ADAMIRA: Na tom autě se jezdily jenom Ečka a bylo v celkem hezkym stavu a v tý době o dost mladší než těch tvých 18 let :-) A problém ani nebyl v autě. Problém u vleku jsou ty zásuvky, který jsou by design vymyšlený na hovno a ještě tim, jak se to výrobně ojebává to v tom exponovanym místě na autě funguje blbě. A pak prostě tenhle geniální systém, když měří i ty světla na vleku, který jdou přes zásuvku s pochybnym kontaktem, si každou chvíli myslí, že máš na vleku prasklou žárovku a buzeruje. Nicméně pointa byla, že to, že to dneska má fábie v základu ještě neznamená, že to má 100% aut prodaných v posledních 5 letech. A mně třeba ty světla svítěj, ačkoliv to na žádnym (no, možná ten poslední německej zázrak to bohužel má, stejně jako 1000 jiných tikajících zbytečných bomb typu elektronické žaluzie za chladičem) autě nemám. Takže evidentně když s tím jede vořežprut, tak ho k tomu nedonutí ani svítící kontrolka... (konspirační teorie: možná by ta situace byla lepší, kdyby místo implementace kontrolek ty auta stavěly tak, aby pro výměnu žárovky nebylo potřeba rozebrat
celý zkurvený traktor. Což, nemůžu si pomoct, je hlavně výsadou těch aut s kontrolkama, pač na tom blbym Subaru bez kontrolky mi vyměnit tu žárovku trvá přesně 15 sekund).