ADAMIRA: patnact let stara oktavka bude max. podle Euro4 a tam i s tou kourivosti (meritelna mj. pres PM) jses 5x vejs nez u Euro5. No a pokud je to jeste Euro3, tak u PM se oproti Euro5 bavime o desetinasobku... Datum homologace je tady rozhodujici, ono na trhu se prodavaly auta dle starsich norem "dokud to slo". Ono se holt ty pridane systemy propisujou i do ceny...
Tve subjektivni vnimani "problemu" nemusi byt objektivne vubec zmeritelne. Gumy, ktere by formalne i s rezervou jeste prosly ja treba vyhazuju/menim za novy. Copak zimaky, tam je to okaty... ale 1,6mm pro letni proste jak z ty Formule1 vypadaj. Nebo snad chodis po ulicich s merkou? 😂
Ja kamarada nepotrebuju, rodinny auta zvladam udrzet ve stavu, aby bylo cajk (a nejstarsi je Euro5). A nebojim se elektroniky, ona z auta (kdyz vis jak) dava pekny data... jakoze urcis i tu vadnou vec v aute, kdyz z toho zanalyzujes data.. Akorat cesti servisaci zvykli primarne na uder kladivem s tim pracovat moc neumi... kdyz jsem s tim prisel do autorizaku, tak na to cumeli jak suva do hnoje.
A ano, v tech (hodne) starsich autech bylo potreba vic sily tak nejak na vsecho... damicko 😁 Kdyz jsem mel pred ~17 roky pucenyho nejakyho staryho peugeota, tak to byla vlastne skvela soucast fyzioterapie. I rozdil deseti let je dnes znat, sily dnes clovek potrebuje mib... a zrovna brzdy na STK fakt neprosly. A tady se ti beztak muze vysrat novy auto stejne jak stary (kdyz chcipne posilovac).
Ten podle tebe "krap", se kterym ted brazdim po Evrope je necely dva roky starej... kdyz uz mas potrebu utocit 🤪