• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLEKlub slusnych ridicu z nyxu - děs a hrůza na českých silnicích... :-(
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    RALI: No akosi… nemá tam co dělat. Stejně jako ten blb, kterej levý pruh blokuje při 150, ale ten aspoň brzy zmizí v dálce za horizontem.

    DIVA
    DIVA --- ---
    Zazila jsem i od profika. Doopravdy byl presvedceny ze ma pravni a tudiz i moralni narok zustavat 130 vlevo. Lidska sebestrednost je bezbreha .)
    RALI
    RALI --- ---
    To jsou ale kreténi, drze jedou v levým pruhu 130
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Když jedou 150, tak mi vlastně nevadí. Horší jsou takoví, co levý pruh blokují při 130.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Dobyvatelé levého pruhu :)
    KUHL
    KUHL --- ---
    Jako fascinuje mě místní uderka jedu pořád vlevo na tempomat 150, pripadne je přede mnou kluckujici debil (=radi se zpět do prava). Tyhle hovada, obzvlášť v novějších autech, co maj nějaký xenony, ze srdce nesnáším. Odevzdejte papíry!
    SITH
    SITH --- ---
    ADAMIRA: ideální široká a rovnou silnice k testování tvého nového BMW a tvých závodních skills

    Mapy.cz
    https://mapy.cz/zakladni?pid=97715358&newest=1&yaw=5.507&fov=1.257&pitch=0.095&x=17.1153634&y=49.2822285&z=15&ovl=8

    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Státní tyranie pokračuje, Danysek otevírá sbírku…

    Mladík v BMW letěl 150km/h a zabil svou přítelkyni. Dostal 3,5 roku a musí platit tři miliony - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-mladik-v-bmw-letel-150km-h-a-zabil-svou-pritelkyni-dostal-35-roku-a-musi-platit-tri-miliony-40512780
    DIVA
    DIVA --- ---
    NJAL: no tak ja treba druhemu dovolim me predjet pomalu kdyz to neodhadnu/zaspim ap. a dovolim mu vubec zacit takto predjizdet. Moje smula, mela jsem byt bdelejsi.

    Kdyz me predjizdi velky rozdilem nulanic kmh, popustim plyn aby predjeti probehlo rychleji, jako ostatne naprosta vetsina velkych vuci sobe. Pokud ma dost sil aby manevr zahajil, je povinnost pomoct mu ho dokoncit i v pripade ze ztraci dech, profesni etika. Samozrejme se netyka mladych hodne hustych borcu a polaku, nekterych.

    Popisovany experiment provozuju v presu, jinak v klidu necham pomaleho predpredjizdece pomalu dopredjet a pokud se pak pomalu i zaradi, neresim ho. Uprimne, pokud nevyuzije treba druhou sanci se zaradit, zahajim ruzne natlakove jednani, takze taky nejsem naka ortodoxni budhistka. Ale to uz vim ze potrebuje pomoct se rozhodnout, takze holt jednam podle potreby situace. Dokud jen kona svou jizdu za vlastnim mi neznamym ucelem svym vlastnim svrchovanym zpusobem, nebranim mu a jen se v pripade nesouladu urychlene vzdalim.
    NJAL
    NJAL --- ---
    Tadyto samozrejme plati pouze pro jednosmerny provoz.
    NJAL
    NJAL --- ---
    DIVA: To je nekdy tezky. Kdyz jsem za volantem az moc ohleduplnej, tak zjistim, ze toho kazdy jenom vyuziva ale sam na svou ohleduplnost pekne hazi bobek. :-) Takze... Moc neriskuji a necpu se nekam, kde je to problemove, mam rad svoje auto a nechci ho menit. Ale napriklad v pripade, ze me nekdo na dalnici levym pruhem predjizdi minimalnim rychlostnim rozdilem, a je zcela zjevne, ze me nestihne dopredjet driv, nez ja budu muset zabrzdit za pomalejsim autem prede mnou ktere do te doby dojedu, tak odhazuji v bezpecne situaci vsechny ohleduplne siraky v dal, pridam, a nenecham se predjet do te doby, nez mam toho pomalejsiho v pravem pruhu za sebou.

    Dokonce obcas, kdyz je fakt dost casu a bezpecno, delam takovy ridicskosociologicky experiment, proste zacnu blikat vlevo. Kupodivu se nekterym lidem i rozsviti, vyrazne zrychli a umozni mi predjet tak, abych ja nemusel brzdit. Ale moc jich neni. A ano, kdyz jsem vlevo ja, tak malym rychlostnim rozdilem predjizdim jenom ve meste a hlavne tam, kde vim, ze je radar, nebo pokud je vpravo take volno. Jinak na chvili pridam a u auta vpravo se prilis nezdrzim. Povetsinou mi to i vychazi.
    DIVA
    DIVA --- ---
    NJAL: neberu to tolik podle zakona jako spis lidsky. Jakozto ucastnik mezi ostatnimi ucastniky muzu budto na vsecky okolo kaslat a jet si svoje (zustavat v levem/prostrednim, nevzdat se prednosti ani kdyz nemam kam pokracovat a uviznu v miste, parkovat v tesnych ulicich krok od chodniku a ani nesklopit spigl, parkovat v krizovatkach) anebo nejak interagovat. Vnimat okoli, chapat co kdo dela a zamysli, predvidat k cemu muze dojit, a pak holt to nejak zpracovat, kazdy soudruh podle sveho vkusu. Budto soutezit, zavrit kazdou skulinku, zvlast kdyz vidim ze nekdo chce prejet najet vyjet cokoli (stejne to chce zbytecne mantak), narvat se kamkoli to trochu jde i vlastne nejde, a kdyz to fakt teda nejde tak holt zastavit v jizdnim pruhu, vsak maji drzet bezpecny odstup. Anebo se muzu taky tvl chovat slusne a vstricne a strategicky s plynulosti na srdci. S respektem. Jenze to co prosvihli mamka s tatkou, to zadnym zakonem nevynutis. Kdyz navic to dneska uz ani nedovolujou tihle pokrocili jizdni asistenti, kteri nahrazujou modernim uzivatelum modernich aut mozky. Takze smula, da se ledaze omezit tohodle anebo tamtoho, no a blbci jsou to oba, takze cojako.

    A voala, tady Praha.
    DIVA
    DIVA --- ---
    SPM: tak toho profika co ti tohle radi prosimte neposlouchej, to jsou fakt napady dost k hovnu.
    NJAL
    NJAL --- ---
    SPM: Ano, rikal jsem si, ze to v zakone rozliseno nebude, proto jsem chtel vynechat tu pedantickou stranku. Celkem logicky braneni v predjizdeni v obousmernem provozu nejak znemoznuje predjizdejicimu autu vratit se zpet do sveho smeru, ale na dalnici takovy duvod docela odpada.
    SPM
    SPM --- ---
    NJAL: Myslím že to rozlišeno není, takže to nesmíš dělat ani na té dvouproudovce. Akorát u dvouproudovek se pak právě rozlišuje souběžná jízda, kdy prostě v obou těch pruzích je moc aut, takže vlastně ani nemůžeš předjíždět, protože prostě akorát jedeš v pruhu s tou hromadou ostatních co v něm jsou taky. A u souběžné jízdy se říká, že to není předjíždění, což má řešit tu situaci, že za některých okolností ten pravý pruh jede rychleji - což se zase standardně dělat nesmí...
    NJAL
    NJAL --- ---
    Neni otazka braneni v predjizdeni zrychlovanim spis zalezitost obousmerneho provozu? Tak nejak sedlacky, ne nutne pedanticky podle zakona. :-)
    SPM
    SPM --- ---
    DIVA: Jedu v bezpečném rozestupu s kolonou přede mnou. Takže by stejně musel předjet ještě ty další dva kamiony, co byly přede mnou (a ty, které mu teda přidali). Takže za mě když začne za plného provozu, kdy je šňůra aut v levém a šňůra v pravém, předjíždět tu šňůru v pravém o +2km/h před začátkem města, tak je prostě debil. Ale očividně tady podle dalšího profesionála s náklaďákem jsem to měl prostě násilím narvat mezi ty rychlejší auta vlevo, však co, oni maj brzdy, abych toho frajera s kamionem nebrzdil a nemusel mě začít předjíždět a mohl si na to stejné místo do té kolony stoupnout o 1,5 sekundy dříve... :-)
    DIVA
    DIVA --- ---
    No, takze zrychlujes kdyz te predjizdi kamion i kdyz vis ze ho tim dostanes do debilni situace. Holt s tim mel ten mantak pocitat ze nectes maily, nechystas se sjizdet na nejblizsi, nejedes pomalu abys zahral motor, ale pochopitelne jsi jen nezvladl zaradit se pred nej s tim osobakem, to bylo nabiledni. Takze si zaslouzil podjeti a muze byt rad zes ho hned i nevybrzdil. Stejne mu o nic ani neslo, kdyz urcite zustane v kolone na prutahu mestem. Ach jo .(
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SPM: no nevim, pokud tu situaci chapu dobre, tak v dany moment slo u tebe spise o soubeznou jizdu v hustejsim provozu... vocas je ten kamionak vzadu, co se mj. snazi o pomaly predjizdeni, ktere take neni uplne koser, ze? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam