• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    PŘED A PO


    DISKUZE URČENÁ POUZE PRO PŘÍSPĚVKY U KTERÝCH JE SKUTEČNĚ VIDĚT PŘED A PO
    (fotky, videa, gify, odkazy atd...)
    PRAVIDLA KLUBU:
    Komentáře k fotkám jsou povolený, ale jen v určité míře. Poznámky typu, super, skvělý, hnusný atd. vyjadřujte prosím jen svými palci. V případě, že chcete rozvinout debatu k danému příspěvku, okopírujte ho a využijte této spřízněné DISKUZE: [ PŘED A PO - debata a komentáře ]
    Vyřizování osobních účtu, nadávky a jiné podobné příspěvky jsou v klubu přísně zakázaný, budou okamžitě smazaný!
    rozbalit záhlaví
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    MORGAIN: Ale teda podle mě hlavně cílí na trend toho, že má hodně žen plný zuby toho, jak jim okolí říká, že mají vypadat, žít a tak... Což teda má i spousta štíhlých či jinak konvencím vyhovujících žen.
    A na kom to lépe ukázat, než na výrazné černošce, že jo :-)
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    MAR_TINA: Možná v ČR, ale americká tabulka má u kalhotek velikost po 145 cm přes boky.
    Women's Size Guide | Customer Service | Calvin Klein®
    https://www.calvinklein.cz/womens-size-guide#panties

    Všechno zboží zjevně ne, ale zrovna tohle asi fakt v nabídce mají a cílí na plus size.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    MORGAIN: hele, Beneton taky nezvyšoval prodeje díky multirasové reklamě získáním barevných zákazníků, Beneton získal (bílé solventní) zákazníky, kteří jeli na tehdejším trendu rasové tolerance. Dneska je v módě body tolerance, tak se míří sem.

    Mimochodem CK má zábavnou velikostní tabulku pro dámské prádlo. Úplně největší velikost má 16, 109 cm přes zadek a 84 cm v pase. Ta modelka na plakátu bude potřebovat dvoje kalhotky, rostříhat a sešít.
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    Mě přijde srandovní, jak máte pocit, že ta reklama vám říká, co máte dělat s vašima očima. Že je máte zavřít nebo tak. Podle mě ta reklama říká, že je vám do toho, jak vypadají ostatní, ho*no.
    Což je dost pravda, jen myšlenka, že ostatní se nemusí řídit mými názory ve svých životních volbách lidi z nějakého důvodu hrozně popuzuje.... (a to teda zdaleka ne jen v oblasti vzhledu, ale i třeba rozhodnutí mít/nemít děti, kojit/nekojit, používat kočárek/manduku, ne/nosit podpatky a tak dále.... )
    A přitom realita je, že ostatním může být co si kdo myslí celkem dobře u p*dele a většině z nás je taky docela u p*dele co si kdo myslí o našich volbách, že jo :-D.

    Jinak tahle změna podle mě ukazuje hlavně jednu zásadní věc - ta značka si uvědomila, že zaujme víc zákaznic (nebo další zákaznice) a tedy prodá více produktů, když do svého portfolia zařadí i takovouhle reklamu (a předpokládám, že zboží).... což je jejich soukromé obchodní rozhodnutí. Oni nevydělávají vychováváním společnosti nebo tak, oni vydělávají prodejema, takže udělali reklamu, která jim zvýší prodej. Hlubší filozofii nebo snad dobro společnosti za tím hledat je nesmysl ;-).
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    JAKE_UP: ok. já ten druhej reese's košíček nesním. Účel splněn.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MAR_TINA: V jů es end ej se asi bude blížit spíš tý normě. V marketingovým odělení CK asi nebudou úplně neználci.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    SALVATOR: a ta slečna roku 2019 je poněkud extrém. Teda doufám, že ne norma.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    MAR_TINA:
    MONROE: No. Ony sou extrémy obecně vzato na hovno.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    SALVATOR: můžem soudit - a já soudím - fat shaming, ale zavírat oči před tím, že holka s 20-50 kily nadváhy se líbí velmi malému počtu protějšků a sotva se může pořádně hýbat tak, aby s kamarády mohla vyrazit za zábavou, je taky blbost.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    SALVATOR: zrovna tohle bude nejspis dusledek prehnany korektnosti...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    V Chánově pokusně 10 dní neuklízeli pod morgošskými okny odpadky:

    18. září


    27. září
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    MONROE: Tak to určitě nemusí, už proto, že ideál krásy je volovina. Ale i body positivity by mělo mít svoje hranice. Fat shaming je stejně na hovno, jako zavírat oči před tím, jak moc může bejt obezita nezdravá. A u podobnejch plakátů bych se bál efektu "Hej seru na to budu tlustá, modelky spodního prádla sou taky" a o pár let pozdějc bum ho, hajzle - cukrovka.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    VYHULENY_UFO: Ne to vůbec ne, jen je to takový povzdech.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    PREDSEDA: ctes tam nekde, ze tvrdim, ze se jedna o fakenews? :D
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    VYHULENY_UFO: Bohužel to není fake. V úterý jsme byli na přednášce šéfa Unileveru, který nám pustil dvě videa v podobném duchu, které teď pouští po světě jako reklamu. Tvrdil, jak je každá žena krásná i když je tlustá, fousatá, smrdí a má všude chlupy. V půlce prezentace půlka sálu odešla, ale Unilever si za tím stojí.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    GIINGGER: coz o to, na vitr bych reseni mel...
    GIINGGER
    GIINGGER --- ---
    TABBY: Chudera nemocna. Ale ty vole, jak s tema pyskama mluvi? A ji? A jelikoz to nemuze poradne zavrit, nefouka ji venku vitr do huby?? Tolik otazek :D
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    ERRTU: Ty její pysky sou prdel (doslova) i když nejí, ale jinak souhlas. Špagety třeba.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    TABBY: tak tu bych chtel videt jist! to musi byt neskutecna prdel.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    DRABICZ: teda všechna čest!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam