• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    Já asi hlavně v posledních asi dvou týdnech všiml nárust sazometů. Není den, abych někoho takovýho nepotkal. Z větší části oktávky, ze kterých se při akceleraci valí hustý smradlavý černý oblaka. Asi je to spíš shoda okolností, možná je to počasím?
    Jednou jsem za jednu jízdu z práce potkal hned tři takový. Vždycky jsem se musel za jedním kus táhnout, než jsem ho mohl předjet, zahnul jsem za roh… abych se zase mohl třeba přes celý Malešice táhnout za dalším takovým.
    KELDA
    KELDA --- ---
    SPM: asi máš pravdu. Já teď v PL tak to vidím aktuálně

    Apropo, v ČR máme už pokutu za nepoužití blinkrů kdy je to potřeba. Zajímalo by mne zda už někde tuto pokutu aplikovali ... Upřímně si nedokážu představit jak to dělají snad kromě nějakého záznamu videa
    SPM
    SPM --- ---
    KELDA: Bych řekl, že to není nešvar ČR/PL, ale rozmohlo se to tak nějak celosvětově. Na západě mi to přišlo úplně stejný. Nebo minimálně alespoň na dálnici při změně pruhu 90% ten blinkr nedá vůbec...
    KELDA
    KELDA --- ---
    DOCKINEZ: ja taky často, ale pravda je že na severu toho je asi nejvice
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Zajímavý, jezdím tam často, ale s tímhle se nesetkávám.
    KELDA
    KELDA --- ---
    SAMOUT: vyjíždím z parkoviště na hlavní ... Je tam možnost jen doleva nebo doprava. A Polák přede mnou stojí kolmo k hlavní a nebliká. Já chci doprava ale podjet ho nemůžu. Nebliká a pak se rozjede a jede doleva.

    Pochopil jsem že pojede doleva ale to prostě nechápu ... A pak předjíždění, odbočování z hlavní silnice, parkování .... Nikde blinkr nepoužívají
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KELDA: Beru na vedomi, jedeme tam na dovolenou :-).
    KELDA
    KELDA --- ---
    To jak se rozmáhá nešvar neblikat v ČR, tak Poláci jsou mnohem dál. V PL podle mne tak 85% řidičů neví že auto je vybaveno blinkry. Starý, mladý, staré nebo nove auto není rozdíl, v PL neblikaji skoro všichni. A když potkáte auto se zapnutými blinkry tak to jsou většinou zahraniční SPZ
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    TAX: Ne, nedela. Ihned za kombajnem se to rozjelo na normalni rychlost, v nedeli po poledni byl prujezd Brnem na Prahu plynula pohoda, jediny zdrzeni byli vyhradne dementi co nikdy nevideli zne.
    TAX
    TAX --- ---
    SAMOUT: jel jsem tama vcera, kombajn taky videl. ale tu kolonu dela intenzita provozu + RSD vyjebavka u rohlenky, ktera tam roky stupidne snizuje rychlost na 80 kmh + rozjebany prutah Brnem, ktery se tahne az k Slavkovu
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Jinak me pobavilo, ze kdyz uz dodelali rozkopanej lanovej most na Jizni spojce pred prazdninama, tak jsem si rikal jak se bude naramne jezdit...tak hned pak z druhe strany vybombily protihlukovky pred sjezdem na Zahradak....samozrejme na cele prazdniny. Genialni. Na Brno to samozrejme nema, tam se vubec divim ze to na zelene vlne jeste hlasej...tam by rovnou stacila namluvena smycka..."kolem Brna pocitejte s nejmene hodinovym zdrzenim"...
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SAMOUT: Kombajn...ja se tahnul jednou v kolone z Bostonu 2 hodiny. Jen proto, ze u krajnice v prdelakove stal State trooper a kazdej idiot si ho fotil.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    V nedeli na D1 smer Praha, u sjezdu na Slavkov. Z niceho nic pomalu jedou ci kolona, tak uhnu na zachranou ulicku, plouzim se asi 2 km, na jejichz konci na prilehlym poli jezdi kombajn. To jako kurva vazne? Fakt nekdo zpusobi, ze je nutny brzdit do kolony jen proto, aby si prohlidnul kombajn? Ta trocha prachu, kterej se tam nad dalnici od toho kombajnu vznasel, fakt nenutila kohokoli brzdit...
    TAX
    TAX --- ---
    HAR4NT: proste dement za volantem doprovodu. k takovemu chovani na dalnici nemuze mit zdravy duvod. se asi panacek s oranzovym majackem citi jako policie nebo spravce dalnice.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SPM: osobak asi levnejsi, nez ten nadmernej naklad;)) stavet na dalnici je samo demence, popravde netusim, jestli maj nejaky vyjimky, treba to zastaveni..to by davalo smysl v pripade, ze ten nadmernej ma hodne omezenej vyhled, treba pri ty zmene pruhu, nebo jede hodne pomalu, ale pak teda nema asi na dalnici co delat
    SPM
    SPM --- ---
    HAR4NT: No tak takhle to napere do toho osobáku, což si nejsem jistej, jestli je zrovna lepší... Navíc to tam zrovna nacpal a zastavil před nějakym osobákem. Ne že by to bylo nějak na těsno, ale z pohledu osobáku jedoucího 130 po dálnici kdyby přede mě vjelo auto a zastavilo, tak budu asi několik sekund přemýšlet jestli si dělá prdel, než na to zareaguju. Protože by mě ve snu nenapadlo, že někdo může udělat takovouhle blbost.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SPM: ostatni kamionaci by dal cumeli na serial a bez brzdeni by to do nej nekdo napral ve stylu "ale ja jsem myslel, ze.."
    SPM
    SPM --- ---
    By mě vážně zajímalo, k čemu mají sloužit ty doprovodná vozidla pro nadměrné náklady. 18. kilometr D11, ranní špička směrem do Prahy, na nájezd přijíždí nadměrný náklad (tahač s poměrně dlouhým návěsem, na šířku jinak celkem standardní), před ním doprovodné vozidlo. Vozidlo mírně zrychlí a v místě, kde se připojovací pruh potká s dálnicí, úplně na začátku, ještě přes zebru přejede do pravého pruhu na dálnici a tam zastaví. Nějak mě fakt nenapadá jediný argument v čem tohle bylo bezpečnější, než kdyby tam vocas s osobákem vůbec nebyl a ten kamion se zařadil alespoň v nějaké rychlosti.
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: jo, zvlášť benzinový :-) co má žena "malou" atmosféru s VVTI, tak tu je potřeba točit přes 5.000rpm, aby to jelo :-) Nicméně tu dodávku co mám, tak má maximum kroutícího momentu v pásmu 2.000 - 3.000rpm. Maximální výkon je někde myslím lehce pod 4.000. A při 80km/h na posledním kvaltu to ty 2.000 už točí. Takže tam v zásadě na dálnici podřazovat moc smysl nemá - sice teorie praví, že pro maximální zrychlení by se to mělo držet v pásmu maximálního výkonu, takže by to o něco jet rychleji mělo, ale v praxi čas ve zrychlení, kterej to nažene, se ztratí tím časem nutným na přeřazení... A v obou případech, 75kW na autu s velkým profilem v dálničních rychlostech prostě moc parády neudělá :-)
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    NJAL: Navíc, když je to prázdný, tak to funguje jako plachetnice - kam foukne i mírný větříček, tam to letí. Kdo nezkusil, ten neuvěří ;)
    Je to fajn rodinný auto a auto na převážení věcí, třeba nákup v zahradníctví nebo v Honbachu - značka ideál a naložený to auto dost dobře sedí.
    Ale rozjet se v krátkým připojovacím pruhu (pokud před nájezdem je zatáčka, nebo je to dokonce do kopce) na dálnici aspoň na 80km/h, nebo jet s prázdným autem ve větru na okruhu Prahy kolem letiště a chtít jet nad 70/80, či jet u pravýho okraje vozovky na rozbitých okreskách a myslet si, že pojedu víc jak 70, projet malý kruhák rychleji než 30, tak to jsou občas jen zbožná přání.
    Jestli se někdy potkáme, tak ti můžu toho Partnera půjčit na projížďku a případně, tě povozit jako spolujezdce při pravé straně okresek (bacha na zuby ;)) - odkoupili jsme ho, aby se děti měly s čím učit jezdit ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam