• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    Takže za tlustý lidi můžou doktoři, protože jim to neumí vysvětlit. Víkend může začit.
    SITH
    SITH --- ---
    Tak vzhledem k tomu, že to očividně triggerovalo jen místní tlustý holky, tak je vidět, že marketingově to funguje perfektně
    KOVOVAMINCE
    KOVOVAMINCE --- ---
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    SALVATOR: Jako pokud se doktor neumí domluvit se svým pacientem, asi bude problém nejen na jedné straně. Což zdaleka neplatí jen na toto, nespokojených historek s lékaři má každý ve svém okolí z první ruky kopec... Ale tak jako tak do toho veřejnému prostoru vlastně zase nic moc není a rozhodně to není něco, co by nedej bože měli řešit reklamy a náhodné pindání na internetech...

    (Naprosto netvrdím, že lékaři jako celek jsou špatní nebo neumí komunikovat s pacienty. Znám skvělé lékaře. A pak i nějaké ty ostatní. Osobně si myslím, že procento blbců je v každé skupině stejné - mezi lékaři, Iťáky, právníky, učiteli, všude.... )
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    MORGAIN: Jestli do toho taháš lékařský tajemství, tak to bereš hodně moc doslova. Chtěl sem jen ilustrovat vztahovačnost lidí, protože BODY SHAMING!
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    JAKE_UP: To máš blbý, nicméně vzhledem k tomu, že asi nenakupuješ nabízený produkt a ani nevlastníš veřejný prostor, tak je tvůj názor pro ty, co jí na ten plakát dali, naprosto nezajímavý. Holt není všechno jen o tobě... Se s tim smiř, Hus :-D.
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    SALVATOR: Nezahrnuju do toho nikoho konkrétního, kdo se najde, najde se ;-).
    Jinak jakoby reklamy nikdy neměli dobro lidí na srdci. To není novinka jen teď. To je realita. A zásadní je vzdělávat společnost v tom, že reklamy jsou plný ho*en ve všech směrech. Nemají být vzorem v podstatě nikdy a u ničeho.
    A jinak to co mají lidi mezi sebou a svým doktorem je trochu jejich věc.... a nemá to nic moc společného s veřejným prostorem a teda v podstatě na tom není co k řešení ve veřejném prostoru, ostatně termín lékařské tajemství je přímo pojmem pro to, že do toho nikomu nic není.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    MAR_TINA: někde jsem četl,že 40% US žen trpí nadváhou a to je kurva velkej kus trhu na to aby ho korporace v současném narativu overkorektnosti nechali ležet na ulici..
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    No zas to tak nehroťte :D
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    GECKO: za výraz negerská vepřice půjdem sedět už možná za rok.
    GECKO
    GECKO --- ---
    MAR_TINA: no jestli myslíš jako konkrétně za tohle vyslovení názoru s tou prodlevou 20 let, tak se trochu děsím toho, že máš pravdu... už to do veřejnýho prostoru vypustil, časem to na něj někdo vytáhne a basa ho nemine...
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    JAKE_UP: za dvacet let tě za ten názor rovnou zavřou
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    Chybí mi časy, kdy se tlustí lidé za svou tloušťku styděli a nedělali ze své lenosti, nedostatku vůle a vrcholovýho přežírání svý charakterový přednosti.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MORGAIN: Mě popuzuje jen to, že je pro mě ta vepřovice vizuálně odporná.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    MORGAIN: Tak snad do toho nezahrnuješ mě, protože mě je ale opravdu ve finále šumák, jestli má někdo místo hrudníku xylofon, nebo jestli je tak tlustej, že si neutře vlastní prdel.
    To co vidim jako trochu problematický je právě to co píšeš ve druhým odstavci - v honbě za prodejema předávaj takovou zprávu, která může mít dost negativní dopad na zdraví běžnejch uživatelů. Protože honba za modelkovskou hubeností vedoucí ke zdravotním problémům je stejně blbá jako rezignace, kdy si může uživatel říct, že na to mrdá, dá si eště 5 doughnutů, protože is 250 kilama bude furt vypadat jako modelka. A navíc na to má důkaz v podobě plakátu. Jsou to obojí dvě strany jedný mince. Rád bych připomněl, že nejčastější příčiny smrti v US of A sou nejčastější příčiny smrti spojitelný s tim, jak sou lidi kurevsky tlustý. Jakej to může mít dopad na rozpočet a zdravotnictví ani nechci zjišťovat.
    MORGAIN: Blbý ale je, že spousta lidí už možná bere jako body shaming i když jim doktor řekne "ste tlustej, jestli nepřestanete žrát, pudete brzo pod drn" a to i když má doktor pravdu.
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    MORGAIN: Ale teda podle mě hlavně cílí na trend toho, že má hodně žen plný zuby toho, jak jim okolí říká, že mají vypadat, žít a tak... Což teda má i spousta štíhlých či jinak konvencím vyhovujících žen.
    A na kom to lépe ukázat, než na výrazné černošce, že jo :-)
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    MAR_TINA: Možná v ČR, ale americká tabulka má u kalhotek velikost po 145 cm přes boky.
    Women's Size Guide | Customer Service | Calvin Klein®
    https://www.calvinklein.cz/womens-size-guide#panties

    Všechno zboží zjevně ne, ale zrovna tohle asi fakt v nabídce mají a cílí na plus size.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    MORGAIN: hele, Beneton taky nezvyšoval prodeje díky multirasové reklamě získáním barevných zákazníků, Beneton získal (bílé solventní) zákazníky, kteří jeli na tehdejším trendu rasové tolerance. Dneska je v módě body tolerance, tak se míří sem.

    Mimochodem CK má zábavnou velikostní tabulku pro dámské prádlo. Úplně největší velikost má 16, 109 cm přes zadek a 84 cm v pase. Ta modelka na plakátu bude potřebovat dvoje kalhotky, rostříhat a sešít.
    MORGAIN
    MORGAIN --- ---
    Mě přijde srandovní, jak máte pocit, že ta reklama vám říká, co máte dělat s vašima očima. Že je máte zavřít nebo tak. Podle mě ta reklama říká, že je vám do toho, jak vypadají ostatní, ho*no.
    Což je dost pravda, jen myšlenka, že ostatní se nemusí řídit mými názory ve svých životních volbách lidi z nějakého důvodu hrozně popuzuje.... (a to teda zdaleka ne jen v oblasti vzhledu, ale i třeba rozhodnutí mít/nemít děti, kojit/nekojit, používat kočárek/manduku, ne/nosit podpatky a tak dále.... )
    A přitom realita je, že ostatním může být co si kdo myslí celkem dobře u p*dele a většině z nás je taky docela u p*dele co si kdo myslí o našich volbách, že jo :-D.

    Jinak tahle změna podle mě ukazuje hlavně jednu zásadní věc - ta značka si uvědomila, že zaujme víc zákaznic (nebo další zákaznice) a tedy prodá více produktů, když do svého portfolia zařadí i takovouhle reklamu (a předpokládám, že zboží).... což je jejich soukromé obchodní rozhodnutí. Oni nevydělávají vychováváním společnosti nebo tak, oni vydělávají prodejema, takže udělali reklamu, která jim zvýší prodej. Hlubší filozofii nebo snad dobro společnosti za tím hledat je nesmysl ;-).
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    JAKE_UP: ok. já ten druhej reese's košíček nesním. Účel splněn.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam