• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    Tato diskuze je věnována všem, kteří si uvědomují, že slušnost na silnici je velmi důležitá. Nejde o to striktně dodržovat pravidla, jde o to u řízení myslet! Zároveň také těm, kteří pomáhají zachraňovat lidi a odstraňovat následky dopravních nehod.

    Kdo si myslí, že je výborný řidič, a že se mu nemůže nic stát většinou dopadá nejhůře.

    Stop parkovacím zónám v okrajových částech Prahy




    "Provozovatel vozidla zajistí , aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem."

    rozbalit záhlaví
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: No, viz AXTHEB :-) Nicméně když máš krátký kvalty, tak ono to doopravdy vystřelí, ale nejede s musíš řadit. Je to 4x4 dodávka, má to tam nějaký opodstatnění, má to nějaký výhody, ale zrovna svižný rozjezdy z nuly nejsou nejsilnější stránkou :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NJAL: Jediný co "tahne vocpoda" znamená je, že tomu brzo dojde dech a musíš řadit :)
    NJAL
    NJAL --- ---
    SPM: Priznam se, ze jsem s dieslem nikdy nejezdil. Ale ten by zase mel s dfensem receno "tahnout vocpoda", ne? Tj mel bys velkym kroutakem trhat asfalt a nechat se vystrelit z krizovatky jako z praku :-) Ja mam benzin a otackomer mi konci nekde na 7500...
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: Asi 4500, ale je to dehet, takze nad 3000 to stejne nema smysl :-) ale ma to hrozne kratkou jednicku, dvojka je taky dost kratka, ale zase rozjet se rovnou na ni taky neni uplne koser, pak je tam hrozna dira a na trojku to ma teprv nejakou snahu akcelerovat :-)
    NJAL
    NJAL --- ---
    SPM: To mas max 2000RPM? ;-)
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: Jak u ceho, u meho posledniho zazraku je pri 20km/h na jednicku motor v omezovaci :-) ale uznavam, ze to neni nejlepsi auto na jezdeni do mesta :-)
    SPM
    SPM --- ---
    SITH: Pomalejsi sice je, ale rozhodne ne tak, aby to ve meste zdrzovalo, kdyz za volantem nesedi kopyto :-)
    TAX
    TAX --- ---
    NJAL: slapnout na plyn = strasliva spotreba = zruinovani. to se nesmiii! to same ti, co se nasomruji z pripojovaciho pruhu, ale radsi zemrou nez by na to slapli a srovnali rychlost s provozem.

