichni jedou kilo i v tom pravým, že nikoho skoro nepredjedes. Začne zase jeden pruh a jede se 70. Přitom žádnej velkej provoz. Kvetu dycky
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    PISTA1: To uz je další level :)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ADAMIRA: A pak koupíš takový auto kam nějakej blb narval všude LEDky takže ti svítí, že máš prasklý žárovky v dálkách a mlhovkách. Přemejšlím jestli tam vrazím odpory, ale spíš to vyrvu pryč a dám tam zpátky původní halogenový žárovky.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPM: já jsem si to bohužel neuložila, ale kdysi tady někdo na nyxu psal, kolik ho stála výměna šroubu na motorce.
    nejdřív se mu zlomil šroub. tak ho začal odvrtávat, a zlomil tam vrták. a tak to gradovalo k používání drsnějších a drsnějších nástrojů... a nakonec to odvezl do servisu na výměnu nezanedbatelné části motoru :-)
    SPM
    SPM --- ---
    TRISSIE: já na korejskym zázraku jednou strávil s výměnou žárovky půl dne. Tam se musí vyndat světlo. To je na dvou šroubech, takže ještě relativně dobrý... do chvíle, než jsem první šroub ukroutil a při jeho odvrtávání zjistil, že ta chladičková příčka, do který byl zašroubován, je plastová (zjistil jsem to tak, že teplem z tý příčky ta matice vylítla a nechala tam 5cm kráter :-) ).
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ale jinak teda výměna halogenky na Zafiře byla zábava na půl hodiny pro dva lidi, a to jednu ženu s útlou rukou, která se dokázala dostat před podběh kola až k odklápěcímu vstupu k žárovce, a jednoho silného muže, který pak následně urval volant zamčený v největším vytočení (protože když se to nevytočilo na max, tak se k tomu nedalo dostat vůbec). A vysílat by se to mohlo jen po dvaadvacáté hodině, protože u toho nešlo nebejt sprostej.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    nejlepší byl frajer, co vyrazil za hustýho sněžení do úzkejch serpentin mezi prdelákovicema a nalevo mu nesvítilo ani jedno světlo. kdyby třeba aspoň dal blinkr nebo cokoli, podle čeho by bylo poznat, že v protisměru nejede motorka a že by tedy člověk měl koukat, jak se uhnout a vyhnout...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: Ale to jsme porád u dost specifický situace, v tomhle případě jde spíš o ty vořežpruty který to udělaj "někdy potom" a pak jedou v dešti/mlze/tmě s půlkou světel
    SPM
    SPM --- ---
    GUMBA: jasně. Nicmény LEDky a ani ty xenony úplně moc často neodchází. Ale ta úplně debilní je velice často udělaná i na autech, kde jsou normální halogeny... (nebo je to alespoň uděláno úplně neintuitivně typ Octavia 2, kde to sice ve finále jde celkem jednoduše, ale je potřeba napřed půl hodiny studovat videa na youtubu, aby člověk zjistil, jak se to světlo z toho vyndá...)
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    SPM: Tak ale zas je podstatný rozdíl vyměnit si H7 na nejbližší pumpě (kde si ji případně i koupíš) a vyměnit si svépomocí xenony nebo LEDky...
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: Na tom autě se jezdily jenom Ečka a bylo v celkem hezkym stavu a v tý době o dost mladší než těch tvých 18 let :-) A problém ani nebyl v autě. Problém u vleku jsou ty zásuvky, který jsou by design vymyšlený na hovno a ještě tim, jak se to výrobně ojebává to v tom exponovanym místě na autě funguje blbě. A pak prostě tenhle geniální systém, když měří i ty světla na vleku, který jdou přes zásuvku s pochybnym kontaktem, si každou chvíli myslí, že máš na vleku prasklou žárovku a buzeruje. Nicméně pointa byla, že to, že to dneska má fábie v základu ještě neznamená, že to má 100% aut prodaných v posledních 5 letech. A mně třeba ty světla svítěj, ačkoliv to na žádnym (no, možná ten poslední německej zázrak to bohužel má, stejně jako 1000 jiných tikajících zbytečných bomb typu elektronické žaluzie za chladičem) autě nemám. Takže evidentně když s tím jede vořežprut, tak ho k tomu nedonutí ani svítící kontrolka... (konspirační teorie: možná by ta situace byla lepší, kdyby místo implementace kontrolek ty auta stavěly tak, aby pro výměnu žárovky nebylo potřeba rozebrat celý zkurvený traktor. Což, nemůžu si pomoct, je hlavně výsadou těch aut s kontrolkama, pač na tom blbym Subaru bez kontrolky mi vyměnit tu žárovku trvá přesně 15 sekund).
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: heled vyčvachtaný shit auto z autoškoly s vlekem na kterym se každej tejden vyřádí někdo jinej a 30 let starý auta pro mě nějak nejsou argument, bavíme se o novejch autech v normálním provozu

    Mě ta žárovka občas praskne, normálně mě to upozorní a funguje to, co vím tak i u lidí okolo mě. já si třeba světla i tak občas kontroluju, mám takovej pocit (neobvinuju z toho tebe, ale tak obecně) že se opět dostáváme do další kapitoly "jak co nejlíp vojebat mojí lenost vyměnit si žárovku a jezdit bez světla".
    SPM
    SPM --- ---
    ADAMIRA: Jak se to vezme... papíry na B+E jsem dělal na T5 a být to moje auto, tak jsem tu kontrolku z palubky vymontoval (detekovalo to žárovky i na vleku což v kombinaci s těmi skvělými zásuvkami, co se používají, znamená, že si to po přejetí každého retardéru myslelo, že praskla žárovka a dokud se nevypnul motor a nenastartovalo znova, tak to svítilo a mlaskalo jak hladovej pes). Takže ano, speciálně německé automobilky uměly vyrobit neskutečně přetechnizovaný kokotiny už před 30 lety, akorát nemám pocit, že ve většině případů ten užitek (v tomhle případě občas to auto oběhnout kolem dokola jestli svítí) převyšuje ty problémy s tím ve chvíli, kdy je auto mimo záruku a začne se to srát (protože čim složitější systém, tim méně lidí to umí opravit... a používat diagnostiku neumí u nás ani autorizáky)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPM: tak to je teda dost smutný, já mám 18 let starý auto a má to
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam