• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    KOOTCHA
    KOOTCHA --- ---
    CORNELA: No a? Měl jsem Hodgkina ve IIIB stádiu a přes obecně dobrou prognózu hdgkina mi doktorka ze stejnejch důvodů, jako tady Pupkovi, dávala tak týden a chemošku mi dávali i když ještě nevěděli na co.
    PUPEK
    PUPEK --- ---
    CORNELA: B-NHL folikulární, KS minimálně III (masivní podbráníční postižení - bulk 10x18x20cm, ascites, hydronefros bilat.) Je to lymfom? Nejsem odborník, jen uživatel.
    Co si pamatuju, tak problém nespočíval v typu nádoru, ale v jeho velikosti. Prý jsem přišel dost pozdě. Myslím, že doktoři odvedli chvályhodnou práci a určitě by je pobavilo, že tady na nyxu dostanou nálepku nekompetentní
    CHEESS
    CHEESS --- ---
    A není to doprdele jedno? Ať už to bylo jakýkoliv svinstvo, tak je super, že se z toho vyhrabal. Držím pěsti a krásná prace, pupku ;)
    SITH
    SITH --- ---
    "nejsem onkolog, ale..."
    PUPEK
    PUPEK --- ---
    MOODYCAT: a co to podle vás bylo?
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    PREDSEDA: zajdi na urad s jednou spz, ze ti druha nekde upadla, za 20minut a 400kc mas novy znacky
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    CORNELA: No prave, jestli...
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    PUPEK: Jestli ti nekdo pri lymfomu rekl, at se prijdes rozloucit s rodinou, tak dost pochybuju o jeho kompetentnosti.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Ne, jsou nový. Chci si ten pekáč ještě nějakou dobu nechat a pouhý vyleštění jsem vyhodnotil jako příliš krátkodobý řešení.
    IM_MORTAL
    IM_MORTAL --- ---
    PREDSEDA: světla jsou nový nebo vyleštěný?

WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    PREDSEDA: Paradni, cim vsim?
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---

Ještě něco udělat s tou SPZ.
    MALATI
    MALATI --- ---
    VON_GILOTINE: Tady je k tomu zatraceně dobrá sbírka internetových realcí...