    SAMOUT: to same lochkovsky tunel. kazdou chvili zavreny, okruh k hovnu a provoz tece pres mesto.
    NJAL
    NJAL --- ---
    SITH: Lety jsem zjistil, ze zaklad dobreho rozjeti je dostat se k 20km/h nebo pres jeste porad na jednicku. Proti automatikam me zbrzdi samozrejme razeni, ale pres beznou krizovatku se s tim dostanu.
    SITH
    SITH --- ---
    NJAL: dost z nich má manuál a ten je pomalejší :)
    NJAL
    NJAL --- ---
    PIKACZU007: Nekdy mam pocit, ze by skoro stacilo, aby se lidi umeli na zelene rozjet. Nekdy jsou to naprosto neskutecny kopyta. Reaguji pozde a rozjezd samotny stoji za vyliz protoze radi dvojku snad okamzite, jak roztoci kola.
    SITH
    SITH --- ---
    GLOBETROTTER: imho ta Itálie jako Itálie začíná až někde dole pod Florencií :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KULA: Hlavni duvod, proc se stoji v Holesovickach, je naprosto psychopaticky rizeni semaforu dole v Novy Povltavsky. Udelali jsme si okruh, ale jezdili nam do nej auta. Celkova denni doba uzavreni je pry pres dve hodiny, to je naprosto sileny. Navic jsme v tomhle naprosto unikatni, nikde jinde jsem nic takovyho nevidel, napriklad v Kaisermuhlen ve Vidni je zapcha takrka porad, ale k zadny regulaci vjezdu nedochazi, a to ma pres dva km. Leda tak v Karavankach, ale tam se jezdi obema smery.
    TAX
    TAX --- ---
    KULA: mam najezdeny tisice km v arabskem provozu (Alzirsko), kde plati, ze jezdit se musi drave ale musi se davat bacha. pravidla se nedodrzuji v podstate zadna, predbihani ve fronte maji jako infantilni narodni sport, ale ze by byl provoz behem spicky zaspuntovan nejakou nehodou si v podstate ani nevybavuju. pravda je, ze drobne tukance se moc neresi. ohledne se skoda, padne omluva a jede se dal. a saturace komunikaci je snad jeste vetsi nez u nas, protoze hromadna doprava je tezce poddimenzovana, takze primarni dopravni prostredek je automobil, a to v jakemkoliv stavu.
    KULA
    KULA --- ---
    FRIZER: jop to samé Holešovičky, sjezd do Blanky. Hned za obloukem kde začíná přerušovaná čára se zastaví a čekají až je někdo pustí. A přitom stačí pokračovat připojovákem a plynule se zařadit. Hlavně že tyhle ocasové "děkují nebo se omlouvají" blikačkama. Já si vždycky říkám, radši měj ruce na volantu, protože už teď jedeš jak vemeno. Jediný důvod proč se v Holešovičkách stojí víc než je nutný je přesně takhle debilita.
    GLOBETROTTER: Hele každý den 200-300 kiláků, žádný drámo to opravdu nebylo, navigace skrze Mapy.cz.
    Jinak velký travel hack... Jedna noc skrze Booking.com, další noc na parkovišti před hřbitovem. Ono zastavit na noc u pláže nebo v oblasti hotelů = Carabinieri, to je sere, bere jim to peníze. Ale u krchova je klid do sedmé ráno, to začnou babky chodit na mši.
    Carabinieri jsem vlastně jednou potkal, když jsem u detektoru gravitačních vln nedaleko Pisi jel k malému letišti, kam vedle cesta s cedulí, že je jen pro místní. Měli strach, jestli mi nic není a já že čekám na letadlo. Popřáli hezký den a jeli dál. Možná zafungoval travel hack #2, křížek na krku.
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    SPM: já jezdil celou Evropu minulý rok jako doprovod zaplombovaného kamionu a Itálee byla vždycky hrozná očista. Všichni, ale úplně všichni, si myslí, že jsou buď sami na té silnici, nebo že jsou nejdůležitější :))) respektování pruhů to samé. Zlaté Bulharsko nebo Rumunsko...tam jsou sice cesty hrozné, ale lidi tam řídí daleko lépe :)

    Jo a absolutní čísla by byla zajímavá, zatím jsem je ale nikde nenašel :(
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    SPM: Na Jizni Spojce je hlavne pruser pripojeni z Prumyslove...to me tak sere...od Cernaku se tahnes k lanovemu mostu vecne jak tydyt, jen kvuli tomu, ze ty idioti co se z Prumyslove pripojuji, nejsou schopni jet chvili v pravem pruhu. Kazdej druhej se hned cpe mezi kamiony do minimezer v levem, takze pekne zpomali vse. Nepochopim.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    KULA: Fakt dobrý, já bych tohle celý nedal, klobouček!
    Autem projetý Tyrolsko, venkovská část Lombardie, část Benátska a tím to asi víceméně končí. Zbytek Itálie jako pěšák a i to stačilo! Z toho Tyrolska a Lombardie pár let denní chleba.
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    SAMOUT: To nebyla otázka:-) Znám to tam víc než dost.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GLOBETROTTER: Ne 😀. V nemecky mluvicich castech uplne nahore teda sem tam jo.
    KULA
    KULA --- ---
    GLOBETROTTER: od zhora dolů a odspodu nahoru. A btw viděl jsem za celou dobu 2x Ferrari a 1x naražený nárazník v Římě. Jinak žádný nehody nebo nebo...
    Neapol byla vtipná no :D ale dostal jsem jeden jediný klakson v Messina na Sicílii, ale byl nevynucený, čistě z principu přišel.

    SITH
    SITH --- ---
    KULA: haha, přesně. Já byl letos až dole v Umbrii u Perugie a jezdilo se mi tam dobře. Sice první dva dny nervy a zpocený ruce, ale jak jsem si na to zvykl, tak to bylo fajn. Nikdo se netahal jak hnůj a když se někdo lepil na prdel, tak hned předjel. Jen teda ty silnice jsou dost na pycu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam